Ik zie dit topic nu pas!
Dan ga ik mezelf ook maar eens netjes voorstellen want ik ben de laatste weken toch wel regelmatig hier te vinden...
Ik ben Peterfan, 34 jaar en woon in een leuke stad in NH, vlakbij geloof ik bijv. Dakota, Stout en volgens mij ook LovelyLady...
Ik lurk al op Fok! sinds 1999, zoals zovelen hier in de BB-tijd. Echt geinteresseerd raakte ik echter door het topic van Lois, " in mijn buik.." (terwijl ik zelf helemaal geen kinderwens toen had, ik vond het gewoon leuk geschreven en leuk om te volgen). Sindsdien lurk ik me eigenlijk helemaal suf

Soms denk ik weleens dat ik heel Fok wel gelezen heb. Ik gebruik het ook vaak in mijn verhalen in het dagelijks leven..(of Fok!, euh, internet, las ik....) en heb er ook al veel van opgestoken!
Sinds ik zelf zwanger was en nu een zoontje heb, ben ik ook echt af en toe aan het posten geslagen.
Ik ben getrouwd met een oud-collega op wie ik al 10 jaar smoorverliefd ben, werk 3 dagen in de week bij een overheidsinstelling als communicatieadviseur en heb dus een prachtig zoontje van 10 maanden.
Muziek? Pearl Jam

, Starsailor, Interpol, Editors, Stash, Nada Surf en de Fountains of Wayne
Boeken? " En de Liefde" van D. Kennedy, "Hart van prikkeldraad" van L. Lewin en " Walvismuziek" en
"Vergeef Me" van W. Lamb zijn mijn lievelingsboeken en heb ik allemaal al zeker 4 keer gelezen. Verder lees ik eigenlijk alles wat los en vast zit, van etiketten en reclamefolders tot dus heel Fok! ongeveer..

Andere hobby's? Festivals bezoeken en ik hou nog steeds erg van lekker in de kroeg hangen en

. Dat heeft natuurlijk een tijdje stilgelegen in mijn zwangerschap maar ondertussen haal ik dat weer ruimschoots in
Nou, dat was het wel zo'n beetje!