jaaaa iddquote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef freecell het volgende:
Elke lente/zomer nieuwe nep-allstars voor 5,-
*foto*
Zo blij dat ik dit kon opvangen
oh okay, ja dat arniflor/arnica heb ik zelf nog nooit gebruikt, ik had er alleen over gelezen, net als die andere die tegen iets anders was, schrammen geloof ik?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef freecell het volgende:
Action!
Ik zeg: Detinox voor tandjesIs gewoon Lidocaine! Zelfde spul als waarmee ze je verdoven voor hechten en dergelijke, werkt als een tierelier hier
En Arniflor bestaat welIs merknaam van arnica zalf
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen! (ze was al wat ouder dan Leander nu is, als ik 't me goed herinnner 2 jr ofzo. heel zielig!)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef huuphuup het volgende:
Bix!![]()
heupje gebroken jeumig wat sneu. Wat doen ze daaraan bij zo'n kleintje? Gipsen of spalken ofzo?![]()
Pfoe lijkt me heel naar.
Nee hoor, je gedroeg je niet als een kleuterquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
ahja dat kloptIk gedroeg me vast weer als een kleuter
maarre ik heb jou iig niet gezienzou je ook niet herkennen
(met hoeveel mensen was je?)
Achquote:Op zondag 10 mei 2009 23:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen!
zo, dat klinkt zo mogelijk nog sneuer!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen! (ze was al wat ouder dan Leander nu is, als ik 't me goed herinnner 2 jr ofzo. heel zielig!)
Tegen uitdrogingquote:
oooh op die fiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef MamsX het volgende:
och het arme kind, is verder alles wel weer goed met haar heupjes?
ORS is de Engels afkorting voor ‘oral rehydration solution'
ORS wordt gebruikt bij diarree om het verlies aan water, suikers en zouten aan te vullen.
ja ik kende de afkorting niet, en ik kon het er ook niet zo snel uithalen, vandaarquote:
ja ik wist het ook niet, ik stond ook echt vanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef MamsX het volgende:
Cola? dan heb je in ieder geval wel een suiker boost
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef Troel het volgende:
Als kinderen ziek zijn werkt cola en chips het beste
(maarja, bij een zuigeling werkt dat niet echt je van het he)
ghehhee nou...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
zal ik een plattegrondje met namen daarop tekenen voor je?
buurvrouw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |