je mag 't boek wel van me lenen? de meningen waren verdeeld, maar gemiddeld was men toch vrij enthousiast over het boek. ik vond het zelf ietwat tegenvallen, maar dat kwam misschien ook omdat ik juist vooraf (bij het uitzoeken van een geschikt boek) al een aantal lyrische recensies gelezen had. maar hij kan in elk geval heel goed vertellen. en dat ie ook lugubere filmpjes maakt daar kan ik me wel iets bij voorstellen, er hangt vaak wel een bepaalde spanning in z'n verhalen die je 't gevoel geeft dat er allerlei naars staat te gebeuren. maar 't is inderdaad tegelijkertijd vaak ook erg grappig, hoewel 't nou niet bepaald vrolijke verhalen zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef pinquit het volgende:
ja! hoe was het boek? ik ben heel benieuwd hoe lernert engelberts schrijft, ik heb namelijk zo'n supergrappig luguber filmpje van hem
Muah ik lig al 2 uur spelletjes te doen op mijn iPhonequote:Op zondag 10 mei 2009 07:42 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
Ben ik nou echt de eerste?
Zo vroeg ist niet?
Neuh, gewoon via iTunesquote:Op zondag 10 mei 2009 07:49 schreef Vicky het volgende:
Rocka, download jij spelletjes voor je IPhone van een bepaalde site?volgende week krijg ik de mijne
Was je nog op tijd voor ER? Wat een afleveringquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lisaaaaaa
*zapt naar Ned. 1*
* Vicky heeft ER opgenomen.. vanavond maar eens kijken denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 07:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor ER? Wat een aflevering
Ooowquote:Op zondag 10 mei 2009 07:49 schreef Chan het volgende:
Nee hoor Freecell, hier was het al ruim voor 7 uur dat ik mn ogen open deed.. Maar te lui om meteen uit bed te komen
Ik ben zo blij, we hebben de babykamer voor een heel eind af en manlief staat telkens voor de deur (er zit nog een gat in de deur waar voorheen een raampje zat dat we nog dicht moeten maken) naar binnen te kijken bij het kamertje en dat ziet er zoo lief uit
Ben benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2009 07:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh voordat je denkt dat het heel spannend is ofzo, zo was het nou ook weer niet. Maar gewoon eigenlijk eindelijk weer eens ouderwets goed en ik moest hardop lachen. En dat is lang geleden!
Het leven van een moeder is zwaarquote:Op zondag 10 mei 2009 08:39 schreef Vicky het volgende:
Gezellig Stout!
Hehe, Amber is eindelijk wakker.. tijd voor verse croissantjes
ja hequote:
Nou dan weet je wat je met vaderdag te doen staatquote:Op zondag 10 mei 2009 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg een kopje koffie en toen moest ie al weg. Hij pikte zelfs mijn ovenbroodje met gesmolten kaas nog af zodat ik een nieuwe moest maken. (terwijl ik nog had gevraagd of hij er ook één wilde. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |