quote:Op zondag 10 mei 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Een t-shirt bestellen met "ik hou meer van mijn moeder"?.
Jaa ik was op tijdquote:Op zondag 10 mei 2009 07:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor ER? Wat een aflevering
jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Popples het volgende:
stout wat ben je goed verwend.
kim![]()
miss_sly wat lief!
iedereen leuke dingen gekregen?
hier niks gekregen.
ik heb vanmorgen mijn moeder een taart gegeven. roze met witte roosjes.
toen kreeg ik dus te horen dat er iemand overleden was, dat heb ik eruit moeten trekken bij mijn moeder.
er was niemand die mijn moeder en oom konden brengen dus mag ik morgen naar een begravenis met 2 kids en van een onbekende voor mij. als klap op de vuurpijl ik had ook nog geen schoenen voor onder mijn pak
ik ga ook wandelen hoor, ga echt niet met de kids daar bij blijven. maar brengen en halen is geen optie.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.
nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is de trein geen optie voor ze? Ik ben heel erg tolerant maar ga geen hele dag opofferen voor de begrafenis van een onbekende, zelfs al ga je er zelf niet heen
waar in Limburg is het? misschien dat je met je meiden er nog een leuke dag van kunt maken door bv als t in de buurt van valkenburg is naar t sprookjesbos of de valkenier te gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Popples het volgende:
[..]
nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.
ach misschien valt het morgen wel mee.
Ok, Heerlen is in Welten bij het ziekenhuis in de buurt(10 min van de grote begraafplaats en het crematorium een leuke speeltuin)quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Popples het volgende:
ynske het is in heerlen.
geen idee verder. krijg vanavond pas het adres en de rest van de informatie door.
ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Popples het volgende:
klinkt gezellig rewimo.
huup![]()
nou mijn moeder wilde niks zeggen. ik en mijn zusje hebben het eruit getrokken.
ze kon er niet naar toe omdat mijn vader moest werken. dus ik stelde zelf voor om te rijden.
mijn ouders doen ook alles voor ons.
zag het wat laat, maar misschien voor een volgende keer: maritiem museum heeft een kinderafdeling, professor plons. heel leuke kijk en doe dingen voor kinderen en is niet schreeuwend duur.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan vandaag wel naar Rotterdam, maar niet naar de dierentuin. Iemand (behalve het fotomuseum) een tip wat leuk is om te doen met kinderen ook daar? En liever niet te veel binnen.
Komt het niet gewoon van hooikoorts? Ik heb het ook erg en elk jaar weer. En momenteel weer op het hoogte of euh dieptepunt, zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:
deze moeder werd vanochtend wakker met 2 dikke allergie ogen. 3 weken lang op vakantie nergens last van gehad, en we zijn thuis en het is weer raak. En ik weet potverdrie niet wat het nu is.
JW toevallig?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.
Ooooh was ik nog helemaal vergeten te zeggen gister... Ik heb gister mn eerste moederdag kado ooit gehad!!... van de buurman
hihi.
Zo gek. Hij had bonbons gehaald voor zn moeder en toen gelijk voor alle mama's hier op het pleintje als kleinigheidje zo'n doosje met twee bonbons gehaald. Zo lief![]()
Alleen mn lief vond het wel een beetje jammer dat hij nu niet de eerste ever-ever was zeg maar(maar straks bij t eten krijg k van hem moederdag-in-mn-buik kadootjes
)
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
*Binnenvalt*
Ik ben net omgevallen met de fiets en Leander voorop.
Ging allemaal goed met Leander, ik voelde het aankomen en heb een arm en een half lijf onder Leander gegooid en hij stuiterde dus op mij en werd heen en weer geslingerd. Even huilen en heel snel weer stil.
Toen we thuiskwamen heb ik eerst heel hard gehuild en nu ben ik nog wat trillerig
Geloof het wel ja! Ben nog steeds niet helemaal uit alle namenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JW toevallig?
En moederdagkadoortjes in je buik..dat klinkt wel een beetje vunzig eigenlijk![]()
ahw meiske tochquote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik ben gewoon een onhandige muts
Mis wat vel op mijn hand en pols en mijn been en knie zijn blauw Hand ook dik, verder niks schokkends met mij.
En handig met opvangen? Was geen kwestie van handigheid Ik zag dat kleine koppie richting stenen gaan, daar word je héél snel van, geloof me..
Ben nog steeds bibberig en huilerig
ohw nee die was het nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Freecell wat een schrik! Gelukkig is alles met je ventje goed en ben je er zelf, op wat missend behang na, ook ongedeerd van af gekomen!
Huup die van dat ventje wat pas jarig was, type brandweerman met hangsnor? Ga ik tenminste wel van uit, typisch een aktie voor hem iig
Spierpijn heb ik nu alquote:Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw meiske toch![]()
nie schrikken als je morgen enorme spierpijn hebt he! Vanavond lekker een warme douche nemen ofzo.
Mijn vader is ooit met mij van de trap afgelazerd toen ik 6 weken oud was. Hoe hij het presteerde weet ik niet maar ergens halverwege de val heeft ie zich kunnen keren en is hij zelf op zn rug/nek/hoofd geland maar ik had niets want ik lag op zn buikdat soort reflexen bestaan echt hoor. Mn vader zei ook dat hij zo enorm schrok toen, hij heeft er geen seconde stil bij gestaan hoe hij zelf terecht zou komen.
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomenquote:
Chacama toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef Dakota het volgende:
( wie is de moeder van die kortgeknipte dochtertjes? )
achja, mannenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel
TARA vond het een beetje onzin dat ik thuis zo hard ging huilen 'alles is toch prima afgelopen?![]()
gelukkig maar!'
En ik zie nog steeds dat hoofdje richting straat gaan
Niet mij, ik was met de famielje in Artisquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
Heb je nog hullo gezegd?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |