Nee of ze zijn heel slecht , maar als je wat hebt zeg het maar dan kan een modje het er neerzetten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Grulez het volgende:
Kon je helemaal geen tt verzinnen?
quote:
Leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eindelijk bezoek aan laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen bevestigd gekregen.
Schotland, maar toen was ik 13. Rangers - Feyenoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Iemand hier wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest?
Ja, op Highbury. Moet nog altijd naar een wedstrijd in het Emirates.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Was dat makkelijk aan kaarten komen?quote:
Afgelopen januari naar Fulham - Portsmouth. Totaal nog niet eens 100 euro kwijt. Vliegen was 20 euro, kaartje wegens de gunstige koers iets van 34 euro en verder nog wat eten en dergelijke.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Was dat makkelijk aan kaarten komen?
Komend najaar willen wij met een groepje waarschijnlijk ergens een wedstrijd bezoeken. Qua stad is Londen wel gaaf, maar een keer naar Anfield lijkt me ook mooi.
Dan is het dus wél makkelijk te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het dus wél makkelijk te regelen?![]()
Ik vond het al raar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaad.
quote:
Je kunt beter op de dag van verkoop gewoon kaarten reserveren. Ze willen ze zelfs wel opsturen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
Maar gewoon daar gekocht of van te voren contact gezocht met de club?
Bezig met uploaden ouwe, een lekkere zomermix met oude en nieuwe platenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
Houniet, luie vent. Gooi die mix eens online
Nog 4 minuten en 27 seconden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Heb je een tracklist?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?quote:
Zeer waarschijnlijk dinsdagsquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?. Meeten?
.
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijdquote:
klopt echt epicquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijd
praat me even bij schakel net in hoezo ? Pettachiquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijd
Verliest ie 24 secondenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Petacchi zo dus moest het ook even opzoeken
valpartij was er weer en Menchov verloor weer is tijd
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Petacchi zo dus moest het ook even opzoeken
valpartij was er weer en Menchov verloor weer is tijd
Ik ook, hopen dat ik hem deze keer wel kan openen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef morgane het volgende:
Haha Houniet, Last.FM herkent je mp3tje. Je wordt nog beroemd
Welk nummer wordt er trouwens na 14 min. ingemixt? Dat is precies de stijl die ik met de sambaband speelsowieso goede mix, echt chille muziek
terwijl ik normaal eigenlijk niks met 'dance' heb.
Ah, ik ga dinsdagochtend alweer weg. Maar wie weet dat ik het nog twee dagen uitstel tot na de CL-finale.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk dinsdags.
Ben rond Camp Nou te vinden in dit shirt:
[ afbeelding ]
Een Oekraiense mijnwerker uit Donetsk is er niets bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
Mooi vingers.
Geen VI gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef toma het volgende:
Goedenavond![]()
De hele avond aan m'n mountainbike gesleuteld. Nu even draadstaal kijken op uitzendinggemist.
Welke krijg je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh. Hoop dat ik mijn telefoon vandaag binnenkrijg.
En, is het wat?quote:
Zwaar log apparaat met een kut besturingssysteem en een batterij die snel opraakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En, is het wat?
Denk dat het voor mij nog erg moeilijk wennen gaat worden: eerste keer windows mobile én touchscreen.
Same here, in de tussentijd doe ik gewoon bellen en internetten met de M8800quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wacht nog even op de nieuwe iPhone en de N97.
Ah bedankt. Ik wilde hem eerst ook nemen, maar mede om die redenen niet genomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zwaar log apparaat met een kut besturingssysteem en een batterij die snel opraakt.
Welke heb je nu dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah bedankt. Ik wilde hem eerst ook nemen, maar mede om die redenen niet genomen.
Dat zeg ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mijn telefoon vanaf 13:00 ophalen op het postkantoor. Gisteren besteldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh. Hoop dat ik mijn telefoon vandaag binnenkrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |