Ik nietquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Reinhilde het volgende:
taartjesfee, vergeet je niet om ook nog af en toe met je oude nick te posten? anders valt het zo op!
Ik weet denk ik wel wie je bent. : D
een lichtgrijs/wit getijgerdequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
Yayquote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een lichtgrijs/wit getijgerde
we hebben al 2 volwassen donker getijgerde broertjes dus nu een lichte erbij
Oehquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
@Freecel
[ afbeelding ]
de lichtste van dit nestje
Ik had ze de verbrande resten op laten vreten!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
wilde je ze zo graag, ja?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel 1x een kat een overdosis anti vlo gegeven in mijn panische toestand om vlooien te krijgen
dat doe ik volgende keer en dan de stront van zijn hond er bijquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had ze de verbrande resten op laten vreten!![]()
![]()
Poezenbeesten gaan goed hoor, ze gaan schuimen omdat het bitter is, toch maar even gebeld
Ik heb wel 1x een kat een overdosis anti vlo gegeven in mijn panische toestand om vlooien te krijgen
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bixquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb dat ook een keer gedaan bij de vrouw van m'n pa haar katten toen ze op vakantie waren en haar huis onder de vlooien zat.....
echt een giga hoeveel heid antivlo hebben ze gekregen
Whehquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Estrys het volgende:
de poes wil ik terug, de vlooien mogen wegblijven
ik wist niet dat zandvlooien ook gemakkelijk op dieren over zouden springen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bix) dat ik de kamer ingespoten had en de katten, in principe was dat dubbel op, toen hadden we een schuimende racende en later slappe kat
![]()
Vlooien zijn hier 'normaal'zegt men, omdat het stikt van de zandvlooien.. lang leve het strand, maar ik meot ze echt niet! Dus doen we preventief pipetjes.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Ja ik denk een beetje op de zijkant, heb me wel afgeweerd met mijn arm. Maarja, mijn buik zit overal, daar kan ik niet niet opvallen, zeg maar.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net met Thomas pasfoto's laten maken.
20 euro was ik kwijt! 45 GULDEN voor 2 setjes pasfoto's!
en toch vind ik het duurquote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
pasfoto's kost hier 9 euro, dus zijn wel redelijk normale prijzen.
oeh die klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef Reinhilde het volgende:
lady-wrb,
150 g donkere chocolade en 125 ml slagroom au bain marie verwarmen, goed roeren.
Dan 10 minuten laten afkoelen zodat het wat dikker wordt; dan over goed afgekoelde taart/cupcakes gieten/strijken.
Zelf maken en op fotopapier printenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef E.T. het volgende:
Ik moet een nieuw paspoort .. en meteen drie kinderen er bij in laten zetten..
4x pasfoto's![]()
Pasfoto's voor een paspoort zelf maken?quote:
je bedoelt mijn chocoladeglazuur?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef freecell het volgende:
Matterend effect. Ook nuttig als foundation in de zomer
mn oude buuf doet dat altijd, ook voor dr rijbewijsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Pasfoto's voor een paspoort zelf maken?
Dat zou ik knap vinden als je dat zou lukken
Oeh, ik ben ook een keer zo dol aan de slag gegaan. Alleen had de kat er geen last van, maar had IK na afloop twee gevoelloze onderbenenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om ze te krijgen (bix) dat ik de kamer ingespoten had en de katten, in principe was dat dubbel op, toen hadden we een schuimende racende en later slappe kat
![]()
Vlooien zijn hier 'normaal'zegt men, omdat het stikt van de zandvlooien.. lang leve het strand, maar ik meot ze echt niet! Dus doen we preventief pipetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |