Ha Dutch, je hebt ze erbij he. Dat zijn van die dagen waarop ik het nummer break stuff van Limp Bizkit hard aan zet en even heel hard meeschreeuw, Its just one of does days... your best bet is to stay away Motherf*** And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight... Alleen misschien niet zo geschikt met kinderen die al woorden overnemenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij is dat die taartjesfee die fee die ik laatst wat op de post heb gestuurd over mini-taartjes toch?
Ja, dit is echt zo'n ochtend/dag (want ga straks nog met hem naar de tandarts) waarvan je blij bent dat die voorbij is. Maar ik heb vooral met de buuf te doen, ze was zo van slag. En ik denk dan, ach joh de verzekering lost het wel weer op.
Wat zij zegt ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Via email bij de nieuwsbrief, of in het topic in LIF Stout
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Huup, dat klinkt een beetje als het netwerk hierHoewel het inmiddels wat beter is geworden.
Dit wordt weer zo'n ren-je-rotweek. Vandaag Christan naar trainen en qltel naar les. Morgen Christan een wedstrijd (om 18 uur of zo), woensdag ik naar fysio, qltel naar les; donderdag naar de verzekeringsman, vrijdag Christan trainen. En vóór al die dingen dus nog een werkFOK!dag
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:
oh is t een kloon
*detectikota gaat aan t werk*
zeggeuh ik kom net aanzetten jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
jij bent traag
de automaat is hier weer stukallesh gratiesh
![]()
slecht voor de lijn dus... ik geloof dat ik maar verstandige lunch ga inslaan ofzo bij de bakker. Lijkt me beter.
aapkontquote:
maar misschien voor diegene die een nieuwe nick heeft aangemaakt wel zo leuk als je niet hier in het topic gaat zitten gissenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Dakota het volgende:
waarschijnijk is het iemand in dit topic die constant aan t in en uitloggen is
Sugar? *taptap*
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar misschien voor diegene die een nieuwe nick heeft aangemaakt wel zo leuk als je niet hier in het topic gaat zitten gissenivm met meelezende lurkers ofzo?
Ssst! Ik werk tussendoor ook wel hoorquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik log niet steeds in en uit hoor, en niet te gek veel gissen aub. Anders kan ik wéér een nieuwe nick verzinnen..ik blijf bezig
Lekker k_i_m, sconesDoen het ook erg goed met pindasaus
Ze lijken wel op een pindarotsquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik log niet steeds in en uit hoor, en niet te gek veel gissen aub. Anders kan ik wéér een nieuwe nick verzinnen..ik blijf bezig
Lekker k_i_m, sconesDoen het ook erg goed met pindasaus
Die huid pakken waar hij zich niet scheertquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
Koot idioot
Ik vind het knap, krijg ik hier niet voor elkaar!
Ik ga hem ook echt geen zuigzoenen op zijn kin of onder zijn oksel bezorgenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Die huid pakken waar hij zich niet scheert
3 afgestreken eetlepels boterquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet mijn cake van een laagje chocoladeglazuur voorzien.
ik heb : chocola, slagroom, roomboter
weet iemand wat ik in welke hoeveelheid door elkaar moet mikken?
Neequote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet mijn cake van een laagje chocoladeglazuur voorzien.
ik heb : chocola, slagroom, roomboter
weet iemand wat ik in welke hoeveelheid door elkaar moet mikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |