Was jij dat niet die melde: ik dacht meteen aan Oversight. Excuses dan, iemand anders zei dat, en weer iemand anders haakte daar instemmend op in. Vanwege het feit dat Karst T. beveiliger was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen specifieke user in gedachten hoor! Dan verwar je me met iemand anders.
Verder ben ik het wel grotendeels eens met je stelling.
?????quote:
Nee joh, daar zit het Koninklijk Huis juist maximaal in! Of is het juist allemaal in scene gezet om de populariteit van het Koningshuis naar ongekende hoogten op te stuwen? De populariteit van Beatrix is nooit zo hoog geweest als na de aanslag!quote:
Ik denk totdat men enigszins een bevredigend beeld kan reconstrueren, omtrent motief en daad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoek is er nodig naar een dode dader die met oude Swift zonder gordel een bus wilde rammen?
Ik raak 't kwijt nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef LXIV het volgende:
Een complot in een complot. Is eigenlijk geen complot, of juist wel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk totdat men enigszins een bevredigend beeld kan reconstrueren, omtrent motief en daad.
Ik denk dat de staat vooral geïnteresseerd is toch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
HET IS HET RECHT VAN HET NEDERLANDS VOLK OM HET TE WETEN!!!
Zucht.
Ja maar die hebben nog meer te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de staat vooral geïnteresseerd is toch.
Dit is ook voor uber slimme menschen bestemdquote:
Maar onder andere beveiliging koningshuis, de Oranjes zijn het symbool van staat, en dus ook willen ze weten vanuit welke redenering deze man handelde.quote:
Was opgericht door Bernhard en wordt nog elk jaar bijgewoond door Bea, JP en Maxime. Lijkt me sterk dat die groep iets tegen de Oranjes zou hebben.quote:
Opgericht door Bernhard om zodoende met leuke buitenlandse chicks kennis te maken... toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Was opgericht door Bernhard en wordt nog elk jaar bijgewoond door Bea, JP en Maxime. Lijkt me sterk dat die groep iets tegen de Oranjes zou hebben.
Ik denk dat ze tot ongeveer dezelfde conclusie als zoveel anderen zijn gekomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar onder andere beveiliging koningshuis, de Oranjes zijn het symbool van staat, en dus ook willen ze weten vanuit welke redenering deze man handelde.
Dan moet ik je toch weer verwijzen naar wikipedia.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Opgericht door Bernhard om zodoende met leuke buitenlandse chicks kennis te maken... toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |