Nee of ze zijn heel slecht , maar als je wat hebt zeg het maar dan kan een modje het er neerzetten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Grulez het volgende:
Kon je helemaal geen tt verzinnen?
quote:
Leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eindelijk bezoek aan laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen bevestigd gekregen.
Schotland, maar toen was ik 13. Rangers - Feyenoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Iemand hier wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest?
Ja, op Highbury. Moet nog altijd naar een wedstrijd in het Emirates.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Was dat makkelijk aan kaarten komen?quote:
Afgelopen januari naar Fulham - Portsmouth. Totaal nog niet eens 100 euro kwijt. Vliegen was 20 euro, kaartje wegens de gunstige koers iets van 34 euro en verder nog wat eten en dergelijke.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Was dat makkelijk aan kaarten komen?
Komend najaar willen wij met een groepje waarschijnlijk ergens een wedstrijd bezoeken. Qua stad is Londen wel gaaf, maar een keer naar Anfield lijkt me ook mooi.
Dan is het dus wél makkelijk te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het dus wél makkelijk te regelen?![]()
Ik vond het al raar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaad.
quote:
Je kunt beter op de dag van verkoop gewoon kaarten reserveren. Ze willen ze zelfs wel opsturen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
Maar gewoon daar gekocht of van te voren contact gezocht met de club?
Bezig met uploaden ouwe, een lekkere zomermix met oude en nieuwe platenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
Houniet, luie vent. Gooi die mix eens online
Nog 4 minuten en 27 seconden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Heb je een tracklist?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?quote:
Zeer waarschijnlijk dinsdagsquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?. Meeten?
.
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijdquote:
klopt echt epicquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijd
praat me even bij schakel net in hoezo ? Pettachiquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijd
Verliest ie 24 secondenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Petacchi zo dus moest het ook even opzoeken
valpartij was er weer en Menchov verloor weer is tijd
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Petacchi zo dus moest het ook even opzoeken
valpartij was er weer en Menchov verloor weer is tijd
Ik ook, hopen dat ik hem deze keer wel kan openen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef morgane het volgende:
Haha Houniet, Last.FM herkent je mp3tje. Je wordt nog beroemd
Welk nummer wordt er trouwens na 14 min. ingemixt? Dat is precies de stijl die ik met de sambaband speelsowieso goede mix, echt chille muziek
terwijl ik normaal eigenlijk niks met 'dance' heb.
Ah, ik ga dinsdagochtend alweer weg. Maar wie weet dat ik het nog twee dagen uitstel tot na de CL-finale.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk dinsdags.
Ben rond Camp Nou te vinden in dit shirt:
[ afbeelding ]
Een Oekraiense mijnwerker uit Donetsk is er niets bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
Mooi vingers.
Geen VI gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef toma het volgende:
Goedenavond![]()
De hele avond aan m'n mountainbike gesleuteld. Nu even draadstaal kijken op uitzendinggemist.
Welke krijg je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh. Hoop dat ik mijn telefoon vandaag binnenkrijg.
En, is het wat?quote:
Zwaar log apparaat met een kut besturingssysteem en een batterij die snel opraakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En, is het wat?
Denk dat het voor mij nog erg moeilijk wennen gaat worden: eerste keer windows mobile én touchscreen.
Same here, in de tussentijd doe ik gewoon bellen en internetten met de M8800quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wacht nog even op de nieuwe iPhone en de N97.
Ah bedankt. Ik wilde hem eerst ook nemen, maar mede om die redenen niet genomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zwaar log apparaat met een kut besturingssysteem en een batterij die snel opraakt.
Welke heb je nu dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah bedankt. Ik wilde hem eerst ook nemen, maar mede om die redenen niet genomen.
Dat zeg ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mijn telefoon vanaf 13:00 ophalen op het postkantoor. Gisteren besteldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh. Hoop dat ik mijn telefoon vandaag binnenkrijg.
auwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Kopbal het volgende:
En anders hier wel van: http://www.dumpert.nl/med(...)aalvoetbaltruuk.html
Wat is daar mee gebeurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:16 schreef denthemen het volgende:
PK, die bus uit Oss met scholieren die naar Berlijn gingen, was dat jouw school?
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
Oja dit wilde ik ook nog posten. Best leuk, maar ook andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Goeie! Moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
24 is gezien nu voetbal international is even terugkijken.
Same here..quote:
Heb ik allang gedaan...quote:
Die bewaar ik nog even voor vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En alle Monday-night comedies zijn er toch ook, Aanvoerder?
The Big Bang Theory![]()
![]()
.
quote:
He jakkes. Moet dat nu op dinsdag?quote:
Ik dacht even van waar zijn de benen van die rode man maar dat zijn zijn benen, het leek net dat het de benen van die paarse vrouw waren.quote:
Ik dank u, de volgende gaat weer knetters wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Inderdaad.quote:
Gezienquote:
Testing succeeded.quote:
Alias, hoor ik ook nog wel goede dingen over. Oz moét je gewoon kijken, dat komt misschien nog wel boven The Sopranos.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Dos37 het volgende:
klopt, verder weet ik ook zo niets, behalve de standaard series.
Lost, Prison break seizoen 1, 24, Alias, the Wire. Zelf heb ik Oz nog in de kast staan moet ik nog steeds aan beginnen maar vergeet ik steeds.
The Wire afgekeken en Dexter ben ik up-to-date. Maar ik zie bij zowel Burn Notice als Chuck dat er bij de beschrijving ook comedy staat. En dat vind ik echt niks. Of valt dat bij deze wel mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat moet je nog kijken dan, Breach? The Wire en Dexter heb je toch ook al gehad?
Burn Notice en Chuck zijn recent en tof. Life is ook cool, alleen dat kapt. Damages is errug goed en spannend.
Damages heb ik volgens mij zelfs eens de Pilot van gezien. Dat beviel me wel, weet alleen niet waarom ik dat nooit meer verder gekeken hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah. Het is wel wat lichter dan Dexter, maar Chuck was echt de serie van de afgelopen twee seizoenen hoor. Echt tof.
Maar dan zou ik beginnen aan Damages, spannende advocatenserie met veel twists. Ook veel prijzen gewonnen.
Dat zit er met Lost ook weer aan te komen. Volgens mij is donderdag de laatste al volgens mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vandaag de season final van House gezien.
Wat een vette EP was dat zeg. Alleen duurt het nu nog tering lang voor S06 begint.
Superman in een nieuw jasje. Kan je net zo goed Burn Notice kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Damages heb ik volgens mij zelfs eens de Pilot van gezien. Dat beviel me wel, weet alleen niet waarom ik dat nooit meer verder gekeken heb
En anders pak ik ook nog ff de pilots van Chuck en dat andere mee. Is Smallville trouwens wat?
Heb jij Dollhouse al gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Superman in een nieuw jasje. Kan je net zo goed Burn Notice kijken.
Hoiquote:
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.quote:
Heb jij Lost nooit gezien?!?!?!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.
Hmm, vond de eerste 2 eps wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.
Pilot en nog twee eps denk ik. Ik heb er echt niets mee, qua verhaal en idee niet, en qua twists en ontwikkelingen ook totaal geen interesse gekregen om te gaan kijken.quote:
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef Breach het volgende:
The Wire al gekeken Daggla?
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vermakelijk zegt ie,.
Geniaal, Daggla. Geniaal.
Nah ja, mn vader keek Lost vanaf de pilot in Nederland. Ik heb het toen 2 keer gezien en gezegd het nooit meer te kijken. Toen midden in het 3e seizoen het een nieuwe kans gegeven. En toen had ik in 3 weken tijd 3 seizoenen gekeken. En sindsdien toch wel elke week smachtend naar de nieuwe uitkijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot en nog twee eps denk ik. Ik heb er echt niets mee, qua verhaal en idee niet, en qua twists en ontwikkelingen ook totaal geen interesse gekregen om te gaan kijken.
Sowieso helemaal niets met dit soort nieuw science fiction, zoals dollhouse ook bijv.
Check je PM.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebben..
Gaat over de narcotica-brigade in Baltimore. Maar je volgt alle kanten van het verhaal erg gedetailleerd. En de uitwerking van de personages is zóó goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebben..
X-files moet ik ook nog steeds ergens vandaan zien te halen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.
The Wire komt daar net iets onder..
Ohjaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Gaat over de narcotica-brigade in Baltimore. Maar je volgt alle kanten van het verhaal erg gedetailleerd. En de uitwerking van de personages is zóó goed gedaan.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Dat begon toen ik een jaar of 11 was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
X-files moet ik ook nog steeds ergens vandaan zien te halen..
Gastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja. Las ik ergens in de krant.
Dexter heb ik al, moet ik nog kijken!
Pfft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.
The Wire komt daar net iets onder..
Ja ik was nog veel jonger denk ik. En ik keek het om half 10 op Veronica geloof ik. Mulder ging er in seizoen 7 uit toch (niet dat ik dat in de serie gezien heb, maar lees het wel meer dat het toen veel minder werd).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begon toen ik een jaar of 11 was.
Mocht ik altijd speciaal voor opblijven, was altijd vrij laat op de avond.
Men, dat heeft indruk gemaakt. Toen Mulder uit de serie ging werd het wel stukken minder trouwens.
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar vanavond wel allemaal het songfestival kijken toch?
Oh als comedies ertussen mogen, hoort 30 Rock zeker in m'n eerste rijtje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfft.
Arrested Development hoort daar ook zeker tussen. House kijk ik ook niet.
The Sopranos, Entourage, South Park, The Wire, Two And A Half Man, The Big Bang Theory zijn toch wel series die ik iedereen wel kan aanraden. Geniaal dus.
Burn Notice, Damages, Chuck, Life, How I Met Your Mother, Family Guy en Californication soms ook wel. Soms.
En dan vergeet ik nog de helft.
Oz was ik vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Lost heb ik op een blauwe maandag wat eps van gezien uit een later seizoen toen ik een keer brak bij een collega in bed belandde. Ik wist helemaal niet dat er allemaal vage sci-fi elementen in zaten, maar vond het helemaal niets. Prison Break na seizoen 1 afgekapt omdat een verhaal soms gewoon over moet zijn en ze waren tenslotte uitgebroken, dus al die shit daarna hoeft van mij niet. Heroes had van mij ook wel na seizoen afgelopen mogen zijn omdat het soms gewoon mooier is zoiets te laten voor wat het is (net als The Matrix b.v.). 24, Oz, Alias, The Wire, The Sopranos al die shit nooit gekeken. Zijn gewoon verhalen die mij niet interesseren.
Hugh Laurie is echt een baas. Ik kijk House maar sporadisch als ik eens tijd heb. Maar damn, die gast die zet even een character neer zeg.. pffff.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh als comedies ertussen mogen, hoort 30 Rock zeker in m'n eerste rijtje.
House is eigenlijk een klasse apart. Zowel de cast als het script en de manier van filmen zijn echt van ongekend hoge kwaliteit.
Nu helpt het ook wel dat Hugh Laurie de hoofdrol speelt natuurlijk.
Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Hugh Laurie is echt een baas. Ik kijk House maar sporadisch als ik eens tijd heb. Maar damn, die gast die zet even een character neer zeg.. pffff.
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar gaat 30 Rock over? Is me al meerdere malen aangeraden maar ik ben nog niet op de fanboy train ingestapt.
Dudequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.
Heb ik een week of 3 tijd een dikke 100+ eps gezien van 45 minuten.
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.fastclips.com/videos/dv58d6fGCNjG
Justin Timberlake - Motherlover.
Briljant!!!
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.
Maar er werken alleen echt vage/rare/neurotische mensen. Vooral Kenneth is erg grappig.
Het is echt humor waar je van moet houden. Maar als je er om kan lachen, dan is het ook echt HEEL grappig.
Voor mij een van de leukste nieuwe comedy shows van de laatste tijd.
The WW was wel leuk ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.
Dinges was ook heel erg sterk trouwens, Studio 60 on the Sunset Strip. Dat was echt heel erg goed.
Zo relaxed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.
Heerlijk. Lekker brak op de bank met een sjonnie erbij. Ik had in het eerste weekend bijna 2 volledige seizoenen gekeken.
En als Sjimz belt de kabouterdans..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Nieuwe telefoon binnen. Toppertje.
Inkomend gesprek: Dit is mijn club.
Inkomend bericht: Bloed, zweet en tranen.
!
Nope, deze.quote:
LG Arena. Gewoon prima ding.quote:
Gniffel....quote:
Hij is als enige wel vierkantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Ik kan mij ergeren aan het feit dat de Zwitserse vlag kleiner is dan de rest.
België ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is als enige wel vierkant
[ afbeelding ]
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Iddquote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wil je er ooit nog eens echt iets mee gaan doen, Houniet?
Met je modschap. Ooit nog voor admin of je eigen forum starten? Of op je CV zetten onder extra activiteiten?quote:
Nou ja gaan doen.. gaan doen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met je modschap. Ooit nog voor admin of je eigen forum starten? Of op je CV zetten onder extra activiteiten?.
Met plaatjes draaien en mixen natuurlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sinds kort een vriendin, en ze zeurt nu al dat we elkaar te weinig zien
Oh god, hoelang heb je al met haar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
dumpen voordat je getrouwd bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
net een maandje ongeveer.quote:
Voor de liefhebber wil ik hem wel uploaden.quote:Robert Babicz- Darkflower (Joris Voorn Dark Magnolia remix)
Motorcitysoul - Space katzle (Sydenham remix)
Michael Cleis - La Mezcla![]()
Aka Aka - Woody Woodpecker
Nicola Fasano & Pat Rich - 75 Brazil Street
Dimitrov - Freakshow
Pitto - Feelin'
SHM & Laidback Luke - Leave the world behind (Dirty South remix)![]()
Pryda - Miami to Atlanta
Fake Blood - Mars![]()
Markus Schossow - Girls Suckccess
CJ Stone - Shining Star (Inpetto remix)
Killers - Spaceman (SvD remix)![]()
Audible - White Mouse
De vriendin van een maat van me wil echt 24/7 bij hem zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
net een maandje ongeveer.
ze wilt niet snappen dat ik examens heb ofzo, en als ze me wil zien moet ze maar bij mij thuis komen![]()
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
net een maandje ongeveer.
ze wilt niet snappen dat ik examens heb ofzo, en als ze me wil zien moet ze maar bij mij thuis komen![]()
met trouwen wacht ik nog wel evenquote:
Dat gaf te veel troep op het beddenlaken de vorige keer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.
Mag je niet bij haar komen?
Ik had er ook zo een. Kwam ik thuis uit school en werk, zat ze op de bankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef toma het volgende:
[..]
De vriendin van een maat van me wil echt 24/7 bij hem zijn
Kutwijf.
naja, tot nu toe heb ik haar zeker 1 keer per week gezien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.
Mag je niet bij haar komen?
Wehe, is ze gewoon dakloosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
naja, tot nu toe heb ik haar zeker 1 keer per week gezien.
weetniet of ik bij haar mag komen, ze biedt het niet aan tenminste.
Daarom voelt het voor mij dat ik met het iniatief moet komen, en omdat ik nu andere dingen te doen heb, snap je.
quote:
Dan heb je geen andere opties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tevens ging ze een keer juichen toen Bremen scoorde tegen Ajax.
toen was het gelijk uit neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Houniet het volgende:
Tevens ging ze een keer juichen toen Bremen scoorde tegen Ajax.
Nou ik was wel pissed man. Dat deed ze gewoon omdat ik altijd met haar vader Ajax ging kijkenquote:
Inderdaad.quote:
Jeetje wat een goede en terecht mening die ik dan ook deel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Lost heb ik op een blauwe maandag wat eps van gezien uit een later seizoen toen ik een keer brak bij een collega in bed belandde. Ik wist helemaal niet dat er allemaal vage sci-fi elementen in zaten, maar vond het helemaal niets. Prison Break na seizoen 1 afgekapt omdat een verhaal soms gewoon over moet zijn en ze waren tenslotte uitgebroken, dus al die shit daarna hoeft van mij niet. Heroes had van mij ook wel na seizoen afgelopen mogen zijn omdat het soms gewoon mooier is zoiets te laten voor wat het is (net als The Matrix b.v.). 24, Oz, Alias, The Wire, The Sopranos al die shit nooit gekeken. Zijn gewoon verhalen die mij niet interesseren.
Inderdaad. Ik ga avondeten.quote:
Het is jouw onderschrift.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn ik blijf altijd maar lachen om jou onderschrift
Gast.... ?quote:
quote:
Ja, ik ben niet echt goed in nederlands.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is jouw onderschrift.
Maar ik kan me dat topic ook nog herinneren als de dag van gister!!1!
Ik moet hem weer eens doorlezen denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet echt goed in nederlands.![]()
Maar ik lag echt op de grond bij dat topic
quote:AMSTERDAM - Karst T., de veroorzaker van het dodelijke drama in Apeldoorn op Koninginnedag, hield er mogelijk een extreemrechts gedachtegoed op na. T. zou onder de nazistische tatoeages zitten...
Dat meldde RTL Boulevard dinsdagavond. Volgens presentator Albert Verlinde had Karst T.een tatoeage van een anker en een runenteken. Een teken dat onder extreemrechtse sympathisanten erg populair is.
Daarbij zou Karst schoenen hebben gedragen en een 'extreemrechts' kapsel hebben gehad, aldus het programma. De Nationale Recherche doet verder onderzoek naar de tatoeages.
Boulevard zou een anonieme tip hebben gekregen van iemand die door de recherche is gehoord. De presentator benadrukte overigens dat de tatoeages 'ook een bevlieging konden zijn uit zijn verleden'
deze quote over het "tietenfilmpje" :quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik blijf er om lachenik kan die echt 100x achter elkaar bekijken
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:46 schreef tyros-saver het volgende:
Gasturbine.
18+is ze niet.
Ze is 16 en Dat filmpje wist ik niks vanaf dat zweer ik.
Ik was die dag beetje aan het filmen op de neuweg en ik liep het neuweg plein op met mijn camera,En er stonden wat vrienden van me dus ik vroeg Wat is er aan de hand en toen zei ene roy film dit film dit Dus ik filmen En toen stond steve(andere vriend van me) De bh van jamy los te rukken.
Ik laat het liever niet zien(doe ik ook niet)
hahahaha, ook dat retecoole "eeeeeeeey" er achteraan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is trouwens echt geweldig.
[ afbeelding ]
dit jaar ook nog met die homo'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef Kopbal het volgende:
songfestivalelk jaar roept heel het land weer dat het een corrupt zooitje is en elk jaar doen we weer mee. Om maar niet te spreken over het soort mensen wat ernaar kijkt..
Zou adothehague een kloon van tyros-saver zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
deze quote over het "tietenfilmpje" :
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:49 schreef tyros-saver het volgende:
Paaskonijn ben je dronken ofzo?
WTF boeit het serieus hoe iemand typt.
Je bent godverdomme net een Computernerd en een afgestudeerde aan de universiteit die op alles en iedereen let.
Als je dat zo graag wilt word dan agent.
Kan je de hele dag op mensen zeiken en zeuren en hoef je mij(en ook andere) hier mee lastig te valen.
Snapje?
quote:Op zondag 23 maart 2008 03:36 schreef tyros-saver het volgende:
TOPIC VAN HET JAAR
WTF DACHT JE VAN 17JARIGE JONGE MET HARTVERLAMING VAN HET JAAR,
STELLETJE ONGELOFELIJKE KK HONDE.
Oh ik moest F5'en dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Robinhoo het volgende:
nog eentje Paaskonijn die ik niet wil achterhouden
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/keyboardcammer
Zijn youtube account.![]()
![]()
Dat was weer leuk.
Wtf getrouwdquote:
Heldquote:
Ik floot elke keer pipi langkous, werd ook iedereen gek van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef koningdavid het volgende:
Nee, maar serieus ik heb dat "hela hela hela hoolala"-lied op een of andere manier al de hele dag in mijn hoofd. Ik zat het op school ook al te zingen, klasgenoten gingen ook meedoen. De rest van de klas: "wtf?"
http://www4.zippyshare.com/v/36217360/file.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Even een on-the-fly mixje gemaakt. Even beetje van alles.
[..]
Voor de liefhebber wil ik hem wel uploaden.
Ze houdt zeker van flauwe mannen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is trouwens echt geweldig.
[ afbeelding ]
Ja, ik welquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig duurt het nog wel wat jaartjes voordat ik die leeftijd bereik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig duurt het nog wel wat jaartjes voordat ik die leeftijd bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |