???????????????? WAT ????????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mogguh
Ik hoop zo dat je ongelijk hebt edje, maar ik ben er ook bang voor
quote:
Dankzij mijn buren 4 uur geslapenquote:
dat aqkneus vandaag weer in sc komtquote:
Ah, u woont ook in en volksbuurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Dankzij mijn buren 4 uur geslapenLang leve houten vloeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, dat is lang geleden... MC Ren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik vrolijk je op met de gangstervideo van de dag.
Leven in een dorp is tof, ik ben opgegroeid in een dorp met 1 straat, was altijd zoveel te doen. Zomer was altijd prachtig en de winter ook. Heb zoveel kattenkwaad uitgehaald waar mijn vader niks vanaf wist, heb onlangs het er met hem over gehad, kwamen ook allemaal verhalen naar boven over z'n jeugd op Terschelling ( daar komt hij vandaan )quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik woon me hele leven in dit dorp, op een paar maanden na dan, maar nog nooit problemen met buren gehad
sterker nog: de buurjongens van tegenover hadden mijn spiegel aan bestuurders kant er bijna compleet af geschoten. Kwam mijn mijn buurman netjes melden. Ook toen mijn achter buurman per ongeluk tegen me aangereden was bij het weg rijden kwam hij dat netjes meldenop dit punt is het goed hier.
Nieuwe Star Wars?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef Edwinuss het volgende:
De nieuwe Star Wars maar even aan het downloaden
Star Trek waarschijnlijk....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
Check hoe geweldige reviews ik kan schrijven!!!
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=14061
Watteeeeh?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
GANGSTER
WAAR IS JE MOOIEPLAATJE DAN?
Zie die datumquote:
Dat was ook een andere tijd. Toen was je nog tof. Jeweetz vroegerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie die datum
Was heel vergeten dat ik dat ooit gedaan had
Oh man.. Hell Yeah.. Toen schreef je heerser nog met sch...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat was ook een andere tijd. Toen was je nog tof. Jeweetz vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |