quote:Op maandag 11 mei 2009 07:01 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook altijd cola en witte chips in huis voor ziekte
En en en ik besloot dat ik echt minder moest haasten en heb daarom alles uitgestippeld voor de hele week, wat we eten, waar we zijn en wat we nodig hebben. Tasjes gepakt, ontbijtspul klaargezet gisteravond. En nuuuhuuu wordt Jolie pas over een kwartier wakker natuurlijk en heb ik reeds gelopen en gedaan en aangekleed en zit ik me te vervelen
En mijn laatste post:quote:Op maandag 11 mei 2009 07:06 schreef Stout het volgende:
Moagge![]()
hier zitten de heren ook te eten, vandaag weer naar school en avondvierdaagse lopen. Zijn er hier nog meer kids die de avondvierdaagse lopen ?
quote:Ik vind het wel een slim plan, hoor, zo voorbereid zijn. Geeft rust!![]()
Wij gaan vandaag ook weer voor het eerst sind 2,5 week het schoolritueel in. Haasten vrees ik ook!
Ik eet wel als ik terug ben van de bedrijfsarts, ik krijg er nu niets in...quote:Op maandag 11 mei 2009 07:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb nog ff voor de kinders uitgegeten zijn..kan ik m`n gelaat mooi in de plamuur zetten
Ik zag er leuke bodywarmers voor de heren, 2.90 per stukquote:Op maandag 11 mei 2009 07:53 schreef huuphuup het volgende:
ohja eten!brrrrinta!
![]()
Memmel zelluf erg![]()
![]()
ik heb nu wel eindelijk voor mezelf ook een jasje waar k al een heule tijd op zit te azen! Bijkomend voordeel. Voor heul weinig ook nog.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik zag er leuke bodywarmers voor de heren, 2.90 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor 9,90 (na een kortingscode, dat wel haha). Hij was eerst 39,90
Voor het najaar voor erbij ofzo.
Hoe aantrekkelijk het ook klinkt, en ik nog steeds geen zomerjas naar mn zin heb kunnen vinden.. ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om bij H&M te bestellen..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
I luvvv H&M outlet en kortingscodes
Voor 28 euro heb ik 2 bodywarmers voor de heren, 1 blazer voor mij, en 3 shirts voor oudste
het drama daarna met H&M was net zo erg.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee dat snap ik wel een beetje
De enige buren waar mijn pakketjes worden afgeleverd is het kantoor hierachter, en laat Jodokus daar nou toevallig net werken
Oh dat schiet niet op inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef moussy het volgende:
[..]
het drama daarna met H&M was net zo erg.
Heb ik iets gemist, Faja?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Stout, we zijn allebei eigenlijk nog een beetje in een verbaasde status eigenlijk. Mijn man zegt dat hij zich niet kon concentreren op het werk vannacht en ik heb het echt ieder uur zien worden. Zo dadelijk de verloskundige maar eens bellen, misschien dat ik dan ga beseffen dat het echt gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, ik heb zelfs een tegoedje gekregen van H&M zag ik net. Geen idee hoe of wat, interesseert me ook helemaal nietquote:Op maandag 11 mei 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Bah wat irritant![]()
maar is het nu helemaal afgewikkeld dan? Er loopt niets meer bij H&M of tussen H&M/psycho-buuf/jullie?
Ik zou daar echt flink buikpijn van hebben zeg.
herkenbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn de kinderen weer naar school dus heb ik m`n handen weer vrij..kruip ik achter de pcZo komt die bult wasgoed nooit opgevouwen in de kast
oud-met-nieuwquote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
Hey taartjesfeeik dacht even dat je de nieuwe nick van reinhilde was, maar dat is niet zo
ben je nieuw, of oud-met-nieuwe-nick?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef dutchie het volgende:
Onthaasten? Ik ben vanochtend helemaal ontregeld!
Dikke deuk in de auto, zwangere buuf helemaal over de toeren, 2 verliefde peuters aan het spelen hier (kusjes geven), oudste die vannacht niet kon slapen vanwege kiespijn.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en bijkomend voordeel van een nieuwe nick...weer plek voor heel veel nieuwe pmmetjes
dutchiedeuk en oorpijn
Ha Dutch, je hebt ze erbij he. Dat zijn van die dagen waarop ik het nummer break stuff van Limp Bizkit hard aan zet en even heel hard meeschreeuw, Its just one of does days... your best bet is to stay away Motherf*** And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight... Alleen misschien niet zo geschikt met kinderen die al woorden overnemenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij is dat die taartjesfee die fee die ik laatst wat op de post heb gestuurd over mini-taartjes toch?
Ja, dit is echt zo'n ochtend/dag (want ga straks nog met hem naar de tandarts) waarvan je blij bent dat die voorbij is. Maar ik heb vooral met de buuf te doen, ze was zo van slag. En ik denk dan, ach joh de verzekering lost het wel weer op.
Wat zij zegt ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Via email bij de nieuwsbrief, of in het topic in LIF Stout
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Huup, dat klinkt een beetje als het netwerk hierHoewel het inmiddels wat beter is geworden.
Dit wordt weer zo'n ren-je-rotweek. Vandaag Christan naar trainen en qltel naar les. Morgen Christan een wedstrijd (om 18 uur of zo), woensdag ik naar fysio, qltel naar les; donderdag naar de verzekeringsman, vrijdag Christan trainen. En vóór al die dingen dus nog een werkFOK!dag
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:
oh is t een kloon
*detectikota gaat aan t werk*
zeggeuh ik kom net aanzetten jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
jij bent traag
de automaat is hier weer stukallesh gratiesh
![]()
slecht voor de lijn dus... ik geloof dat ik maar verstandige lunch ga inslaan ofzo bij de bakker. Lijkt me beter.
aapkontquote:
maar misschien voor diegene die een nieuwe nick heeft aangemaakt wel zo leuk als je niet hier in het topic gaat zitten gissenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Dakota het volgende:
waarschijnijk is het iemand in dit topic die constant aan t in en uitloggen is
Sugar? *taptap*
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar misschien voor diegene die een nieuwe nick heeft aangemaakt wel zo leuk als je niet hier in het topic gaat zitten gissenivm met meelezende lurkers ofzo?
Ssst! Ik werk tussendoor ook wel hoorquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik log niet steeds in en uit hoor, en niet te gek veel gissen aub. Anders kan ik wéér een nieuwe nick verzinnen..ik blijf bezig
Lekker k_i_m, sconesDoen het ook erg goed met pindasaus
Ze lijken wel op een pindarotsquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik log niet steeds in en uit hoor, en niet te gek veel gissen aub. Anders kan ik wéér een nieuwe nick verzinnen..ik blijf bezig
Lekker k_i_m, sconesDoen het ook erg goed met pindasaus
Die huid pakken waar hij zich niet scheertquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
Koot idioot
Ik vind het knap, krijg ik hier niet voor elkaar!
Ik ga hem ook echt geen zuigzoenen op zijn kin of onder zijn oksel bezorgenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Die huid pakken waar hij zich niet scheert
3 afgestreken eetlepels boterquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet mijn cake van een laagje chocoladeglazuur voorzien.
ik heb : chocola, slagroom, roomboter
weet iemand wat ik in welke hoeveelheid door elkaar moet mikken?
Neequote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet mijn cake van een laagje chocoladeglazuur voorzien.
ik heb : chocola, slagroom, roomboter
weet iemand wat ik in welke hoeveelheid door elkaar moet mikken?
Ik nietquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Reinhilde het volgende:
taartjesfee, vergeet je niet om ook nog af en toe met je oude nick te posten? anders valt het zo op!
Ik weet denk ik wel wie je bent. : D
een lichtgrijs/wit getijgerdequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
Yayquote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een lichtgrijs/wit getijgerde
we hebben al 2 volwassen donker getijgerde broertjes dus nu een lichte erbij
Oehquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
@Freecel
[ afbeelding ]
de lichtste van dit nestje
Ik had ze de verbrande resten op laten vreten!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
wilde je ze zo graag, ja?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel 1x een kat een overdosis anti vlo gegeven in mijn panische toestand om vlooien te krijgen
dat doe ik volgende keer en dan de stront van zijn hond er bijquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had ze de verbrande resten op laten vreten!![]()
![]()
Poezenbeesten gaan goed hoor, ze gaan schuimen omdat het bitter is, toch maar even gebeld
Ik heb wel 1x een kat een overdosis anti vlo gegeven in mijn panische toestand om vlooien te krijgen
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bixquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb dat ook een keer gedaan bij de vrouw van m'n pa haar katten toen ze op vakantie waren en haar huis onder de vlooien zat.....
echt een giga hoeveel heid antivlo hebben ze gekregen
Whehquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Estrys het volgende:
de poes wil ik terug, de vlooien mogen wegblijven
ik wist niet dat zandvlooien ook gemakkelijk op dieren over zouden springen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bix) dat ik de kamer ingespoten had en de katten, in principe was dat dubbel op, toen hadden we een schuimende racende en later slappe kat
![]()
Vlooien zijn hier 'normaal'zegt men, omdat het stikt van de zandvlooien.. lang leve het strand, maar ik meot ze echt niet! Dus doen we preventief pipetjes.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Ja ik denk een beetje op de zijkant, heb me wel afgeweerd met mijn arm. Maarja, mijn buik zit overal, daar kan ik niet niet opvallen, zeg maar.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net met Thomas pasfoto's laten maken.
20 euro was ik kwijt! 45 GULDEN voor 2 setjes pasfoto's!
en toch vind ik het duurquote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
pasfoto's kost hier 9 euro, dus zijn wel redelijk normale prijzen.
oeh die klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef Reinhilde het volgende:
lady-wrb,
150 g donkere chocolade en 125 ml slagroom au bain marie verwarmen, goed roeren.
Dan 10 minuten laten afkoelen zodat het wat dikker wordt; dan over goed afgekoelde taart/cupcakes gieten/strijken.
Zelf maken en op fotopapier printenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef E.T. het volgende:
Ik moet een nieuw paspoort .. en meteen drie kinderen er bij in laten zetten..
4x pasfoto's![]()
Pasfoto's voor een paspoort zelf maken?quote:
je bedoelt mijn chocoladeglazuur?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef freecell het volgende:
Matterend effect. Ook nuttig als foundation in de zomer
mn oude buuf doet dat altijd, ook voor dr rijbewijsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Pasfoto's voor een paspoort zelf maken?
Dat zou ik knap vinden als je dat zou lukken
Oeh, ik ben ook een keer zo dol aan de slag gegaan. Alleen had de kat er geen last van, maar had IK na afloop twee gevoelloze onderbenenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bix) dat ik de kamer ingespoten had en de katten, in principe was dat dubbel op, toen hadden we een schuimende racende en later slappe kat
![]()
Vlooien zijn hier 'normaal'zegt men, omdat het stikt van de zandvlooien.. lang leve het strand, maar ik meot ze echt niet! Dus doen we preventief pipetjes.
Jep, slechte grapquote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bedoelt mijn chocoladeglazuur?
oke het is mat, maar mijn chocoladecake smaakt er wel vreselijk lekker mee
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Jep, slechte grap
Mijn moeder heeft vandaag trouwens de slechte grap van de dag gemaakt
Ging over bejaardentehuizen, ik vroeg wanneer je daar voor ingeschreven moest worden.
Mijn moeder: ja, het gaat nu op indicatie, niet meer op inschrijftijd. Het is nu niet meer 'wie het eerst komt, het eerst maalt'
korte stilte
Het is nu wie het eerst maalt, het eerst komt
Je kon me opvegen
waar moet je naartoe?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
We vertrekken om 1830, zo veel mogelijk na de file, dan zijn we er om een uur of 21:00.
Nu maar even snel wat te eten maken voor nixxx, ik heb geen honger iig.
Oh .. ik wil dit niet
ja dat weet ik,ik bedoel welke plaatsquote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef Linda2205 het volgende:
sterkte reinhilde! hopelijk valt het mee
@ Vicky: paar posts boven je
Knuffel voor jou en Arwenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Reinhilde het volgende:
Oh evenstar![]()
![]()
![]()
heel veel sterkte!
![]()
Vicky, ik moet naar Panningen (in de buurt van Venlo)
Knuffel voor jou en je familie..sterkte wijffiequote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef _evenstar_ het volgende:
he bah reinhildesterkte
Mijn oma is vandaag overleden
mm denk het laatste .. moeilijk vind ikquote:Op maandag 11 mei 2009 20:05 schreef Lois het volgende:
Reinhilde rij voorzichtig en heel veel sterkte![]()
Evenstar wat verdrietig, heel veel sterkte met dit verlies. Hoe is dat voor Arwen, dat er nu weer iemand dood is gegaan? Kan ze dat een beetje begrijpen of maakt het heel veel los bij haar?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:51 schreef Reinhilde het volgende:
40 minuten geleden is hij overleden![]()
Lief Popples, dank je.
Mooi is datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik las van de week trouwens over een familie van 5 generaties. Daar was dus iemand van 73 die haar moeder nog had
wat mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:42 schreef moussy het volgende:
Jeetje meiden.. gecondoleerd en heel veel sterkte in deze nare periode
[..]
Mooi is dat![]()
Ik had wel gewild dat mijn opa en oma mijn kinderen nog hadden leren kennen. Dat mijn opa de laatste keer in het ziekenhuis raakte was ik zwanger van René en toen vroeg of zei hij ; je maakt wel een meisie voor me he?! Pas goed op d'r! En dat was het laatste wat hij tegen me gezegd heeft, daar zat ik dan 15 wk zwanger.
Dat kan je dan toch beter doen als je weer terug bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik de auto stofzuigen. Zometeen met een groep randpubers op pad dus ga maar ff ontzandenAnders weet ik het wel weer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef easy-going het volgende:
Bij ons stond vorige week een overlijdensadvertentie in de krant van iemand die 53 was en al overgrootmoeder![]()
Reinhilde en evenstar, gecondoleerd!
Ik ben ook altijd nog verbaasd als ik lees over opa's en oma's hier.
Nou, óókquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch beter doen als je weer terug bent
nee ze zijn bijna failliet johquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:11 schreef huuphuup het volgende:
oooh spannend Pinq?! Kun je er geen baan uit slepen daar?
Ja echt welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:27 schreef Rewimo het volgende:
freecell, volgens mij krijgt L. een superdagje daar bij opa en oma
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja echt welZe zijn altijd superlief voor hem
Ik heb een compleet draaiboek meegegeven
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef innepin het volgende:
Freecell, komt helemaal goed![]()
En ohmy een draaiboekhahaha dan gaat 't helemaal precies zoals jij wil
Sven is 5 en heeft er al geen meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinds mijn 14e geen opa's meer en oma's heb ik nooit gekend.
Ik kon het me gewoon niet voorstellenquote:
iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kon het me gewoon niet voorstellen![]()
En het kón "iets" op de weg zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n weerzin overwonnen en eindelijk een tandartsafspraak gemaakt, moest al een tijdje...
heb jij dat ook.. is het opgeruimd, draai je je ff om en dan is het gewoon weer een puinhoop...quote:en wat puinruimen hier. pfff. wat wordt 't altijd snel een bende!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:45 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
wheh
[..]
Ow, dat is wel weer jammer
Kan hij er niet ergens één adopteren?
Reinhilde wat ongelooflijk triestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:51 schreef Reinhilde het volgende:
40 minuten geleden is hij overleden![]()
Lief Popples, dank je.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n weerzin overwonnen en eindelijk een tandartsafspraak gemaakt, moest al een tijdje...
Haai!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef Pyttpytt het volgende:
Hai, ik ben nieuw hier (althans, ik lurk al een poosje). Vroeg me af of er een OUD-voorsteltopic was...?
Ik zit ook al te zoeken maar kan em niet vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haai!![]()
euh, ik geloof het wel ergens, even kijken, k schop hem wel omhoog voor je alsk em zie.
Die moet ik ook! Voor als ie weer eens in slaap valt op de bank of zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
lol, oh, thanks sugar, ik had hem ook al omhooggeschopt net
Oh man ik vermaak me echt enorm met die nutteloze gadget van mn lief
ik kan via msn nu pijltjes op hem afschieten maar die dingen gaan kneiterhardhahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |