Dan is het dus wél makkelijk te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het dus wél makkelijk te regelen?![]()
Ik vond het al raar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal wel wat logischer inderdaad.
quote:
Je kunt beter op de dag van verkoop gewoon kaarten reserveren. Ze willen ze zelfs wel opsturen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
Maar gewoon daar gekocht of van te voren contact gezocht met de club?
Bezig met uploaden ouwe, een lekkere zomermix met oude en nieuwe platenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
Houniet, luie vent. Gooi die mix eens online
Nog 4 minuten en 27 seconden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Heb je een tracklist?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?quote:
Zeer waarschijnlijk dinsdagsquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je in Barcelona?. Meeten?
.
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijdquote:
klopt echt epicquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een lul die Mentsjov. Verliest ie alweer vroeg in een grote ronde tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |