Hij is als enige wel vierkantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Ik kan mij ergeren aan het feit dat de Zwitserse vlag kleiner is dan de rest.
België ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is als enige wel vierkant
[ afbeelding ]
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Iddquote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wil je er ooit nog eens echt iets mee gaan doen, Houniet?
Met je modschap. Ooit nog voor admin of je eigen forum starten? Of op je CV zetten onder extra activiteiten?quote:
Nou ja gaan doen.. gaan doen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met je modschap. Ooit nog voor admin of je eigen forum starten? Of op je CV zetten onder extra activiteiten?.
Met plaatjes draaien en mixen natuurlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sinds kort een vriendin, en ze zeurt nu al dat we elkaar te weinig zien
Oh god, hoelang heb je al met haar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
dumpen voordat je getrouwd bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
net een maandje ongeveer.quote:
Voor de liefhebber wil ik hem wel uploaden.quote:Robert Babicz- Darkflower (Joris Voorn Dark Magnolia remix)
Motorcitysoul - Space katzle (Sydenham remix)
Michael Cleis - La Mezcla![]()
Aka Aka - Woody Woodpecker
Nicola Fasano & Pat Rich - 75 Brazil Street
Dimitrov - Freakshow
Pitto - Feelin'
SHM & Laidback Luke - Leave the world behind (Dirty South remix)![]()
Pryda - Miami to Atlanta
Fake Blood - Mars![]()
Markus Schossow - Girls Suckccess
CJ Stone - Shining Star (Inpetto remix)
Killers - Spaceman (SvD remix)![]()
Audible - White Mouse
De vriendin van een maat van me wil echt 24/7 bij hem zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
net een maandje ongeveer.
ze wilt niet snappen dat ik examens heb ofzo, en als ze me wil zien moet ze maar bij mij thuis komen![]()
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
net een maandje ongeveer.
ze wilt niet snappen dat ik examens heb ofzo, en als ze me wil zien moet ze maar bij mij thuis komen![]()
met trouwen wacht ik nog wel evenquote:
Dat gaf te veel troep op het beddenlaken de vorige keer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.
Mag je niet bij haar komen?
Ik had er ook zo een. Kwam ik thuis uit school en werk, zat ze op de bankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef toma het volgende:
[..]
De vriendin van een maat van me wil echt 24/7 bij hem zijn
Kutwijf.
naja, tot nu toe heb ik haar zeker 1 keer per week gezien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is weinig? Dat is voor iedereen anders.
Mag je niet bij haar komen?
Wehe, is ze gewoon dakloosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
naja, tot nu toe heb ik haar zeker 1 keer per week gezien.
weetniet of ik bij haar mag komen, ze biedt het niet aan tenminste.
Daarom voelt het voor mij dat ik met het iniatief moet komen, en omdat ik nu andere dingen te doen heb, snap je.
quote:
Dan heb je geen andere opties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tevens ging ze een keer juichen toen Bremen scoorde tegen Ajax.
toen was het gelijk uit neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef Houniet het volgende:
Tevens ging ze een keer juichen toen Bremen scoorde tegen Ajax.
Nou ik was wel pissed man. Dat deed ze gewoon omdat ik altijd met haar vader Ajax ging kijkenquote:
Inderdaad.quote:
Jeetje wat een goede en terecht mening die ik dan ook deel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Lost heb ik op een blauwe maandag wat eps van gezien uit een later seizoen toen ik een keer brak bij een collega in bed belandde. Ik wist helemaal niet dat er allemaal vage sci-fi elementen in zaten, maar vond het helemaal niets. Prison Break na seizoen 1 afgekapt omdat een verhaal soms gewoon over moet zijn en ze waren tenslotte uitgebroken, dus al die shit daarna hoeft van mij niet. Heroes had van mij ook wel na seizoen afgelopen mogen zijn omdat het soms gewoon mooier is zoiets te laten voor wat het is (net als The Matrix b.v.). 24, Oz, Alias, The Wire, The Sopranos al die shit nooit gekeken. Zijn gewoon verhalen die mij niet interesseren.
Inderdaad. Ik ga avondeten.quote:
Het is jouw onderschrift.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn ik blijf altijd maar lachen om jou onderschrift
Gast.... ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |