Regio FMquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Slaat sws nergens op dat die élke dag deze week in het programma zit. Wat heeft die elke morgen nog te meldenquote:Op maandag 11 mei 2009 07:43 schreef 3FMaster het volgende:
Miss Montreal in de stu-stu-studio. Dan zal het programma wel 2 uur langer duren
Je bent erquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Brussel/Diegem aangekomen. En alweer een uur en een kwartier over de laatste twintig kilometer gedaan. Zucht.
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegdquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef on_air het volgende:
Heeft hij, Giel, toevallig nog gemeld waarop Voicst lijkt? Qua jaren '80 muziek...
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 8 naar 'm geluisterd, maar hij heeft niets erover gezegd.
Noch mijn vraag op het immer goed gevolgde twitterkanaal heeft enig resultaat gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook mijn oproep op het goed beluisterde AFM heeft geen resultaten geleverd.
Veel regen gehad onderweg. In Maastricht zelf al. Hier is 't nu inmiddels droog, maar grijs.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe is het weer in het mooie Belgie? Hier in het Noorden valt het tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |