mm denk het laatste .. moeilijk vind ikquote:Op maandag 11 mei 2009 20:05 schreef Lois het volgende:
Reinhilde rij voorzichtig en heel veel sterkte![]()
Evenstar wat verdrietig, heel veel sterkte met dit verlies. Hoe is dat voor Arwen, dat er nu weer iemand dood is gegaan? Kan ze dat een beetje begrijpen of maakt het heel veel los bij haar?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:51 schreef Reinhilde het volgende:
40 minuten geleden is hij overleden![]()
Lief Popples, dank je.
Mooi is datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik las van de week trouwens over een familie van 5 generaties. Daar was dus iemand van 73 die haar moeder nog had
wat mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:42 schreef moussy het volgende:
Jeetje meiden.. gecondoleerd en heel veel sterkte in deze nare periode
[..]
Mooi is dat![]()
Ik had wel gewild dat mijn opa en oma mijn kinderen nog hadden leren kennen. Dat mijn opa de laatste keer in het ziekenhuis raakte was ik zwanger van René en toen vroeg of zei hij ; je maakt wel een meisie voor me he?! Pas goed op d'r! En dat was het laatste wat hij tegen me gezegd heeft, daar zat ik dan 15 wk zwanger.
Dat kan je dan toch beter doen als je weer terug bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik de auto stofzuigen. Zometeen met een groep randpubers op pad dus ga maar ff ontzandenAnders weet ik het wel weer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef easy-going het volgende:
Bij ons stond vorige week een overlijdensadvertentie in de krant van iemand die 53 was en al overgrootmoeder![]()
Reinhilde en evenstar, gecondoleerd!
Ik ben ook altijd nog verbaasd als ik lees over opa's en oma's hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |