SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Koning!!!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef Poit het volgende:
Oepsie, vergeten in algemeen te zetten.
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:KoningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Waarom in godsnaam niet, warm eten is het lekkerste van de hele dagquote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb al denk ik een halfjaar niet warm gegeten in de avond
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef Poit het volgende:
Oepsie, vergeten in algemeen te zetten.
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ik zou die worstjes in plakjes snijden... ziet het er iets appetijtelijker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lekker hoor!
Ik ga straks ook nog even iets lekkers eten. Ben net terug uit de sportschool maar ga ook nog ff rennen. Snel iPod zoeken en tot zo!!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
i knowquote:Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam niet, warm eten is het lekkerste van de hele dag
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Reintji het volgende:
OP Master![]()
![]()
Beetje magere röntgenmaandag vandaag,..
[ afbeelding ]
Wanneer kom je op TV?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef Reintji het volgende:
http://i-ant.deviantart.c(...)Technology-121787216
Hobby's
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef koei het volgende:
En de afstandsbediening naast het bord ziet er ook niet uit alsof het erg gezellig was
Volgens mij mis ik Lyzio in het plaatje!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit let niet op de rest, worst maakt alles in de wereld beter!
De OP is trouwens echt briljant
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik Lyzio in het plaatje!
Ja hallo koei, wat denk je. Twee kerels die de broodnodige avondmaaltijd nuttigen. Het is niet alsof ik het toetje was! Daar heb ik z'n zusje voor!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef koei het volgende:
Oh, en Poit ik ben het met de rest eens dat die worstjes een beetje afdoen aan de pasta. En de afstandsbediening naast het bord ziet er ook niet uit alsof het erg gezellig was
Was niet naar jou, moet gewoon veel geeuwen!quote:
oké, sorry!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Was niet naar jou, moet gewoon veel geeuwen!
wat ist?quote:
Dit dus..quote:
Maarre die kok, komt die zomaar koken? Zo ja dan mag je hem mijn adres geven!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja hallo koei, wat denk je. Twee kerels die de broodnodige avondmaaltijd nuttigen. Het is niet alsof ik het toetje was! Daar heb ik z'n zusje voor!
ik dacht dat jij het niets vond..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Maarre die kok, komt die zomaar koken? Zo ja dan mag je hem mijn adres geven!
Ik zei niks over de smaak, en volgens mij de meesten hier niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Poit het volgende:
je had het moeten proeven, stelletje ongelovigen...
Ja ach.. nu Spanky z'n vrouwelijke kant laat zien doe ik dat ook maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei niks over de smaak, en volgens mij de meesten hier niet.
Alleen dat de worstjes er minder mooi gepresenteerd bij lagen.
Poit, wat ben je af en toe ook een gevoelige... [ afbeelding ]
Maar jij kan twee mannen toch wel hebben???quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef koei het volgende:
ja, maar je had bezoek!
wanneer krijgen wij de beelden van onze god te zien ?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef koei het volgende:
ja, kom je nu meeNu ben ik al sexy beelden van Spanky aan het bekijken
ik bedoelde spankquote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef koei het volgende:
sorry, ik blijf liever een beetje anoniem hier RitseB
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef koei het volgende:
sorry, ik blijf liever een beetje anoniem hier RitseB
OMG!quote:
Dan is het gewoon een faal van je dat je me niet eerder uitgenodigd hebt! Nu red ik het nooit meer om naar jou te gaan, daar te eten en weer naar huis te gaan om op tijd te zijn voor mn werk morgen...quote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Poit het volgende:
Ik wel, mijn banken zijn groot genoeg!
Heb zelfs genoeg bier in huis
Zelfs een rosetje voor jou!
Dat zijn toch uitnodigingen van jouw kant!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Poit het volgende:
kom ik je ophalen van het station.. drie minuutjes fietsen..
