Ik nietquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Reinhilde het volgende:
taartjesfee, vergeet je niet om ook nog af en toe met je oude nick te posten? anders valt het zo op!
Ik weet denk ik wel wie je bent. : D
een lichtgrijs/wit getijgerdequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
Yayquote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een lichtgrijs/wit getijgerde
we hebben al 2 volwassen donker getijgerde broertjes dus nu een lichte erbij
Oehquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
@Freecel
[ afbeelding ]
de lichtste van dit nestje
Ik had ze de verbrande resten op laten vreten!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zooooooo boosWe hebben posters van Dirkje opgehangen in de buurt en ook bij het hondenuitlaatveld hier voor de deur. Sta ik net in de keuken een kop thee te maken en ik zie twee jongens hun hond uitlaten en naar die poster kijken. Op een gegeven moment lopen ze weg zie ik dat zie die poster gewoon in de fik hebben gestoken. Dus ik naar buiten en vraag of ze dat normaal vinden. " huh wat? ja die is allang terug hoor, ik heb hem gisteren nog zien lopen hier in de buurt." Dan zou ik maar eens bellen als ik jou was. En dan hoef je dat nog NIET in de fik te steken. Randdebiel. Ik durfde niet eens te zeggen dat het mijn kat is want het was van dat tuig. Vond het al heel wat dat ik wat durfde te zeggen.
Waarom bellen mensen dan niet als ze haar hebben gezien. Ik wil zo graag dat ze terug komt.
wilde je ze zo graag, ja?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel 1x een kat een overdosis anti vlo gegeven in mijn panische toestand om vlooien te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |