Volgens mij mis ik Lyzio in het plaatje!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit let niet op de rest, worst maakt alles in de wereld beter!
De OP is trouwens echt briljant
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik Lyzio in het plaatje!
Ja hallo koei, wat denk je. Twee kerels die de broodnodige avondmaaltijd nuttigen. Het is niet alsof ik het toetje was! Daar heb ik z'n zusje voor!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef koei het volgende:
Oh, en Poit ik ben het met de rest eens dat die worstjes een beetje afdoen aan de pasta. En de afstandsbediening naast het bord ziet er ook niet uit alsof het erg gezellig was
Was niet naar jou, moet gewoon veel geeuwen!quote:
oké, sorry!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Was niet naar jou, moet gewoon veel geeuwen!
wat ist?quote:
Dit dus..quote:
Maarre die kok, komt die zomaar koken? Zo ja dan mag je hem mijn adres geven!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja hallo koei, wat denk je. Twee kerels die de broodnodige avondmaaltijd nuttigen. Het is niet alsof ik het toetje was! Daar heb ik z'n zusje voor!
ik dacht dat jij het niets vond..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Maarre die kok, komt die zomaar koken? Zo ja dan mag je hem mijn adres geven!
Ik zei niks over de smaak, en volgens mij de meesten hier niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Poit het volgende:
je had het moeten proeven, stelletje ongelovigen...
Ja ach.. nu Spanky z'n vrouwelijke kant laat zien doe ik dat ook maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei niks over de smaak, en volgens mij de meesten hier niet.
Alleen dat de worstjes er minder mooi gepresenteerd bij lagen.
Poit, wat ben je af en toe ook een gevoelige... [ afbeelding ]
Maar jij kan twee mannen toch wel hebben???quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef koei het volgende:
ja, maar je had bezoek!
wanneer krijgen wij de beelden van onze god te zien ?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef koei het volgende:
ja, kom je nu meeNu ben ik al sexy beelden van Spanky aan het bekijken
ik bedoelde spankquote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef koei het volgende:
sorry, ik blijf liever een beetje anoniem hier RitseB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |