Regio FMquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Slaat sws nergens op dat die élke dag deze week in het programma zit. Wat heeft die elke morgen nog te meldenquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Je bent erquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Brussel/Diegem aangekomen. En alweer een uur en een kwartier over de laatste twintig kilometer gedaan. Zucht.
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegdquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef on_air het volgende:
Heeft hij, Giel, toevallig nog gemeld waarop Voicst lijkt? Qua jaren '80 muziek...
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegd.
Noch mijn vraag op het immer goed gevolgde twitterkanaal heeft enig resultaat gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.
Veel regen gehad onderweg. In Maastricht zelf al. Hier is 't nu inmiddels droog, maar grijs.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe is het weer in het mooie Belgie? Hier in het Noorden valt het tegen
uuhhm, okayquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel regen gehad onderweg. In Maastricht zelf al. Hier is 't nu inmiddels droog, maar grijs.
hoiquote:
stiekem wel :"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
Het wordt toch niet weer zo'n stille dag als ik er een keer ben hè![]()
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
Het wordt toch niet weer zo'n stille dag als ik er een keer ben hè![]()
mis je daar wat aan dan ::@quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, stiller dan op het KXRadio forum kan 't hier toch niet worden. Die ligt offline...
Gaat prima hoor, al is het op het moment wel even druk. Voor vanmiddag moet er iets af zijn (testversie van de nieuwe 3FM.nl, want die gaat vanmiddag getest worden op usability).quote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mis je daar wat aan dan ::@
hoe is t met je stage floris ?
België kampt dus met hetzelfde probleem als in Nederlandquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Brussel/Diegem aangekomen. En alweer een uur en een kwartier over de laatste twintig kilometer gedaan. Zucht.
Ollaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat weer eem heerlijke muziek deze morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |