abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67389482
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:17 schreef innepin het volgende:

Estrys, getrouwd met je zweethart?
hihi Zal het even aanpassen
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:09:54 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_67389998
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef Taartje het volgende:

[..]

Dat dus Vind het zo bijzonder om te zien hoe mensen die elkaar 'in het echt' helemaal niet kennen zo'n groep hebben opgebouwd. En ik vind het gewoon leuk om alle grote en kleine verhalen mee te lezen, misschien pik ik nog wat op voor later
wat een eer eigenlijk

jij ook nog welkom dus!
stormy waters...
sailin'
pi_68935668
*schop* speciaal voor PyttPytt
welkom!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68936017
Hallo!

Ik ben Pyttpytt, 25 jaar, geboren en getogen onder de rook van Rotterdam. Studeer momenteel nog maar ben bijna klaar. Studievertraging is te danken aan wat persoonlijke omstandigheden, en een heerlijk jaar als Erasmus student in Scandinaviė. Aldaar heb ik ontmoet! woont daar, ik in Nederland, maar niet voor lang meer, ben van plan die kant op te vertrekken. (mooi land, jaar zwangerschapsverlof, pappies hebben 8 weken en er wordt gestreefd naar 100% kinderopvang-dekking. Goed geregeld dus!)
Reden dat ik in OUD lurk en af en toe post, is dat en ik een grote kinderwens hebben, maar die vanwege de omstandigheden nog niet vervuld kan worden (wonen niet in hetzelfde land, ik handel een grote erfenis af en ben nog niet klaar met studie). Maar het leek mij handig om me alvast te 'verdiepen' in het ouderschap voor ik eraan zou beginnen. En dan dus niet in boekjes, maar bij ervaringsdeskundigen (hoe erg ik dat woord ook vind...) Vandaar dus dat ik mij hier even voorstel
pi_68936120
Haai en welkom

ik ben ook geboren en getogen onder de rook van r'dam
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68936257
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Pyttpytt het volgende:
Hallo!

Ik ben Pyttpytt, 25 jaar, geboren en getogen onder de rook van Rotterdam. Studeer momenteel nog maar ben bijna klaar. Studievertraging is te danken aan wat persoonlijke omstandigheden, en een heerlijk jaar als Erasmus student in Scandinaviė. Aldaar heb ik ontmoet! woont daar, ik in Nederland, maar niet voor lang meer, ben van plan die kant op te vertrekken. (mooi land, jaar zwangerschapsverlof, pappies hebben 8 weken en er wordt gestreefd naar 100% kinderopvang-dekking. Goed geregeld dus!)
Reden dat ik in OUD lurk en af en toe post, is dat en ik een grote kinderwens hebben, maar die vanwege de omstandigheden nog niet vervuld kan worden (wonen niet in hetzelfde land, ik handel een grote erfenis af en ben nog niet klaar met studie). Maar het leek mij handig om me alvast te 'verdiepen' in het ouderschap voor ik eraan zou beginnen. En dan dus niet in boekjes, maar bij ervaringsdeskundigen (hoe erg ik dat woord ook vind...) Vandaar dus dat ik mij hier even voorstel

Welkom in OUD
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:58:42 #57
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68936353
Veel plezier hier!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68936490
Welkom Pyttpytt
Moeten we het rammelaarstopic weer even een schop verkopen voor je ?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68936668
Ik zie dit topic nu pas!
Dan ga ik mezelf ook maar eens netjes voorstellen want ik ben de laatste weken toch wel regelmatig hier te vinden...

Ik ben Peterfan, 34 jaar en woon in een leuke stad in NH, vlakbij geloof ik bijv. Dakota, Stout en volgens mij ook LovelyLady...
Ik lurk al op Fok! sinds 1999, zoals zovelen hier in de BB-tijd. Echt geinteresseerd raakte ik echter door het topic van Lois, " in mijn buik.." (terwijl ik zelf helemaal geen kinderwens toen had, ik vond het gewoon leuk geschreven en leuk om te volgen). Sindsdien lurk ik me eigenlijk helemaal suf Soms denk ik weleens dat ik heel Fok wel gelezen heb. Ik gebruik het ook vaak in mijn verhalen in het dagelijks leven..(of Fok!, euh, internet, las ik....) en heb er ook al veel van opgestoken!

Sinds ik zelf zwanger was en nu een zoontje heb, ben ik ook echt af en toe aan het posten geslagen.
Ik ben getrouwd met een oud-collega op wie ik al 10 jaar smoorverliefd ben, werk 3 dagen in de week bij een overheidsinstelling als communicatieadviseur en heb dus een prachtig zoontje van 10 maanden.

Muziek? Pearl Jam , Starsailor, Interpol, Editors, Stash, Nada Surf en de Fountains of Wayne
Boeken? " En de Liefde" van D. Kennedy, "Hart van prikkeldraad" van L. Lewin en " Walvismuziek" en
"Vergeef Me" van W. Lamb zijn mijn lievelingsboeken en heb ik allemaal al zeker 4 keer gelezen. Verder lees ik eigenlijk alles wat los en vast zit, van etiketten en reclamefolders tot dus heel Fok! ongeveer..
Andere hobby's? Festivals bezoeken en ik hou nog steeds erg van lekker in de kroeg hangen en . Dat heeft natuurlijk een tijdje stilgelegen in mijn zwangerschap maar ondertussen haal ik dat weer ruimschoots in

Nou, dat was het wel zo'n beetje!
pi_68937730
PyttPytt welkom in OUD!

Hoi Peterfan
pi_68939183
Haai Peterfan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 15:55:33 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68942840
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:07 schreef peterfan het volgende:
Echt geinteresseerd raakte ik echter door het topic van Lois, " in mijn buik.." (terwijl ik zelf helemaal geen kinderwens toen had, ik vond het gewoon leuk geschreven en leuk om te volgen).
Ah dat vind ik heel bijzonder om te lezen Nostalgie
Leuk Peterfan en ook welkom Pyttpytt!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:10:43 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68943444
Peterfan, ik heb ooit nog wel eens gedacht dat jij een kloon was.

Pytt!
pi_68947493
He, een voorsteltopic!

Zal ik me ook even voorstellen, Ik ben wel tot nu toe alleen in het draagdoekentopic geweest, maar ik vind het ook leuk mijn neus eens in andere topics te laten zien. En jezelf voorstellen is altijd netjes, toch?

Ik ben Oeke, 34 jaar en vandaag 36wk en 3d zwanger van ons eerste kindje . Ik woon in Amsterdam samen met mijn lief P. en werk in de theaterwereld als zelfstandige.

Fok ken ik via Renzell, waarvan ik wist dat ze hier regelmatig te vinden was en toen ik haar weer eens kwijt was, (zo'n vriendschap hebben wij ), ging ik hier kijken of ze nog leefde. En zo begon ik te lurken. In dezelfde tijd ontstond onze kinderwens en omdat het behoorlijk lang duurde voor het lukte haalde ik veel steun uit het 2de streepje topic.

Ik ben een echte kat uit de boom kijker vandaar dat het zo lang duurde voor ik postte. En ik vind het soms nog steeds heel spannend! Maar meer leuk dus dat wint!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:27:27 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68954767
Hoi pyttpytt, peterfan en oeke!
Leuk dat dit topic blijft lopen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:30:21 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68954928
Welkom
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68955163
Mmmm dan zal ik ook maar ff officieel, ik las hier al wel eens mee, maar sinds ik het draagdoekendeel heb gevonden lurk ik steeds vaker mee. En soms zeg ik ook wel eens wat
Maar goed ik ben Axi op andere fora bekend als Axioma....ben 26 jaar en ben getrouwd en woon sinds 3 jaar in Gouda. En ik ben in februari bevallen van ons dochtertje!! Ons 1e kind...
hiervoor heb ik altijd in de zorg gewerkt (geriatrie/gehandicaptenzorg) maar nu ben ik fulltime mama geworden!

eeeh geen idee wat ik nog meer moet vertellen eigenlijk
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:08:17 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_68956968
Welkom weer allemaal!
Lekker douchen!
pi_68971653
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef Lois het volgende:

[..]

Ah dat vind ik heel bijzonder om te lezen Nostalgie
Leuk Peterfan en ook welkom Pyttpytt!
Ik weet het nog heel goed. Destijds had ik ook nog geen vriendinnen die met kinderen bezig waren enzo, dus ik heb heel veel van jou "geleerd" . Foliumzuur, pretecho enzo, ik had er nog nooit van gehoord maar vond het echt leuk om van jou te lezen!

En BE, , dat kwam vast door mijn eerste post hier, ik weet het nog wel en die was ehm...verre van subtiel. Daar heb ik wel vaker last van... gelukkig ben ik iets milder (zeg maar gerust een watje) geworden sinds ik moeder ben.. Neemt niet weg dat ik nog vaak op mijn handen moet gaan zitten om soms niet al te bot ergens te reageren...
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:13:22 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68971862
Haha, grappig dat jij het zelf idd ook nog weet. Hij staat zelfs in je notes, maar zal niet tegen je gebruikt worden hoor.
pi_68972103
Ik heb notes! Voel me meteen geen newbie meer..

Tja, het is/was ook echt wel een beetje een stokpaardje... Gelukkig realiseer ik me, vooral sinds ik moeder ben en ik elke dag dingen doe/voel waarvan ik vroeger zei " zo ga ik het noooit doen" , dat mijn waarheid niet altijd de enige is...

[ Bericht 28% gewijzigd door peterfan op 13-05-2009 11:25:55 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 23:11:50 #72
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_69135828
Naam: Knut
Achternaam: Knuttsson
Woonachtig in: Zweden
Beroep: Nu vooral heel erg pappa-vrij en blijft dat nog wel een tijdje. Huisvader dus.
Kinderen: Is een vereiste om ouderschapsverlof op te nemen, dus ja..
Verder nog: Neuh....

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_71230078
Lurken is leuk, maar ik hoop dat actief meedoen nóg leuker is .

Mar is de korte versie van mijn naam, 29 jaar, woon samen met vriendlief (37) en lieve Labrador in Rotterdam.

In het dagelijks leven ben ik vooral druk met mijn baan als sales manager voor de Duitstalige landen. Veel op reis dus. Mijn hobbies: koken, reizen, hockey, paardrijden en lezen.

Sinds ongeveer een jaartje zijn we bezig om onze wens: een kindje, te realiseren. Tot nu toe helaas zonder resultaat. Soms bemoeilijkt mijn werk dit ook wel: ben ik in m'n vruchtbare periode, zit ik 900 km verder dan lief in München.

Mocht een kindje ons gegund zijn, dan gaat mijn vriend minder werken en overwegen we om een au pair in huis te nemen (ben zelf ook opgegroeid met een au pair, goede herrinneringen aan). Daar staan we beide 100% achter, met mijn functie is minder werken niet mogelijk, en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om thuismoeder te zijn. Misschien draai ik wel 180 graden om zodra ik mama word.....
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:00:48 #74
190853 RockabeIIa
pi_71230652
Heel veel succes RTM010!
Wat betekent je nick?
pi_71239292
RTM = Rotterdam
010 = kengetal van Rotterdam

Ben niet zo creatief helaas...
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:08:36 #76
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71239703
Sommige mensen kennen me hier al maar de meeste niet dus ook ik zal me maar eens een keer officieel voorstellen .

Ik ben Nikole 29 jaar, mama van een peuter van 2 en een tweeling van 9 weken.
Bij de eerste lurkte ik alleen mee op het forum maar toen ik zwanger bleek van een tweeling ben ik actief gaan posten en bleken er op dat moment nog 3 'fokkers' zwanger te zijn van een tweeling.
Ik heb nu een stuk minder tijd om te posten maar ik probeer het een beetje bij te houden het is toch wel behoorlijk verslavend
pi_71240061
Ook ik zal me even netjes voorstellen al zal ik hier op het forum wel een beetje anoniem en mysterieus blijven ivm IRL. PM mag natuurlijk altijd.

Ben 32 jaar en woon op de prachtige groene veluwe samen met m'n man met wie ik 13 jaar getrouwd ben en mijn 13 jarige zoon.
Op dit moment ben ik hoogzwanger van mijn dochter en wil graag lief en leed delen/ervaringen opdoen met anderen op dit forum.
Ik ben hier eigenlijk al zo'n jaar of drie lurker, maar eigenlijk nooit zelf gepost. Vond ik best wel een gekke situatie eigenlijk om mee te posten. Ik heb het idee iedereen al een beetje te kennen, terwijl ik voor jullie een compleet vreemde was.
Tijd om daar verandering in te brengen.
pi_71245491
Heb me vlgs mij ook nog nooit voorgesteld dus even in het kort.

Ben 28 jr, woon in de achterhoek met mijn man met wie ik nu 2 wkn en 2 dgn getrouwd ben
Geen huisdieren ofzo.
Nu 28 wkn zwanger, echt helemaal super en vind het leuk om hier te lezen wat anderen voelen of denken en een beetje in te lezen in de kamertjes, kleertjes, handigheidjes etc.
Ben niet zo'n hele actieve poster want het gaat soms wel heel erg hard om dat allemaal bij te houden maar ik stuiter zo af en toe binnen en post dan gewoon mee.
Ik lurkte hier, net als urla, ook al wel een aantal jaren,.

Ik werk in de zorg.
Ben act.begeleidster en verpleegkundige.
Werk momenteel als verpleegkundige met kinderen en als pedagogisch medewerker bij gezinnen thuis die problemen hebben.
Ik ondersteun hen bij opvoeding etc.
Per 1 jan. een nieuwe baan met jongeren met autisme, gedrags- en hechtingsproblematiek, spannend!

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:25:41 #79
243906 puckster
volwassenen in wording
pi_71246257
Hier ook een lurkster die na wat twijfel toch maar een post neerzet. Ik ben 29 jaar, bijna 30. Heb 1 zoon van vier maanden en woon samen met vriendlief in Noord-Holland.

Ik lees nu voornamelijk in Ouders voor de goede tips en trucs van het opvoeden. Mijn hobbies zijn hardlopen, horror en SFfilms kijken en duiken. Duiken zat er de afgelopen tijd niet in, maar ik hoop volgend jaar toch een duikvakantie te organiseren.

Binnenkort ga ik weer fulltime werken en ik ben nieuwsgierig hoe het gaat lopen qua huishouden, werken en de kleine. Over drie maanden verhuizen we naar een klein dorp dus dat komt er ook nog even bij.

Oh, ik heb ook nog een kat rondlopen.
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
pi_71247956
Welkom allemaal
En leuk om ook wat meer te lezen over de niet-zo-nieuwelingen Urla, MamaNik en het-is-mij
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71249415
Ik zal me ook eens netjes voorstellen.

Hallo, ik ben Nienna, 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend, onze hond en twee poezen in Assen.
In het dagelijks leven sta ik voor de klas, ik houd erg van lezen, maar ben ook (te) vaak achter de computer te vinden.

Sinds een kleine 2 maand post ik actief mee in 'wachten op een tweede streepje', want wij zijn nu bezig voor ons eerste kindje.

Ik lurk trouwens ook al jaren mee, ongeveer vanaf de tijd dat Luchtbel net zwanger was van Jolie.
Ook ik heb dus het gevoel dat ik jullie ken, terwijl jullie mij niet kennen
pi_71338793
Na een héle tijd (jaren ) lurken heb ik zojuist mijn eerste post in OUD geplaatst... tijd om uit de kast te komen.

Over mijn nickname: ik heb mezelf vernoemd naar een schilderij van Paul Klee dat ik wel aan mijn muur zou willen hebben. Waarom? Weet ik niet, zowel de titel als het beeld spreken me aan. Bovendien is dit lekker anoniem.

Anywayz, ik (v) ben 24 jaar en woon samen met in het zuiden des lands. We zijn vorig jaar getrouwd en genieten van elkaar is ons eigen huisje. In het dagelijks leven ben ik ex-conservatoriumstudent, student Orthopedagogiek, pedagogisch medewerker en (koor)dirigent.

Helaas ligt alles op het moment vanwege een instorting (van mijn gestel ) even op zijn gat. Dus ook de concrete plannen om onze kinderwens gestalte te geven...

Tijd zat om te lurken en te posten dus
  zondag 26 juli 2009 @ 16:02:12 #83
94046 PM-girl
pi_71341141
Hallo lurkers-uit-de-kast! Leuk dat jullie je aanmelden hier!

En ook: hallo lurkers-(nog)-niet-uit-de-kast!
*
  zondag 26 juli 2009 @ 16:21:48 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_71341602
welkom allemaal

ik blijf me altijd verbazen over de hoeveelheid lurkers hier
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 juli 2009 @ 16:29:47 #85
94046 PM-girl
pi_71341802
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
welkom allemaal

ik blijf me altijd verbazen over de hoeveelheid lurkers hier
Ja, ik ook! En ik moet me dan ook realiseren dat zij niet 'als groep opereren', net zoals de actieve users.
*
  zondag 26 juli 2009 @ 18:49:09 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71344974
Helleu nieuwe mensen
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef AncientSound het volgende:
Anywayz, ik (v) ben 24 jaar en woon samen met in het zuiden des lands. We zijn vorig jaar getrouwd en genieten van elkaar is ons eigen huisje. In het dagelijks leven ben ik ex-conservatoriumstudent, student Orthopedagogiek, pedagogisch medewerker en (koor)dirigent.
Hoe zuidelijk is in het zuiden?
  Jubileum moderator zondag 26 juli 2009 @ 18:57:22 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71345137
Leuk al die lurkers uit de kast Welkom hier!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 juli 2009 @ 19:26:19 #88
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71345832
Asy zoekt uitbreiding voor de 045/046 clan

Welkom ex-lurkers! En nu wel (enigszins) actief komen posten he! vinden we gezellig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71347117
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:49 schreef Asyniur het volgende:
Helleu nieuwe mensen Hoe zuidelijk is in het zuiden?
Redelijk zuidelijk. Het kan zuidelijker maar voor een ex-randstadbewoner is dit voorlopig zuidelijk zat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:18:55 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71347341
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Ca.ra het volgende:
Asy zoekt uitbreiding voor de 045/046 clan

Welkom ex-lurkers! En nu wel (enigszins) actief komen posten he! vinden we gezellig.
ja duh, holland en utrecht zijn enigszins oververtegenwoordigd
  zondag 26 juli 2009 @ 20:19:44 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71347360
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:11 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Redelijk zuidelijk. Het kan zuidelijker maar voor een ex-randstadbewoner is dit voorlopig zuidelijk zat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das heul niet in het zuiden des lands
pi_71347609
wellus alles wat zuidelijker is dan Utrecht, is zuidelijk
  zondag 26 juli 2009 @ 20:47:49 #93
190853 RockabeIIa
pi_71348143
Welkom welkom!
Ik woon ook zuidelijk!

maandag 27 juli 2009 @ 16:18:26 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71368617
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef AncientSound het volgende:
Ja maar ja maar davinniknie!
En Rocka ook in het zuiden
you wish
pi_71368803
Haaaai en welkom lurkers en andere posters

idd wat PM zegt, toch een gek idee dat er zoveel lurkers zijn nog die we niet kennen
en dan te bedenken dat k eerst zelf ook alleen lurkte en het doodeng vond om hier te posten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 16:32:25 #96
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71369006
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef AncientSound het volgende:
En iedereen boven Utrecht woont in Noord-Nederland dan zeker?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71369062
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:

en dan te bedenken dat k eerst zelf ook alleen lurkte en het doodeng vond om hier te posten
Ja ik lurk ook al best wel lang want weet ook nog van Lb met kleine jolie en zo nog wel meer, apart dan he?
En ik kan gewoon niet alles bijhouden maar ik val gewoon binnen waar ik wat kwijt wil
pi_71369122
@Ca.ra dat houdt het wel overzichtelijk!
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ja ik lurk ook al best wel lang want weet ook nog van Lb met kleine jolie en zo nog wel meer, apart dan he?
En ik kan gewoon niet alles bijhouden maar ik val gewoon binnen waar ik wat kwijt wil
ja herkenbaar haha en bijhouden och, het blijft een forum. Gewoon lekker binnenvallen toch? T is gelukkig geen verplichting om bij te houden. Ik heb er nu nog de tijd voor vanwege thuiswerken/verlof/nog geen kinders maar ik vermoed dat dat over een maand ofzo ook heel snel afgelopen is
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71406030
Hallo Dames,

Ik ben Melanie en ben 34 jaar oud. Heb 2 dochters en een zoontje. Wij wonen in Roermond.

Als je meer wilt weten vraag het me dan .

Groetjes,
Melanie
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:41:06 #100
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_71453680
Hallo,

Ik ben M, 20 jaar en nu 11 weken en 4 dagen zwanger van de eerste Ik woon samen met mijn vriend P. in Rotterdam en nu kunnen we dan eindelijk mee praten
We zijn uitgerekend op 14 februari

Groetjes M & P
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')