Tsss! En dat terwijl ik je nogwel had uitgenodigd voor Star Trekquote:
Ik heb geen uitnodiging gezien!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Tsss! En dat terwijl ik je nogwel had uitgenodigd voor Star Trek
Edwinuss heeft de OP gemaakt! Je mag boos worden op hem!quote:
heel niet! jouw uitnodigingskillz zij gewoon niet goed genoeg!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Ja, dat is jouw fout natuurlijk!
laat zien dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef Edwinuss het volgende:
TIETEN
ik morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] ik ben me toch een potje fucking stooooned [ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] ik ben me toch een potje fucking stooooned [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
Hoorde trouwens dat aqkut morgen terug komt.
Ik hoorde iets over kwaliteitsregisters, normen en waarden en wat niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mogguh
Ik hoop zo dat je ongelijk hebt edje, maar ik ben er ook bang voor
er over praten is een ding, het uitvoeren is juist het probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over kwaliteitsregisters, normen en waarden en wat niet.
???????????????? WAT ????????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mogguh
Ik hoop zo dat je ongelijk hebt edje, maar ik ben er ook bang voor
quote:
Dankzij mijn buren 4 uur geslapenquote:
dat aqkneus vandaag weer in sc komtquote:
Ah, u woont ook in en volksbuurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Dankzij mijn buren 4 uur geslapenLang leve houten vloeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, dat is lang geleden... MC Ren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik vrolijk je op met de gangstervideo van de dag.
Leven in een dorp is tof, ik ben opgegroeid in een dorp met 1 straat, was altijd zoveel te doen. Zomer was altijd prachtig en de winter ook. Heb zoveel kattenkwaad uitgehaald waar mijn vader niks vanaf wist, heb onlangs het er met hem over gehad, kwamen ook allemaal verhalen naar boven over z'n jeugd op Terschelling ( daar komt hij vandaan )quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik woon me hele leven in dit dorp, op een paar maanden na dan, maar nog nooit problemen met buren gehad
sterker nog: de buurjongens van tegenover hadden mijn spiegel aan bestuurders kant er bijna compleet af geschoten. Kwam mijn mijn buurman netjes melden. Ook toen mijn achter buurman per ongeluk tegen me aangereden was bij het weg rijden kwam hij dat netjes meldenop dit punt is het goed hier.
Nieuwe Star Wars?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef Edwinuss het volgende:
De nieuwe Star Wars maar even aan het downloaden
Star Trek waarschijnlijk....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
Check hoe geweldige reviews ik kan schrijven!!!
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=14061
Watteeeeh?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
GANGSTER
WAAR IS JE MOOIEPLAATJE DAN?
Zie die datumquote:
Dat was ook een andere tijd. Toen was je nog tof. Jeweetz vroegerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie die datum
Was heel vergeten dat ik dat ooit gedaan had
Oh man.. Hell Yeah.. Toen schreef je heerser nog met sch...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat was ook een andere tijd. Toen was je nog tof. Jeweetz vroeger
Kost hier 14.50.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef RitseB het volgende:
Ga hem gewoon in de bios kijken, das veel toffer
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef disjfa het volgende:
En je hebt de mogenlijkheid om naar 1 bios te gaan. Je rolstoel laat het niet toe jezelf te verplaatsen waar het gewoon betaalbaar is
quote:
Nou zou dat niet zo erg zijn als je GVD niet ook nog eens ¤ 3,50 moest betalen voor een bodempje cola, ¤ 4,- voor een mini-beker popcorn en dan ook nog al het gezeik van mensen om je heen, benen in je nek, SMS'ende tieners... etc. etc.quote:
QFT!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou zou dat niet zo erg zijn als je GVD niet ook nog eens ¤ 3,50 moest betalen voor een bodempje cola, ¤ 4,- voor een mini-beker popcorn en dan ook nog al het gezeik van mensen om je heen, benen in je nek, SMS'ende tieners... etc. etc.
Nee, ik vind de bioscoop altijd heel leuk!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
Die prijzen zijn echt te belachelijk kansloos in zo'n Pathe bios.. Bakkie thee betaal je al 80 euro voor.. Niet normaal!! Da's NIE NORMAAL!!! ABNORMAAL!!! NIET NORMAAL!!!!
Rembo & Remboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
Die prijzen zijn echt te belachelijk kansloos in zo'n Pathe bios.. Bakkie thee betaal je al 80 euro voor.. Niet normaal!! Da's NIE NORMAAL!!! ABNORMAAL!!! NIET NORMAAL!!!!
DA'S NIE NORMAAL! DA'S TOCH NIET TE GELEUVEN?! DA'S TOCH NIET NORMAAL?! DA'S ABNORMAAL!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
DA'S NIE NORMAAL! DA'S TOCH NIET TE GELEUVEN?! DA'S TOCH NIET NORMAAL?! DA'S ABNORMAAL!
Leer mij Rembo & Rembo kennen...quote:
quote:AMSTERDAM - Een 51-jarige Taiwanees uit Nantou zal de volgende keer eerst in het toilet kijken, voordat hij gaat zitten. De man werd in zijn penis gebeten door een rattenslang, zo meldt de China Times.
De slang is nauwelijks giftig en de man zal ook geen blijvende hinder van de hap ondervinden. Hij moet wel in het ziekenhuis blijven totdat elk infectiegevaar is geweken. ,,Slangenbekken zijn niet de meest hygiënische," aldus een woordvoerder van het plaatselijke hospitaal.
De lullo's is ook prachtigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leer mij Rembo & Rembo kennen...
Vorig jaar nog met een vriend bier zitten zuipen en een avond Rembo & Rembo zitten kijken...
"Ze lagen blauw van het lachen..."
Laatst weer gekekenquote:
quote:Het was donker in de bar maar ik schatte haar niet ouder dan 16...... 15 hooguit (let op het aftellen)
Dat ik haar ging neuken stond al sinds het begin van de avond in de sterren geschreven
Hoe heet je? vroeg ik
Marietta, zei ze
Haar stem klonk als een terugrollende golf op een met schelpen bezaaid strand, ergens veel zuidelijker dan waar we nu zaten. Onder haar onderlip bevond zich een soort windstilte gebied wat waarschijnlijk nog nooit door een blanke tong beroerd was.
Wil je iets van me drinken? vroeg ik
Doe maar iets longs, zei ze
.... Iets longs, iets longs kon ze altijd van me krijgen en het liefst nog dezelfde nacht
Ik bestelde een dakiri met een twist
Hoe oud ben je? vroeg ik
12, zei ze zonder enige aarzeling
Aan de ene kant was dit natuurlijk zwaar kut, aan de andere kant weer juist niet
Leven je ouders nog? vroeg ik
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik, nadat ik de dochter een veeg had gegeven, haar moeder nog weken lang uit moest wonen om de gemoederen enigzins tot bedaren te brengen.....
Mijn ouders zijn gescheiden, zei Marietta
Alsof ik DAT had gevraagd, 12 en NU AL DOM
Maarja, dom dat neukte meestal wel lekker makkelijk weg en was ook makkelijker te dumpen dan de meer belezen kipjes wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld
Dreesman stond ondertussen met zijn gebruikelijke plompheid de bar overeind te houden en zei op alles alleen maar "jaaa jaaa jaa ja ja ja ja" In plaats van mij alleen te laten met mijn verse vangst van die avond
Zijn bril was beslagen aan de binnenkant, alsof zijn opgekropte geilheid zich een weg door de glazen naar buiten probeerde te vinden
Soms deed hij me denken aan mijn vader.... ook zo'n lul die nooit begreep waar ik me eigenlijk mee bezig hield
'N SEFE'NHALLUF! DA'S GGGGGOED MAN!quote:
Ik wist het niet MAN! Echt!quote:
Je bent niet bekend met de geweldige Lullo's-serie van Jiskefet?quote:
Dat brengt de boodschap toch helemaal niet goed over!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef disjfa het volgende:
Ja, maar ook die mensen deden het in het nederlands zonder caps
Maar even een voorbeeld wat jij zegt:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat brengt de boodschap toch helemaal niet goed over!
Niet man! LUL!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef disjfa het volgende:
Ja, maar ook die mensen deden het in het nederlands zonder caps
Ghihi, you failquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar even een voorbeeld wat jij zegt:
ASGUADOIG AU ADIOH OIUGHAOI UDOAI SGH(_P*HGWRPUIOW*GV E
En nu lachten!
Dat is ook het enige woord wat ze met caps gebruiktequote:
Hihihihihiquote:
Ik wist niet dat ze Jiskefet typend in beeld lieten zien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is ook het enige woord wat ze met caps gebruikte
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze Jiskefet typend in beeld lieten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zitten die niet standaard op iedere chick hé...quote:
Denk dat D bedoelt dat je penis er niks van voelt of een wijf ordi is ja of neequote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat D bedoelt dat je penis er niks van voelt of een wijf ordi is ja of nee
Er is een grens.quote:
Dus je zegt dat er een grens is maar die is er eigenlijk dus eigenlijk helemaal nietquote:
Heb jij even mazzel, ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je zegt dat er een grens is maar die is er eigenlijk dus eigenlijk helemaal niet
Indeed. Kan ik je moeder aan Lyz pimpenquote:
Ik wist dat je nasty was, maar als je dit zegt over een dooie..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Indeed. Kan ik je moeder aan Lyz pimpen![]()
![]()
![]()
Voelt Lyz niets vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wist dat je nasty was, maar als je dit zegt over een dooie..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
AchievementsEen tijdje terug een leuke spoof van gezien. Zo'n hoertje dat opgepikt wordt door een of andere sleezy gast die dan COD4-Achievements moet halen
![]()
Ze is een Achievement-whore...
Weet iemand dat filmpje nog te vinden?
Eerst post je teksten over 12 jarigen neuken en vervolgens ga je dit zeggen. Je weet het ook niet ook hé. zit je al in je eerste midlifecrisisquote:
Jiskefet quote lulquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eerst post je teksten over 12 jarigen neuken en vervolgens ga je dit zeggen. Je weet het ook niet ook hé. zit je al in je eerste midlifecrisis
Alles wat je quote moet je achter staanquote:
Jaquote:
Dan neem ik nu die Jiskefet quote terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alles wat je quote moet je achter staan
quote:
Die vond ik te makkelijkquote:
Tja als jij het niet doet doe ik het welquote:
Nog 793quote:
poit.justfailed.comquote:
Dat komt omdat wij zowaar heel veel interessants te melden hebben..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef Fallen het volgende:
damn, wat posten jullie veel hey....
Ik zit hier sinds 2001 en heb nog geen eens 4000 posts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef Fallen het volgende:
damn, wat posten jullie veel hey....
Ik zit hier sinds 2001 en heb nog geen eens 4000 posts...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij zowaar heel veel interessants te melden hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Vanmiddag even binnenhalenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Poit het volgende:
Oeh, trouwens.. De demo van InFamous is zo fucking GRUWELIJK vet!!
Heb je een code of een account? Hij staat niet standaard in de PS store..quote:
Ik heb gewoon een PSN ID genaamd 3wielr. Heb ik een code nodig dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je een code of een account? Hij staat niet standaard in de PS store..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een PSN ID genaamd 3wielr. Heb ik een code nodig dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij staat niet standaard in de PS store..
quote:
Conjoquote:
Thnx disjfa..quote:
Precies mijn gedachte bijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
2 broodjes met 4 knakworsten, kaas, mosterd, mayo en ketchup gehad
Duidelijk.. Lowlandsvoer!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jij bent wel de SCer met de beste smaak qua eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |