Kost hier 14.50.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef RitseB het volgende:
Ga hem gewoon in de bios kijken, das veel toffer
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef disjfa het volgende:
En je hebt de mogenlijkheid om naar 1 bios te gaan. Je rolstoel laat het niet toe jezelf te verplaatsen waar het gewoon betaalbaar is
quote:
Nou zou dat niet zo erg zijn als je GVD niet ook nog eens ¤ 3,50 moest betalen voor een bodempje cola, ¤ 4,- voor een mini-beker popcorn en dan ook nog al het gezeik van mensen om je heen, benen in je nek, SMS'ende tieners... etc. etc.quote:
QFT!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou zou dat niet zo erg zijn als je GVD niet ook nog eens ¤ 3,50 moest betalen voor een bodempje cola, ¤ 4,- voor een mini-beker popcorn en dan ook nog al het gezeik van mensen om je heen, benen in je nek, SMS'ende tieners... etc. etc.
Nee, ik vind de bioscoop altijd heel leuk!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
Die prijzen zijn echt te belachelijk kansloos in zo'n Pathe bios.. Bakkie thee betaal je al 80 euro voor.. Niet normaal!! Da's NIE NORMAAL!!! ABNORMAAL!!! NIET NORMAAL!!!!
Rembo & Remboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
Die prijzen zijn echt te belachelijk kansloos in zo'n Pathe bios.. Bakkie thee betaal je al 80 euro voor.. Niet normaal!! Da's NIE NORMAAL!!! ABNORMAAL!!! NIET NORMAAL!!!!
DA'S NIE NORMAAL! DA'S TOCH NIET TE GELEUVEN?! DA'S TOCH NIET NORMAAL?! DA'S ABNORMAAL!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
DA'S NIE NORMAAL! DA'S TOCH NIET TE GELEUVEN?! DA'S TOCH NIET NORMAAL?! DA'S ABNORMAAL!
Leer mij Rembo & Rembo kennen...quote:
quote:AMSTERDAM - Een 51-jarige Taiwanees uit Nantou zal de volgende keer eerst in het toilet kijken, voordat hij gaat zitten. De man werd in zijn penis gebeten door een rattenslang, zo meldt de China Times.
De slang is nauwelijks giftig en de man zal ook geen blijvende hinder van de hap ondervinden. Hij moet wel in het ziekenhuis blijven totdat elk infectiegevaar is geweken. ,,Slangenbekken zijn niet de meest hygiënische," aldus een woordvoerder van het plaatselijke hospitaal.
De lullo's is ook prachtigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leer mij Rembo & Rembo kennen...
Vorig jaar nog met een vriend bier zitten zuipen en een avond Rembo & Rembo zitten kijken...
"Ze lagen blauw van het lachen..."
Laatst weer gekekenquote:
quote:Het was donker in de bar maar ik schatte haar niet ouder dan 16...... 15 hooguit (let op het aftellen)
Dat ik haar ging neuken stond al sinds het begin van de avond in de sterren geschreven
Hoe heet je? vroeg ik
Marietta, zei ze
Haar stem klonk als een terugrollende golf op een met schelpen bezaaid strand, ergens veel zuidelijker dan waar we nu zaten. Onder haar onderlip bevond zich een soort windstilte gebied wat waarschijnlijk nog nooit door een blanke tong beroerd was.
Wil je iets van me drinken? vroeg ik
Doe maar iets longs, zei ze
.... Iets longs, iets longs kon ze altijd van me krijgen en het liefst nog dezelfde nacht
Ik bestelde een dakiri met een twist
Hoe oud ben je? vroeg ik
12, zei ze zonder enige aarzeling
Aan de ene kant was dit natuurlijk zwaar kut, aan de andere kant weer juist niet
Leven je ouders nog? vroeg ik
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik, nadat ik de dochter een veeg had gegeven, haar moeder nog weken lang uit moest wonen om de gemoederen enigzins tot bedaren te brengen.....
Mijn ouders zijn gescheiden, zei Marietta
Alsof ik DAT had gevraagd, 12 en NU AL DOM
Maarja, dom dat neukte meestal wel lekker makkelijk weg en was ook makkelijker te dumpen dan de meer belezen kipjes wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld
Dreesman stond ondertussen met zijn gebruikelijke plompheid de bar overeind te houden en zei op alles alleen maar "jaaa jaaa jaa ja ja ja ja" In plaats van mij alleen te laten met mijn verse vangst van die avond
Zijn bril was beslagen aan de binnenkant, alsof zijn opgekropte geilheid zich een weg door de glazen naar buiten probeerde te vinden
Soms deed hij me denken aan mijn vader.... ook zo'n lul die nooit begreep waar ik me eigenlijk mee bezig hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |