Mooi toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
125 stemmen inmiddels.
Het is nu al een succes en er kan nog vier dagen gestemd worden.
Het tellen van de stemmen is spannender dan de puntenverdeling tijdens ESFquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat de uitslagen heel dicht bij elkaar komen te liggen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef -Bigguy- het volgende:
1. Daniel Pranjic
2. Eljero Elia
3. Luis Suarez
maar eigenlijk 15 punten voor Alvés omdat ie gewoon de beste spits uit de Nederlandse competitie was, en ruim (ja ik zie m staan in de OP vandaar)
Ja zoiets, wel een merkwaardige uitslag. Suarezquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 23 uur
Ik denk dat Suarez wint. Daarna Schaars, Afellay en Elia.
Niks merkwaardigs aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zoiets, wel een merkwaardige uitslag. Suarez
tsja, ik zeg niksquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen Ajacied, toch.quote:
Suarez en Schaars hebben de titel zeker meer verdiend dan de rest. En Schaars had ook nog een goed draaiend team om zich heen. Suarez moest bij Ajax alles zelf doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Suarez wou iets te vaak alles zelf doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Suarez en Schaars hebben de titel zeker meer verdiend dan de rest. En Schaars had ook nog een goed draaiend team om zich heen. Suarez moest bij Ajax alles zelf doen.
Daarom heeft ie 14 assists jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:36 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Suarez wou iets te vaak alles zelf doen
Goede voetballer, maar wel wisselvallig en die fopduiken is hij nog steeds niet afgeleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |