jeetjequote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was net op de radio over dit topicHoe spreek je "Döner" uit?
Hoe dat danquote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was net op de radio over dit topicHoe spreek je "Döner" uit?
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[jhonbakker]huh[/jhonbakker]
ze hebben nog wel van feyenoord gewonnen
Dat is juist het probleemquote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[jhonbakker]huh[/jhonbakker]
ze hebben nog wel van feyenoord gewonnen
Timur is Fok!erquote:
Dan was je er vroeg bij zegquote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in 2006 en toen vond ik ze kut.
Ah, maar dat heb ik gemist dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Timur is Fok!erhij houd iig FOK heel erg in de gaten
een vorige keer ook al zo'n doelloos topic in uitzending timur
ligt eraan welke t isquote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Is het erg als ik dit liedje leuk vind?![]()
![]()
![]()
Zet de radio op Langs de Lijnquote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn favo jock. Ik vind Paul wel tof
quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is niet ergik vond em ook leuk toen ik em de eerste keer hoorde
nu te vaak gehoord
voor het weekend gaan we snelquote:Op zondag 10 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Valt best mee!
[..]
Waarom mis ik dat soort dingen altijd.Ik moet echt beter gaan luisteren.
ik ben niet van de cd'squote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Noortje. het volgende:
Sowieso die CD van Mando Diao is geweldig. Ik mķet ze ook zien op Pinkpop.
paul de leeuw versie is ook topquote:
maar beggin is ook goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Wat een hit ! helaas niet meer op 1 in de top 50..
Best wel goed idd die opnamequote:Op zondag 10 mei 2009 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul de leeuw versie is ook top![]()
echt kut, ik kan op youtube het optreden van voicst bij de dwdd niet vindenen ik denk niet dat die filmpjes op de dwdd site zijn te converteren
![]()
You're ok
Blijf de re re release wat goedkoop vinden, maar goed ding staat wel op 1. Ik vond het wel tof gisteren dat Paul een interview met die gozer hadquote:
checkquote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf de re re release wat goedkoop vinden, maar goed ding staat wel op 1. Ik vond het wel tof gisteren dat Paul een interview met die gozer had
Geen idee! Bij Rob viel het kwartje in elk geval te laat en toen was het eigenlijk al te laat om de plaat nog MH te maken. Best jammer !quote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet MHIk vraag me af wat ie bij de commerciële stations gaat doen
kut paul und fritz kalkbrennerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee! Bij Rob viel het kwartje in elk geval te laat en toen was het eigenlijk al te laat om de plaat nog MH te maken. Best jammer !
Jup, 1 a 2 weken gok ikquote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als die plaat 1 week later was geweest, dan was MD MH geworden
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef on_air het volgende:
Hulp nodig! Jaren '90 dance nummer, dame die zingt, iets met I want / I need a holiday. Of we need, of want.
Werd in de dance classics opties gegeven bij 538 dinsdag (staat aan op mijn werk! niet mijn keuze). Maar de artiest heb ik niet geregistreerd. Enig idee?
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
Deze week kaarten voor de Zwarte Cross... da's wel weer een totaal ander evenement dan Mystery Land zeg!
Komt bekend voor....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
Valt me nog mee dat ze geen kaartjes voor het Songfestival weggevenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.
[]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
Bij de oehoe's moet ik altijd aan (Münchener) Freiheit - Play it cool denken...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef on_air het volgende:
Ik heb een complete muzikale brain freeze...
Met welk jaren '80 nummer werd Voicst nou ook weer vergeleken?A Year and a Bit.
Volendamquote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Timo20 het volgende:
Ja hoor, daar zijn we weer![]()
Het wonder van De Kuip gebeurde zowaar![]()
![]()
![]()
![]()
wat een wedstrijd, wat een spanning! geniaal. En wat een ontlading, ongeloofelijk
De feest stemming in het vak, na de wedstrijd bij het stadion, in de bus terug en op Kaalhei (ons oude stadion waar nog steeds de spelersbus aankomt) was echt fantastisch!!! Ontzettend druk bij terugkomst van de spelersbus. Het leek wel of we de beker hadden gewonnen ofzo
Wat een ontknoping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar drinken we nog maar ééntje op. PROOST
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
Pink.
Met de tekst "We need a holiday" zou ik aan Madonna - Holiday denken. Daar misschien een 90's eurodance versie van?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef on_air het volgende:
Hulp nodig! Jaren '90 dance nummer, dame die zingt, iets met I want / I need a holiday. Of we need, of want.
Werd in de dance classics opties gegeven bij 538 dinsdag (staat aan op mijn werk! niet mijn keuze). Maar de artiest heb ik niet geregistreerd. Enig idee?
HA! Die is ook top. En lijkt er erg op. Maar niet de gene die ik bedoel. Giel had de vergelijking ook, ik dacht dat het Nik Kershaw was, maar niet dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij de oehoe's moet ik altijd aan (Münchener) Freiheit - Play it cool denken...
Mweh... nee. Het is echt I need. En dan h h h holiday...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Met de tekst "We need a holiday" zou ik aan Madonna - Holiday denken. Daar misschien een 90's eurodance versie van?
Dat vooral. Ik vind het leuk voor Timo dat Roda de nc ingaat, maar ik had het Volendam meer gegund... Uiterst sympathieke club, heerlijke voetbalopvatting, geen gelazer met begrotingen e.d. Eén ding scheelt, komend seizoen heb ik weer een ploeg om aan te moedigen in de Jupiler (die vandaag trouwens uitstekend smaakte, maar da's weer een heel ander verhaal) League.quote:
Is er geen playlist van 538 ergens of was het nummer zo slecht dat zelfs de 538 luisteraars het niet wilden horen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh... nee. Het is echt I need. En dan h h h holiday...
Storend. En nee! Het is een onmeunig bagger nummer, vandaar dat ik het graag wil draaien.
Serieus... ik hou van foute platen in de ochtend.
GEFELICITEERD man!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Timo20 het volgende:
Ja hoor, daar zijn we weer![]()
Het wonder van De Kuip gebeurde zowaar![]()
![]()
![]()
![]()
wat een wedstrijd, wat een spanning! geniaal. En wat een ontlading, ongeloofelijk
De feest stemming in het vak, na de wedstrijd bij het stadion, in de bus terug en op Kaalhei (ons oude stadion waar nog steeds de spelersbus aankomt) was echt fantastisch!!! Ontzettend druk bij terugkomst van de spelersbus. Het leek wel of we de beker hadden gewonnen ofzo
Wat een ontknoping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar drinken we nog maar ééntje op. PROOST
quote:Arie Boosma vanaf morgen terug op Radio 1
Arie Boosma vanaf morgen terug op Radio 1Arie Boomsma is vanaf morgen weer te horen op Radio 1. Samen met Tijs van den Brink presenteert de EO-presentator weer 'Dit Is De Dag' tussen 10:30 en 12:00 uur
Begin maart werd Boomsma door de EO geschorst, vanwege een fotoreportage voor een homo-editie van het tijdschrift 'Linda'. De schorsing zou drie maanden duren maar is vervroegd opgeheven.
"We hebben de afgelopen weken veel met elkaar gesproken en we weten daardoor nog beter wat we aan elkaar hebben. Er is in ieder geval over en weer vertrouwen. We hebben ook opnieuw vastgesteld dat we onze passie blijven delen om vanuit onze levensvisie via radio- en televisieprogramma’s een bijdrage te leveren aan de samenleving. Er is dus alle reden om nu weer aan de slag te gaan. We zijn blij dat Arie terug is", aldus EO-Directeur Arjan Lock.
Arie Boomsma: "De gesprekken van de afgelopen tijd hebben mij veel vertrouwen gegeven in de toekomst. Dit was in veel opzichten een leerzame periode. Het conflict heeft onze relatie niet verbroken. Morgen gaan we samen verder. Ik ben daar bijzonder enthousiast over."
Tja ik heb ook niets tegen Roda maar ja Volendam en ook De Graafschap, vrienden van mij waar ik altijd mee naar Ajax ga komen uit Doetinchem, hebben net wat meer sympathie bij me.Sowieso is Volendam-Ajax de leukste uitwedstrijd van het seizoen, de wedstrijd is niet belangrijk, de café's op de Dijk welquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik vind het leuk voor Timo dat Roda de nc ingaat, maar ik had het Volendam meer gegund... Uiterst sympathieke club, heerlijke voetbalopvatting, geen gelazer met begrotingen e.d. Eén ding scheelt, komend seizoen heb ik weer een ploeg om aan te moedigen in de Jupiler (die vandaag trouwens uitstekend smaakte, maar da's weer een heel ander verhaal) League.
Is er niet. En zal ws. komen omdat het allemaal te slecht is om bij te houden.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er geen playlist van 538 ergens of was het nummer zo slecht dat zelfs de 538 luisteraars het niet wilden horen?
Absoluut, zeker op zo`n manier. Had liever gezien dat De Graafschap er uit ging. Volendam heeft `t op basis van de afgelopen paar maanden meer dan verdiend.quote:
Thanksquote:Op zondag 10 mei 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GEFELICITEERD man!![]()
. Hoop dat jullie het redden, maar de wint vandaag is een
gigantische opsteker.
Bij wat voor horrorbedrijf zit je dan dat je 538 moet aanhoren?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Is er niet. En zal ws. komen omdat het allemaal te slecht is om bij te houden.
Liever 538 dan Saaiquote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij wat voor horrorbedrijf zit je dan dat je 538 moet aanhoren?![]()
Niet dat ik moet zeuren want bij mij is het Skyradio![]()
Ik ga morgen speciaal vroeg opstaan en proberen de zender te veranderenquote:
Nou... In het biljartgebouw waar ik m'n dag heb doorgebracht stond SaaiRadio aan en dat viel me eerlijk gezegd niet tegen... Al was het alleen maar omdatquote:
Nou... onderschat Top Oss niet hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
Thanks. Idd een geweldige opsteker.hopen dat ze zo doorgaan. Nu tegen de winnaar van Dordrecht - Top Oss
Moet te doen zijn
En dus kwam Starsailor`s tekst toch nog uit: "Tell me it`s not over"![]()
Saai radio, aaaaaaahh !quote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij wat voor horrorbedrijf zit je dan dat je 538 moet aanhoren?![]()
Niet dat ik moet zeuren want bij mij is het Skyradio![]()
Zo af en toe zal het inderdaad wel een prettige radiozender zijn. Weinig gekletsquote:Op zondag 10 mei 2009 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik irriteer me een stuk minder met Sky dan de hele dag 3FM valt me op
Dag Saairadio is te overleven, maar het blijft eenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik irriteer me een stuk minder met Sky dan de hele dag 3FM valt me op
Dat zal ik ook zeker niet ontkennenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Dag Saairadio is te overleven, maar het blijft eenzender.
Ik was ook al blij dat het douchewater het geluid van de radio enigszins overstemde...quote:Op maandag 11 mei 2009 06:14 schreef on_air het volgende:
Ik weet het niet hoor. Metellica om 6u.
Die pipo is van AFM. Dat zou mij ergens hoop moeten geven... of juist niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daniël Lippens doet 't dus met één van Giels krantenmeisjes.
quote:Op maandag 11 mei 2009 06:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Die pipo is van AFM. Dat zou mij ergens hoop moeten geven... of juist niet.
Tis een pipo.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb nog niet veel van 'm gehoord. Maar hij toch mooi op 3FM, dus het kan
.
Regio FMquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Slaat sws nergens op dat die élke dag deze week in het programma zit. Wat heeft die elke morgen nog te meldenquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Je bent erquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Brussel/Diegem aangekomen. En alweer een uur en een kwartier over de laatste twintig kilometer gedaan. Zucht.
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegdquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef on_air het volgende:
Heeft hij, Giel, toevallig nog gemeld waarop Voicst lijkt? Qua jaren '80 muziek...
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegd.
Noch mijn vraag op het immer goed gevolgde twitterkanaal heeft enig resultaat gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.
Veel regen gehad onderweg. In Maastricht zelf al. Hier is 't nu inmiddels droog, maar grijs.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe is het weer in het mooie Belgie? Hier in het Noorden valt het tegen
uuhhm, okayquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel regen gehad onderweg. In Maastricht zelf al. Hier is 't nu inmiddels droog, maar grijs.
hoiquote:
stiekem wel :"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
Het wordt toch niet weer zo'n stille dag als ik er een keer ben hč![]()
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
Het wordt toch niet weer zo'n stille dag als ik er een keer ben hč![]()
mis je daar wat aan dan ::@quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...
Gaat prima hoor, al is het op het moment wel even druk. Voor vanmiddag moet er iets af zijn (testversie van de nieuwe 3FM.nl, want die gaat vanmiddag getest worden op usability).quote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mis je daar wat aan dan ::@
hoe is t met je stage floris ?
België kampt dus met hetzelfde probleem als in Nederlandquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Brussel/Diegem aangekomen. En alweer een uur en een kwartier over de laatste twintig kilometer gedaan. Zucht.
Ollaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat weer eem heerlijke muziek deze morgen
No ablo espangnolquote:
link !quote:Op maandag 11 mei 2009 10:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, al is het op het moment wel even druk. Voor vanmiddag moet er iets af zijn (testversie van de nieuwe 3FM.nl, want die gaat vanmiddag getest worden op usability).
quote:
jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansquote:
oh, haha !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef themauster het volgende:
[..]
jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansvolgens mij klopt er geen reet van want ik snap niks van spaans
Helemaal eens!quote:
Dat zeker! volgend jaar willen mijn vriendin en ik naar spanje maar dan niet op strandvakantie maar dan in de binnenlanden van spanjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh, haha !. Ik snap er verder ook niets van dus ik vind het allemaal een groot feest
. Verder wel een toffe taal om te horen en een mooi vakantieland
Buenos Diasquote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh, haha !. Ik snap er verder ook niets van dus ik vind het allemaal een groot feest
. Verder wel een toffe taal om te horen en een mooi vakantieland
yo no hablo espanol nada tabienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef themauster het volgende:
[..]
jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansvolgens mij klopt er geen reet van want ik snap niks van spaans
y dos cervesa puta, y rapido, joderemos !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Buenos Dias
Que Tal ?
Verder kom ik niet.
Ohja en deze zin natuurlijk
Mos amigo's de la pensa, je me voi ofzoiets.
Weet je wel wanneer ongeveer de site online komt voor het grote publiek?quote:
Duurt nog wel een paar maanden, ergens eind dit jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer ongeveer de site online komt voor het grote publiek?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar maanden, ergens eind dit jaar.
dat is een wit leugenquote:
Nee een Mando Diaoquote:
Ah, gaaf!! Stand is een keer leuk, maar juist de binnenlanden van Spanje zijn echt fantastisch!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zeker! volgend jaar willen mijn vriendin en ik naar spanje maar dan niet op strandvakantie maar dan in de binnenlanden van spanje
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Buenos Dias
Que Tal ?
Verder kom ik niet.
Ohja en deze zin natuurlijk
Mos amigo's de la pensa, je me voi ofzoiets.
Da's heul slordigquote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef DaMook het volgende:
Sta ik net op het gemeentehuis voor een nieuw paspoort, kloppen de openingstijden op de website niet, kan ik er vanavond of morgenvroeg weer naartoe
.
Gutentag ich spreche nicht spanishquote:
Nicht? Schade!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef themauster het volgende:
3FMaster![]()
[..]
Gutentag ich spreche nicht spanish
indd veel makkelijkerquote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nicht? Schade!
Oke, dat waren mijn talen, nu weer graag naar Nederlands![]()
Ik hoorde dat jij ging, dus ik mķest kaartjes hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heu ik wist niet dat jij ook naar Pinkpop ging.
Hihiquote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ging, dus ik mķest kaartjes hebben.
Je vent meeslepen naar zoietsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef 3FMaster het volgende:
Er zijn echt 2 evenementen waar mannen heen moeten, maar echt niet willen: De huishoudbeurs en de Libelle zomerweken
Mnaw, sommige nummer lijken idd best op elkaar, maar sommige nummers springen eruit (Viva la gloria, Peacemaker, Restless Heart Syndrome)quote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind hem best eentonig en een beetje saai.Paar leuke nummers wel, maar verder..
Viel mij ook al op. Erg jammer!!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef cheese. het volgende:
jammer dat de 'wat draait er op dit moment' nu niet werkt.
Da's altijd bij uitzendingen vanaf locatie. Kan er overigens niet mee zitten, de kans dat ze iets draaien da'k niet ken is nihil...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef cheese. het volgende:
jammer dat de 'wat draait er op dit moment' nu niet werkt.
Doe maar Domien time.quote:
Oja, dat is waar ook! Veenstra is er deze week niet. Maar tof dat Domien er vanavond zitquote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's altijd bij uitzendingen vanaf locatie. Kan er overigens niet mee zitten, de kans dat ze iets draaien da'k niet ken is nihil...
[..]
Doe maar Domien time.
Nou, er waren hier zeker 3 mensen die Sky and sand wel tof vonden. De rest snapt er gewoon geen hol vanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef cheese. het volgende:
Oeee, nu kan ik niet raden wat dit plaatje is. :-D
Vind hem btw best leuk, er zijn slechter MH's geweest. Snap niet waarom jullie vorige week zo boos waren.
(Met de nieuwe MH durf ik dit pas te zeggen, daarom zo laat. )
Maatje kleiner ook goed ?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, grote-tietenliefhebbers, grijpt uw kansen: http://www.thesun.co.uk/s(...)v/article2423139.ece
Ik heb het niet zo op The Sun.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, grote-tietenliefhebbers, grijpt uw kansen: http://www.thesun.co.uk/s(...)v/article2423139.ece
Ja, doet het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef on_air het volgende:
Iemand anders problemen met dit terugluisteren?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0405-06.wma?start=02:00:00:000
Nondeju.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, doet het nietMaar dat wist je al denk ik
aaah mijn ogenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
whehe
Ach erger dan dit kan het niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|