jij hoeft jouw kinders vast ook helemaal niets meer te vertellen over doekenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Niet mij, ik was met de famielje in Artis
Yeps dat was zequote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
achja, mannen
maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit hoor!
en idd volgens mij was t chacama want ik herkende haar kortgeknipte dochters en ze sprak me ook nog aan over mn doek..althans ze vroeg aan haar jongste 'wat is dat?!'
en toen zei ik DOEK \o/ en ben ik weer doorgelopen
ik wist t niet helemaal zekerquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef chacama het volgende:dakota... volgende keer mag je het wel zeggen hoor.... twijfelde zelf ook. Herkende wel iets, maar was niet zeker..... en Maud heeft nog een paar keer daarna gezegd.. kindje doek lekker.... Zelf heeft ze alleen in het begin bij me gehangen...
* en nu weer snel stofzuigen...en verder schoonmaken, want dat is er bij ingeschoten op deze fijne en zeer mooie moederdag*
k heb t dr net gevraagdquote:
hehe..in t licht is t zeegroen met paarse draadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Fuente het volgende:
Ik ben zelfs verliefd op jouw indio turkis Dakoot![]()
Oilily is toch failliet ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef flowerbox het volgende:
Ja ik ga dus nu verder sparen voor dat servies, zo leuk. (En volgens mij minder duur dan dat Oilily-servies)
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef Chell het volgende:
[..]
Ah, je was het dus inderdaad! Ik dacht je al te herkennen
word je al paranoide?quote:
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
word je al paranoide?![]()
ik heb een ieniemini stokstaart-figuurtje gekregen van mn liefhaha
Ahw Pinq, arme opa. Ik droom ook wel es van die dingen en dan moet ik altijd even bellen
Oliliy fallietquote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oilily is toch failliet ofzo?
Misschien kun je het wel ergens voor een dumpprijs kopen![]()
Maar het zal inderdaad wel schelen ja. En even de site van DE in de gaten houden want ze hebben regelmatig aanbiedingen enzo. Mijn mok was toen voor de helft van de prijs geloof ik. Daarom had k em meegenomen
Bij de prairiehondjes rond een uur of twaalf, blauwe draagdoek. En hélemaal aan het eind van de dag, vlak voor sluitingstijd bij en in het Oceanium.quote:
Is dat in dat parkje bij de Euromast? (ik kan me zo nergens gras aan het water voor de geest halenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Sugar het volgende:
Ben je de bibbers alweer wat kwijt, freecell? Bah, zulke dingen zijn zo ontzettend eng, he?![]()
![]()
Bedankt nog voor de Rotterdam-tips! We hebben het gehouden bij het fotomuseum en lekker lang aan het water op een heel relaxed loungeterrasachtigding.
ahja dat kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Chell het volgende:
[..]
Bij de prairiehondjes rond een uur of twaalf, blauwe draagdoek. En hélemaal aan het eind van de dag, vlak voor sluitingstijd bij en in het Oceanium.
Ben benieuwd wat het gaat worden. De familie Olsthoorn (oprichters die het bedrijf verkochtten in '93) heeft vorige week wel de merknaam teruggekocht, maar niet de winkels overgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef dutchie het volgende:
Oilily werkt aan een doorstart trouwens, dus nog eventjes geduld voor de liefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |