quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:00 schreef sw0p het volgende:
Sinds een halfjaar lees ik zeer regelmatig mee in OUD (mijn posts zijn verwaarloosbaar). In het dagelijks leven Ingrid (41j), wonend in Amsterdam met vriend (64j), zoon (4j) en kat (9j). Ik werk minimaal fulltime waarvan 1 dag thuis in een financiële managementfunctie. En vanaf eind april krijg ik tot groot genoegen van mijn vriendenkring de qualificatie stiefmoeder en stiefoma.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef elvy het volgende:
Ik ben al een aantal jaar een zeer trouwe lurker, en heb al een aantal keer getwijfeld om mee te gaan posten (afgezien van een losse reactie hier of daar). Maar -vooral omdat ik geen kindjes heb- heb ik eigenlijk steeds anders besloten. Toch spreken veel van de onderwerpen (zeker op het bankje) me vaak wel aan, en ik dacht dat het misschien toch wel leuk was om me voor te stellen. Dan voel ik me ook wat minder een 'gluurder' en durf ik misschien wat vaker mee te posten.
Ik ben 32, op dit moment 11 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds twee jaar in Kenia. Kindjes heb ik dus niet, maar zeer recent hebben we besloten dat we dat op niet al te lange termijn (over een jaartje ofzo) toch wel willen. dat zou dan via adoptie plaats gaan vinden, en hoewel het dus nog niet 1-2-3 staat te gebeuren vind ik het nu al hartstikke spannend!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:56 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Ik zal me ook ff voorstellen hier.
De eerste zin van mij zou dezelfde kunnen zijn als die van elvy(trouw lurker maar twijfel...)
Mijn naam is dus Fannie, 44 jaar, aankomende Juni alweer 20 jaar getrouwd met m'n lieve vent, en we hebben samen een soms-achter-het-behang-plakkend
-maar-o-zo-lieve-puberdochter
van 15 jaar.
Zij is echt m'n allesie. Ik ben geboren in Amsterdam en vanaf m'n 19de woon ik in Zwolle.
Ik heb de opleiding KV/JV gedaan en nadat ik in Zwolle kwam wonen 5 jaar bijna fulltime in een gezin gewerkt als oppas voor eerst 1 kind en toen kwam er een babytje bij.
Na 5 jaar had ik zoiets van..."dit wil ik selluf ook"![]()
Hobbies zijn: mooie en leuke plaatjes maken met paint shop Pro, darten (heb nog nooit de 180 gegooid helaas![]()
),
lezen, voornamelijk thrillers, en tv kijken.... ow en computeren natuurlijk![]()
Werken doe ik ook, ik noem mezelf maar een ambulante strijkmutz, ik zorg voor de was en de strijk in een soort van party gebouw, de tafellakens, de jasjes voor de obers/oberessen, de slofen....
Verder doe ik daar soms de toiletten, de zooi in de spoelkeuken enz enz, echt ambulant dus.
Maar het meeste doe ik de was en de strijk.
Verder ben ik helemaal waus van de duitse groep Scooter, 2 en een half jaar geleden heb ik die groep ontdekt via m'n dochter en de muziek en alles eromheen heeft me door een erg moeilijke tijd heen geholpen.![]()
owja, ik heb ook nog 4 kattenen ik ben gek op emoticons
![]()
Nou voor nu was dit het wel zo'n beetje...... groetjes Fannie
Misschien leuker om te wachten tot ik voorbij kom in het estafette topic..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef bixister het volgende:
lovelylady, wat let je?kom maar op met dat voorstellen!
Ik ga eind april trouwen en vriend heeft 2 kinderen uit eerder huwelijk. Eén van die kinderen heeft inmiddels ook 2 kinderen. Derhalve eind april ben ik getrouwd, stiefmoeder en stiefoma.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:29 schreef sjak het volgende:
sw0p, jouw laatste zin begrijp ik niet helemaal. Ga je eind april trouwen? Of wordt een stiefdochter van je moeder? In het laatste geval snap ik het stiefoma wel maar de stiefmoeder niet. Als je het niet wilt uitleggen hoeft het niet hoor![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef bixister het volgende:
dat kan lang duren hoor. we zijn met z'n heeelvelen!
Je vergeet een linkje te plaatsen!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:03 schreef Irenebig het volgende:
Hallo,
Sinds 1 week trotse moeder van onze zoon Niels!
Ik ben eigenlijk 2 jaar geleden op FOK gekomen. (Iedere keer als ik iets op google opzocht stond FOK! forum er tussen en dan word ik toch nieuwsgierig)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
nou ben ik wel eens nieuwsgierig waarom mensen dan verhalen meelezen?
ik heb wel eens een enkele keer gereageerd hoor, onder een andere nick overigens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Ereshkigal, Wennie, Taartje, én Estrys ook nog
Jeetje, zo lang lurken zonder te reageren, dat vind ik knap!
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Belana het volgende:
tja, uiteindelijk heb ik zelf in het begin ook mee gelezen (met moussy's verhaal over Mink) dus eigenlijk snap ik het ook best wel. OUD is eigenlijk heel lief en leuk gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |