Ik wel, het gaat om de beste speler en niet om het beste team. Nou is het wel zo dat je goede spelers nodig hebt om een goed team te hebben maar hier gaat het om spelers die erbovenuit steken, zoals bijvoorbeeld Afellay, Suarez en Pranjic. Iedereen zijn mening toch? Het is bovendien toch hartstikke subjectief, alsof er 1 iemand is die alle wedstrijden als neutrale toeschouwer heeft gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap niet hoe je in deze verkiezing geen enkele speler van de kampioen kan nemen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef sezten het volgende:
2 Stijn Schaars -3 ps <-----in zo een slechte psv beter dan ooit presteren
quote:El Hamdaoui wint VvhJ
VINKEVEEN - Landskampioen, topscorer en winnaar van de Gouden Schoen. Het was het jaar van Mounir el Hamdaoui, de speler van AZ die de velden betoverde en zichzelf in een sensationeel seizoen opwerkte tot hooggewaardeerd Marokkaans international.
"Het is voor mezelf echt schitterend. Dit kun je wel het jaar van mijn doorbraak noemen", wist de stylist die op de Alkmaarse velden weer volledig tot wasdom kwam. "In Marokko heb je tegenwoordig hysterische toestanden rondom Mounir", zei zijn zaakwaarnemer Sietje Mouch. "Hij was meteen één van de spraakmakende spelers van ons nationale team. De mensen zijn ongelooflijk trots op hem dat hij als Marokkaanse voetballer zoveel bereikt heeft in Nederland."
De sluipschutter bereikte het allemaal in zijn tweede seizoen bij AZ waar hij 23 maal scoorde. "En 15 daarvan waren van een onvoorstelbare schoonheid", gaf clubicoon Jan Fransz er een meerwaarde aan. "Ach, dat is aardig meegenomen", vond de speler het maar een relatief extraatje. Mounir El Hamdaoui groeide op in het Rotterdamse Kralingen, waar Robin van Persie en Said Boutahar de pleintjes onveilig maakten met hun fluwelen straattechniek. "Zij waren afgelopen zondag de eersten om mij te feliciteren. Het zijn mijn vrienden. En dat blijven ze, ook al zie je elkaar tegenwoordig wat minder."
Aardig is ook de band tussen El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer. Mouch werkte als een soort conciërge op een Rotterdamse school, toen hij de huidige AZ-speler eens in actie zag. "Hij slalomde van achteruit alles en iedereen voorbij en scoorde vervolgens. Ik kon mijn ogen niet geloven en wist: dit wordt er ééntje", zei Mouch in het gastvrije Golden Tulip in Vinkeveen, waar de winnaar samen met Luciano en Elia in het zonnetje werd gezet.
Is dat niet die verkiezing van de Telegraaf? Waarin Afellay en Suarez niet eens in de top-10 stonden.quote:
Nee das die van sportweek...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is dat niet die verkiezing van de Telegraaf? Waarin Afellay en Suarez niet eens in de top-10 stonden.
quote:Top 10 Sportweeks Voetballer van het Jaar-klassement
1. Moussa Dembélé (AZ) 6,64
2. Ibrahim Afellay (PSV) 6,50
3. Douglas (FC Twente) 6,42
4. Niklas Moisander (AZ) 6,40
5. Mounir El Hamdaoui (AZ) 6,39
6. Sergio Romero (AZ) 6,36
Andreas Granqvist (FC Groningen) 6,36
Theo Janssen (FC Twente) 6,36
9. Eljero Elia (FC Twente) 6,35
10. Ronnie Stam (FC Twente) 6,33
quote:01. Mounir El Hamdaoui (AZ) 203,5
02. Luciano (FC Groningen) 201,5
03. Eljero Elia (FC Twente) 196
04. Dirk Marcellis (PSV) 195
05. Gabor Babos (NEC) 194,5
06. Erik Heijblok (De Graafschap) 194
07. Timmy Simons (PSV) 194
08. Jeroen Verhoeven (FC Volendam) 194
09. Martin Pieckenhagen (Heracles Almelo) 193
10. Lasse Schöne (NEC) 192,5
Babos,Heijblok,Simonsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Kopbal het volgende:
De Telegraaf heeft er anders ook ééntje hoor.
Eindstand:
[..]
De lijst waardoor er bepaald word op je een gouden schoen krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Babos,Heijblok,SimonsWtf is dit voor onzinlijst zeg.
Random lijstje. Niet om serieus te nemen. Sowieso is de Televaag niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Babos,Heijblok,SimonsWtf is dit voor onzinlijst zeg.
Staan weer veel keepers inquote:
Suarezquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Deetch het volgende:
wat is de tussenstand?
Schaars 16quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Deetch het volgende:
wat is de tussenstand?
Geen idee, ik ga pas woensdag beginnen met invoeren. Maandag en dinsdag heb ik tentamens dat heeft even voorrangquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Deetch het volgende:
wat is de tussenstand?
Vijf keepers en geen Suárez, Afellay of Schaarsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Telegraaf
Mounir El Hamdaoui
Luciano
Eljero Elia
Dirk Marcellis
Gabor Babos
Erik Heijblok
Timmy Simons
Jeroen Verhoeven
Martin Pieckenhagen
Lasse Schöne
Dus...
Mooi toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
125 stemmen inmiddels.
Het is nu al een succes en er kan nog vier dagen gestemd worden.
Het tellen van de stemmen is spannender dan de puntenverdeling tijdens ESFquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat de uitslagen heel dicht bij elkaar komen te liggen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef -Bigguy- het volgende:
1. Daniel Pranjic
2. Eljero Elia
3. Luis Suarez
maar eigenlijk 15 punten voor Alvés omdat ie gewoon de beste spits uit de Nederlandse competitie was, en ruim (ja ik zie m staan in de OP vandaar)
Ja zoiets, wel een merkwaardige uitslag. Suarezquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 23 uur
Ik denk dat Suarez wint. Daarna Schaars, Afellay en Elia.
Niks merkwaardigs aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zoiets, wel een merkwaardige uitslag. Suarez
tsja, ik zeg niksquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen Ajacied, toch.quote:
Suarez en Schaars hebben de titel zeker meer verdiend dan de rest. En Schaars had ook nog een goed draaiend team om zich heen. Suarez moest bij Ajax alles zelf doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Suarez wou iets te vaak alles zelf doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Suarez en Schaars hebben de titel zeker meer verdiend dan de rest. En Schaars had ook nog een goed draaiend team om zich heen. Suarez moest bij Ajax alles zelf doen.
Daarom heeft ie 14 assists jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:36 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Suarez wou iets te vaak alles zelf doen
Goede voetballer, maar wel wisselvallig en die fopduiken is hij nog steeds niet afgeleerd
Te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:15 schreef Repsak het volgende:
1. Danijel Pranjic
2. Luis Suarez
3. Mounir el Hamdaoui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |