Pilot en nog twee eps denk ik. Ik heb er echt niets mee, qua verhaal en idee niet, en qua twists en ontwikkelingen ook totaal geen interesse gekregen om te gaan kijken.quote:
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef Breach het volgende:
The Wire al gekeken Daggla?
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vermakelijk zegt ie,.
Geniaal, Daggla. Geniaal.
Nah ja, mn vader keek Lost vanaf de pilot in Nederland. Ik heb het toen 2 keer gezien en gezegd het nooit meer te kijken. Toen midden in het 3e seizoen het een nieuwe kans gegeven. En toen had ik in 3 weken tijd 3 seizoenen gekeken. En sindsdien toch wel elke week smachtend naar de nieuwe uitkijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot en nog twee eps denk ik. Ik heb er echt niets mee, qua verhaal en idee niet, en qua twists en ontwikkelingen ook totaal geen interesse gekregen om te gaan kijken.
Sowieso helemaal niets met dit soort nieuw science fiction, zoals dollhouse ook bijv.
Check je PM.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebben..
Gaat over de narcotica-brigade in Baltimore. Maar je volgt alle kanten van het verhaal erg gedetailleerd. En de uitwerking van de personages is zóó goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar gaat dat ook alweer over? Die moet ik nog compleet hebben..
X-files moet ik ook nog steeds ergens vandaan zien te halen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.
The Wire komt daar net iets onder..
Ohjaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Gaat over de narcotica-brigade in Baltimore. Maar je volgt alle kanten van het verhaal erg gedetailleerd. En de uitwerking van de personages is zóó goed gedaan.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Dat begon toen ik een jaar of 11 was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
X-files moet ik ook nog steeds ergens vandaan zien te halen..
Gastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja. Las ik ergens in de krant.
Dexter heb ik al, moet ik nog kijken!
Pfft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal vind ik House, Dexter en X-Files.
The Wire komt daar net iets onder..
Ja ik was nog veel jonger denk ik. En ik keek het om half 10 op Veronica geloof ik. Mulder ging er in seizoen 7 uit toch (niet dat ik dat in de serie gezien heb, maar lees het wel meer dat het toen veel minder werd).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begon toen ik een jaar of 11 was.
Mocht ik altijd speciaal voor opblijven, was altijd vrij laat op de avond.
Men, dat heeft indruk gemaakt. Toen Mulder uit de serie ging werd het wel stukken minder trouwens.
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar vanavond wel allemaal het songfestival kijken toch?
Oh als comedies ertussen mogen, hoort 30 Rock zeker in m'n eerste rijtje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfft.
Arrested Development hoort daar ook zeker tussen. House kijk ik ook niet.
The Sopranos, Entourage, South Park, The Wire, Two And A Half Man, The Big Bang Theory zijn toch wel series die ik iedereen wel kan aanraden. Geniaal dus.
Burn Notice, Damages, Chuck, Life, How I Met Your Mother, Family Guy en Californication soms ook wel. Soms.
En dan vergeet ik nog de helft.
Oz was ik vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Lost heb ik op een blauwe maandag wat eps van gezien uit een later seizoen toen ik een keer brak bij een collega in bed belandde. Ik wist helemaal niet dat er allemaal vage sci-fi elementen in zaten, maar vond het helemaal niets. Prison Break na seizoen 1 afgekapt omdat een verhaal soms gewoon over moet zijn en ze waren tenslotte uitgebroken, dus al die shit daarna hoeft van mij niet. Heroes had van mij ook wel na seizoen afgelopen mogen zijn omdat het soms gewoon mooier is zoiets te laten voor wat het is (net als The Matrix b.v.). 24, Oz, Alias, The Wire, The Sopranos al die shit nooit gekeken. Zijn gewoon verhalen die mij niet interesseren.
Hugh Laurie is echt een baas. Ik kijk House maar sporadisch als ik eens tijd heb. Maar damn, die gast die zet even een character neer zeg.. pffff.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh als comedies ertussen mogen, hoort 30 Rock zeker in m'n eerste rijtje.
House is eigenlijk een klasse apart. Zowel de cast als het script en de manier van filmen zijn echt van ongekend hoge kwaliteit.
Nu helpt het ook wel dat Hugh Laurie de hoofdrol speelt natuurlijk.
Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Hugh Laurie is echt een baas. Ik kijk House maar sporadisch als ik eens tijd heb. Maar damn, die gast die zet even een character neer zeg.. pffff.
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar gaat 30 Rock over? Is me al meerdere malen aangeraden maar ik ben nog niet op de fanboy train ingestapt.
Dudequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.
Heb ik een week of 3 tijd een dikke 100+ eps gezien van 45 minuten.
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.fastclips.com/videos/dv58d6fGCNjG
Justin Timberlake - Motherlover.
Briljant!!!
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.
Maar er werken alleen echt vage/rare/neurotische mensen. Vooral Kenneth is erg grappig.
Het is echt humor waar je van moet houden. Maar als je er om kan lachen, dan is het ook echt HEEL grappig.
Voor mij een van de leukste nieuwe comedy shows van de laatste tijd.
The WW was wel leuk ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.
Dinges was ook heel erg sterk trouwens, Studio 60 on the Sunset Strip. Dat was echt heel erg goed.
Zo relaxed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.
Heerlijk. Lekker brak op de bank met een sjonnie erbij. Ik had in het eerste weekend bijna 2 volledige seizoenen gekeken.
En als Sjimz belt de kabouterdans..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Nieuwe telefoon binnen. Toppertje.
Inkomend gesprek: Dit is mijn club.
Inkomend bericht: Bloed, zweet en tranen.
!
Nope, deze.quote:
LG Arena. Gewoon prima ding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |