abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 11:07:45 #151
5428 crew  miss_sly
pi_68865817
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Een t-shirt bestellen met "ik hou meer van mijn moeder"? .
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 mei 2009 @ 11:10:08 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68865858
Ik zie hier trouwens net een vuilnisbak door de kamer schuiven. Een vuilnisbak is ook veel leuker om mee te leren lopen dan bijvoorbeeld je eigen loopkar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68865979
deze moeder werd vanochtend wakker met 2 dikke allergie ogen. 3 weken lang op vakantie nergens last van gehad, en we zijn thuis en het is weer raak. En ik weet potverdrie niet wat het nu is.

Verder doen we niet aan moederdag, al heb ik vanochtend wel uit mogen slapen.
Pepijn gaat op het ogenblik even 2 maanden niet naar de opvang dus van hem ook geen knutsel.
Maar wat een leuke dingen hebben jullie allemaal gehad
pi_68866691
Goedemorgen allemaal....oeh bijna middag al

Wij doen ook niet aan cadeautjes met moederdag, vanmorgen van manlief wel ontbijtje op bed gehad en van dochterlief een tekening met blommekes en een lief gedichtje .
Straks naar schoonmams, daarna mijn mams ophalen, lekker in de tuin zitten en vanavond met z'n allen asperges eten

Iedereen een fijne dag vandaag
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_68866739
Oeh wat vervelend dat met je ogen Piglet
Niet iets van pollen in de lucht of zo?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_68866765
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
Ik ben naar Blijdorp :w
Huhhh? Je was toch ziek?
  zondag 10 mei 2009 @ 12:59:09 #157
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_68868128
Iedereen een fijne moederdag! Ik heb een nieuwe ditigale camera gekregen [oude was al 2 jaar overleden], dus nu kan ik weer ploatjes moaken!

Mijn avontuur van vanochtend:
Vanochtend op weg naar het werk zag ik op de ringweg een kat in de middenberm liggen, die zo goed en zo kwaad als het ging op drie poten richting de overkant van de weg aan het klauteren was. Ik dus gelijk omgedraaid, kat in z'n nek gegrepen en op de stoep gelegd. Eén achterpootje hing er maar slap bij en z'n bekje zat ook helemaal onder het bloed. Ik zag z'n voortandjes scheef staan en toen ik goed keek, had hij z'n onderkaak gebroken. Ik belde de dierenambulance, maar die was niet bereikbaar .

Toen de Politie gebeld op het nummer zonder spoed... die konden de dierenambulance ook niet bereiken en gingen op zoek naar een dierenarts in de buurt. Ondertussen kwam er een vrouw aanlopen die haar hond ging uitlaten en herkende de kat. Die is aan gaan bellen bij het studentenhuis en even later kwam het kattenbaasje aanrennen. Die dacht in eerste instantie dat ik zijn kat had aangereden. Inmiddels kreeg ik van de Politie het adres van de dichtsbijzijnde dierenarts.

Ik heb baasje met kat en al in de auto gedirigeerd en wij op weg naar de praktijk. Dierenarts gebeld en die zou er binnen 20 minuten zijn. Baasje inmiddels wat gekalmeerd en de kat bleek een poes te zijn van bijna 2: Juniper. Ik vertelde hem dat ik haar niet had aangereden en er ook niets van gezien had... ze kroop over de straat op weg naar de bosjes om zich daar te verstoppen. Hierna was hij tenminste niet meer kwaad op me. Inmiddels had hij zijn vriendin en andere huisgenoot gebeld en die kwamen ook naar de praktijk.

Niet lang daarna kwam de dierenarts die gelijk wat pijnstilling gaf en een lichamelijke check-up deed. Onderkaak was inderdaad gebroken, net als d'r heup. Maar ze bewoog haar achterpoten nog, poepte en plaste nog als een flinke kat moet doen en het zag er allemaal weer wat rooskleuriger uit. Ik moest naar m'n werk [uur later dan normaal gesproken aangekomen] en heb ze daar bij de dierenarts achtergelaten.

Net kreeg ik een SMS-je dat Juniper lekker bij de arts in de kooi ligt te slapen en dat ze morgen onder het mes gaat om haar onderkaak aan elkaar te hechten. D'r heup moet goedkomen met 6 weken opsluiting in de bench. Waarschijnlijk zal ze er wel wat kreupel van blijven lopen, maar ze komt er waarschijnlijk weer helemaal bovenop .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:32:08 #158
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68868952
quote:
Op zondag 10 mei 2009 07:55 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Was je nog op tijd voor ER? Wat een aflevering
Jaa ik was op tijd Lekkere aflevering inderdaad! Ouderwets
Ik heb vanmorgen croissants en een gekookt eitje op bed gekregen
Van oudste een ketting, van middelste een net-echt dienblad (zelf gekleurd) van blond en van jongste een roze tekening en een bijbehorende roze glimlach
Van manlief heb ik een hangmat gekregen ! King-size dus we kunnen er met z`n allen in
Saartje
pi_68869442
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
-knip-
Arme Juniper
Gelukkig reed jij voorbij, heldin
pi_68871698
stout wat ben je goed verwend.
kim
miss_sly wat lief!

iedereen leuke dingen gekregen?

hier niks gekregen.
ik heb vanmorgen mijn moeder een taart gegeven. roze met witte roosjes.
toen kreeg ik dus te horen dat er iemand overleden was, dat heb ik eruit moeten trekken bij mijn moeder.
er was niemand die mijn moeder en oom konden brengen dus mag ik morgen naar een begravenis met 2 kids en van een onbekende voor mij. als klap op de vuurpijl ik had ook nog geen schoenen voor onder mijn pak
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 14:59:08 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_68871774
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Popples het volgende:
stout wat ben je goed verwend.
kim
miss_sly wat lief!

iedereen leuke dingen gekregen?

hier niks gekregen.
ik heb vanmorgen mijn moeder een taart gegeven. roze met witte roosjes.
toen kreeg ik dus te horen dat er iemand overleden was, dat heb ik eruit moeten trekken bij mijn moeder.
er was niemand die mijn moeder en oom konden brengen dus mag ik morgen naar een begravenis met 2 kids en van een onbekende voor mij. als klap op de vuurpijl ik had ook nog geen schoenen voor onder mijn pak
jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_68871887
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef moussy het volgende:

[..]

jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.
ik ga ook wandelen hoor, ga echt niet met de kids daar bij blijven. maar brengen en halen is geen optie.
want ik woon richting venlo en de begravenis is aan de andere kant van limburg.
mama van 3 kids!
  zondag 10 mei 2009 @ 15:44:34 #163
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68873437
Is de trein geen optie voor ze? Ik ben heel erg tolerant maar ga geen hele dag opofferen voor de begrafenis van een onbekende, zelfs al ga je er zelf niet heen
Saartje
pi_68873702
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is de trein geen optie voor ze? Ik ben heel erg tolerant maar ga geen hele dag opofferen voor de begrafenis van een onbekende, zelfs al ga je er zelf niet heen
nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.
ach misschien valt het morgen wel mee.
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 mei 2009 @ 15:53:37 #165
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68873892
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Popples het volgende:

[..]

nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.
ach misschien valt het morgen wel mee.
waar in Limburg is het? misschien dat je met je meiden er nog een leuke dag van kunt maken door bv als t in de buurt van valkenburg is naar t sprookjesbos of de valkenier te gaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68874158
ynske het is in heerlen.
geen idee verder. krijg vanavond pas het adres en de rest van de informatie door.
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 mei 2009 @ 16:03:05 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68874353
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Popples het volgende:
ynske het is in heerlen.
geen idee verder. krijg vanavond pas het adres en de rest van de informatie door.
Ok, Heerlen is in Welten bij het ziekenhuis in de buurt(10 min van de grote begraafplaats en het crematorium een leuke speeltuin)
En anders is bij het ABP (ook ong 10 min rijden) het Olifantje, grote speeltuin met echt veel toestellen, zand, springkussens enzo.
Mocht je nog info willen, pm me maar even
Today is life -

Dale Carnegie
pi_68876017
thanks ynske
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 mei 2009 @ 16:49:46 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68876388
Ben ook weer thuis, alleen even snel de laatste berichtjes gelezen.

Sjeekie, heldin!

Popples, ik vind het maar lief van je dat je je moeder en oom ernaartoe brengt Er is vast wel iets in de buurt waar je heen kunt met de kids, speeltuin of zo misschien.

Wij hebben gebruncht vandaag, met mijn moeder, oom en tante. Was heerlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 10 mei 2009 @ 16:54:00 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68876523
Haaaai hier ook weer thuis.

Alle moederdaggekte weer overleefd. Geen oog dicht gedaan vannacht en nu helemaal gaar maar ach, lekker vroeg naar bed vanaaf ofzo.

Maneki wat een leuke kado's heb je gekregen
En Sjeekie waaah, heldin idd! Wat zal het baasje uiteindelijk blij met je zijn geweest.
Lief van je Popples, dat je ze brengt. Persoonlijk zou ik wel licht nijdig zijn omdat dit wel erg last minute is maar goed, weinig aan te doen begrijp ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68877745
klinkt gezellig rewimo.

huup

nou mijn moeder wilde niks zeggen. ik en mijn zusje hebben het eruit getrokken.
ze kon er niet naar toe omdat mijn vader moest werken. dus ik stelde zelf voor om te rijden.
mijn ouders doen ook alles voor ons.
mama van 3 kids!
  zondag 10 mei 2009 @ 17:41:52 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68877893
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Popples het volgende:
klinkt gezellig rewimo.

huup

nou mijn moeder wilde niks zeggen. ik en mijn zusje hebben het eruit getrokken.
ze kon er niet naar toe omdat mijn vader moest werken. dus ik stelde zelf voor om te rijden.
mijn ouders doen ook alles voor ons.
ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.

Ooooh was ik nog helemaal vergeten te zeggen gister... Ik heb gister mn eerste moederdag kado ooit gehad!! ... van de buurman hihi.
Zo gek. Hij had bonbons gehaald voor zn moeder en toen gelijk voor alle mama's hier op het pleintje als kleinigheidje zo'n doosje met twee bonbons gehaald. Zo lief
Alleen mn lief vond het wel een beetje jammer dat hij nu niet de eerste ever-ever was zeg maar (maar straks bij t eten krijg k van hem moederdag-in-mn-buik kadootjes )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 17:55:00 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68878168
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan vandaag wel naar Rotterdam, maar niet naar de dierentuin. Iemand (behalve het fotomuseum ) een tip wat leuk is om te doen met kinderen ook daar? En liever niet te veel binnen.
zag het wat laat, maar misschien voor een volgende keer: maritiem museum heeft een kinderafdeling, professor plons. heel leuke kijk en doe dingen voor kinderen en is niet schreeuwend duur.

en de ontdekhoek, maar daar is storm waarschijnlijk ietsje te jong voor.

en ze hebben er natuurlijk ook een balorig

en de koopgoot is leuk als de fonteintjes aanstaan

en natuurlijk de pannenkoekenboot bij de euromast
  zondag 10 mei 2009 @ 18:13:01 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68878664
wat een weer vandaag he?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68879068
pinq heerlijk he.

huup wat lief van je buurman.
mama van 3 kids!
  zondag 10 mei 2009 @ 18:45:26 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68879526
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:
deze moeder werd vanochtend wakker met 2 dikke allergie ogen. 3 weken lang op vakantie nergens last van gehad, en we zijn thuis en het is weer raak. En ik weet potverdrie niet wat het nu is.
Komt het niet gewoon van hooikoorts? Ik heb het ook erg en elk jaar weer. En momenteel weer op het hoogte of euh dieptepunt, zeg maar.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:04:14 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68880076
Hey P_iglet, welkom weer! Nu alweer 3 weken voorbij???

Ik heb vandaag ook weer een moederdagknutsel gekregen En hanger met handafdrukjes en allerlei stickertjes erop: voor mijn lieve moeder van Anna. En - hoe attent - Anna had speciaal voor mij een dvd box van CSI gekocht. Om het feest compleet te maken heeft ze 'm ook maar uitgepakt voor me!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:06:31 #178
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68880126
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.

Ooooh was ik nog helemaal vergeten te zeggen gister... Ik heb gister mn eerste moederdag kado ooit gehad!! ... van de buurman hihi.
Zo gek. Hij had bonbons gehaald voor zn moeder en toen gelijk voor alle mama's hier op het pleintje als kleinigheidje zo'n doosje met twee bonbons gehaald. Zo lief
Alleen mn lief vond het wel een beetje jammer dat hij nu niet de eerste ever-ever was zeg maar (maar straks bij t eten krijg k van hem moederdag-in-mn-buik kadootjes )
JW toevallig?
En moederdagkadoortjes in je buik..dat klinkt wel een beetje vunzig eigenlijk
Saartje
pi_68880317
Ik heb van Thomas ontbijt op bed gehad: mango, meloen, aardbeien, peer, appel en banaan en een kopje thee.
Ook heb ik tot 10 uur (!) mogen uitslapen, en ik heb een doosje bonbons gehad en een heel mooi kookboek
pi_68880318
*Binnenvalt*

Ik ben net omgevallen met de fiets en Leander voorop.
Ging allemaal goed met Leander, ik voelde het aankomen en heb een arm en een half lijf onder Leander gegooid en hij stuiterde dus op mij en werd heen en weer geslingerd. Even huilen en heel snel weer stil.

Toen we thuiskwamen heb ik eerst heel hard gehuild en nu ben ik nog wat trillerig
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 mei 2009 @ 19:16:32 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68880421
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
*Binnenvalt*

Ik ben net omgevallen met de fiets en Leander voorop.
Ging allemaal goed met Leander, ik voelde het aankomen en heb een arm en een half lijf onder Leander gegooid en hij stuiterde dus op mij en werd heen en weer geslingerd. Even huilen en heel snel weer stil.

Toen we thuiskwamen heb ik eerst heel hard gehuild en nu ben ik nog wat trillerig
wat een schrik
hoe is t nu met jou? slim dat je Leander nog hebt kunnen opvangen
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 mei 2009 @ 19:21:43 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68880567
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

JW toevallig?
En moederdagkadoortjes in je buik..dat klinkt wel een beetje vunzig eigenlijk
Geloof het wel ja! Ben nog steeds niet helemaal uit alle namen

ja moederdag in mn buik, de chocola doet het prima daar waar ie hoort, in mn buik

Freecell wat schrikken gelukkig is het goed afgelopen. Hou je jezelf een beetje in de gaten? (*denkt aan het kopstoot verhaal )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68880684
Ik ben gewoon een onhandige muts
Mis wat vel op mijn hand en pols en mijn been en knie zijn blauw Hand ook dik, verder niks schokkends met mij.

En handig met opvangen? Was geen kwestie van handigheid.. Ik zag dat kleine koppie richting stenen gaan, daar word je héél snel van, geloof me..

Ben nog steeds bibberig en huilerig

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 10-05-2009 19:34:50 ]
  zondag 10 mei 2009 @ 19:34:27 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68880965
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik ben gewoon een onhandige muts
Mis wat vel op mijn hand en pols en mijn been en knie zijn blauw Hand ook dik, verder niks schokkends met mij.

En handig met opvangen? Was geen kwestie van handigheid Ik zag dat kleine koppie richting stenen gaan, daar word je héél snel van, geloof me..

Ben nog steeds bibberig en huilerig
ahw meiske toch
nie schrikken als je morgen enorme spierpijn hebt he! Vanavond lekker een warme douche nemen ofzo.

Mijn vader is ooit met mij van de trap afgelazerd toen ik 6 weken oud was. Hoe hij het presteerde weet ik niet maar ergens halverwege de val heeft ie zich kunnen keren en is hij zelf op zn rug/nek/hoofd geland maar ik had niets want ik lag op zn buik dat soort reflexen bestaan echt hoor. Mn vader zei ook dat hij zo enorm schrok toen, hij heeft er geen seconde stil bij gestaan hoe hij zelf terecht zou komen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 mei 2009 @ 19:37:57 #185
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68881058
Oh Freecell wat een schrik! Gelukkig is alles met je ventje goed en ben je er zelf, op wat missend behang na, ook ongedeerd van af gekomen!

Huup die van dat ventje wat pas jarig was, type brandweerman met hangsnor? Ga ik tenminste wel van uit, typisch een aktie voor hem iig
Saartje
  zondag 10 mei 2009 @ 19:41:25 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68881159
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Freecell wat een schrik! Gelukkig is alles met je ventje goed en ben je er zelf, op wat missend behang na, ook ongedeerd van af gekomen!

Huup die van dat ventje wat pas jarig was, type brandweerman met hangsnor? Ga ik tenminste wel van uit, typisch een aktie voor hem iig
ohw nee die was het niet (maar dan weet ik nu wel definitief zeker wie er wel de papa van dat ventje is )
T is die lange, kalige. Beetje bleekjes? Niet de papa van D. een jaar of 40-45 ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68881348
Freecell wat een schrik zeg! Gelukkig maar voor je reflexen dat je Leander opving.
pi_68881411
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ahw meiske toch
nie schrikken als je morgen enorme spierpijn hebt he! Vanavond lekker een warme douche nemen ofzo.

Mijn vader is ooit met mij van de trap afgelazerd toen ik 6 weken oud was. Hoe hij het presteerde weet ik niet maar ergens halverwege de val heeft ie zich kunnen keren en is hij zelf op zn rug/nek/hoofd geland maar ik had niets want ik lag op zn buik dat soort reflexen bestaan echt hoor. Mn vader zei ook dat hij zo enorm schrok toen, hij heeft er geen seconde stil bij gestaan hoe hij zelf terecht zou komen.
Spierpijn heb ik nu al Vooral in mijn rug
Het voelt ook wel eerlijk dat het mij wčl wat pijn heeft gedaan ergens.

En over denken hoe ik terecht zou komen? Welnee Ik ontdekte pas na 5 minuten dat ik wat vel miste hier en daar.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:51:46 #189
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68881461
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Huhhh? Je was toch ziek?
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 10 mei 2009 @ 19:52:13 #190
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68881478
en freecell
wanna rub mah puppeh?!
  Jubileum moderator zondag 10 mei 2009 @ 19:57:58 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68881682
Oh Freecell wat zul jij ontzettend geschrokken zijn
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 10 mei 2009 @ 19:58:12 #192
105850 Fuente
mamamuts
pi_68881687
Och Freecell toch, dat is echt een nachtmerrie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 19:58:30 #193
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68881702
( wie is de moeder van die kortgeknipte dochtertjes? )
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 10 mei 2009 @ 19:59:08 #194
105850 Fuente
mamamuts
pi_68881723
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef Dakota het volgende:
( wie is de moeder van die kortgeknipte dochtertjes? )
Chacama toch?
dacht ik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68881765
freecell
mama van 3 kids!
pi_68881804
Dank jullie wel
TARA vond het een beetje onzin dat ik thuis zo hard ging huilen 'alles is toch prima afgelopen? gelukkig maar!'
En ik zie nog steeds dat hoofdje richting straat gaan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 mei 2009 @ 20:05:42 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68881875
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef Fuente het volgende:

[..]

Chacama toch?
dacht ik
Yep
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 mei 2009 @ 20:07:52 #198
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68881927
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel
TARA vond het een beetje onzin dat ik thuis zo hard ging huilen 'alles is toch prima afgelopen? gelukkig maar!'
En ik zie nog steeds dat hoofdje richting straat gaan
achja, mannen

maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit hoor!

en idd volgens mij was t chacama want ik herkende haar kortgeknipte dochters en ze sprak me ook nog aan over mn doek..althans ze vroeg aan haar jongste 'wat is dat?!'
en toen zei ik DOEK \o/ en ben ik weer doorgelopen
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 20:08:11 #199
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68881934
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:

[..]

jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
Niet mij, ik was met de famielje in Artis
en met de dochters in doek en drager

Freecell, natuurlijk ben je je rotgeschrokken en moet je bijkomen! Fijn dat het relatief meeviel met de fysieke schade.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68881954
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:

[..]

Heb je nog hullo gezegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')