jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansquote:
oh, haha !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef themauster het volgende:
[..]
jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansvolgens mij klopt er geen reet van want ik snap niks van spaans
Helemaal eens!quote:
Dat zeker! volgend jaar willen mijn vriendin en ik naar spanje maar dan niet op strandvakantie maar dan in de binnenlanden van spanjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh, haha !. Ik snap er verder ook niets van dus ik vind het allemaal een groot feest
. Verder wel een toffe taal om te horen en een mooi vakantieland
Buenos Diasquote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh, haha !. Ik snap er verder ook niets van dus ik vind het allemaal een groot feest
. Verder wel een toffe taal om te horen en een mooi vakantieland
yo no hablo espanol nada tabienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef themauster het volgende:
[..]
jij zei olla dus ik probeerde in het spaans te zeggen ik spreek geen spaansvolgens mij klopt er geen reet van want ik snap niks van spaans
y dos cervesa puta, y rapido, joderemos !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Buenos Dias
Que Tal ?
Verder kom ik niet.
Ohja en deze zin natuurlijk
Mos amigo's de la pensa, je me voi ofzoiets.
Weet je wel wanneer ongeveer de site online komt voor het grote publiek?quote:
Duurt nog wel een paar maanden, ergens eind dit jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer ongeveer de site online komt voor het grote publiek?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar maanden, ergens eind dit jaar.
dat is een wit leugenquote:
Nee een Mando Diaoquote:
Ah, gaaf!! Stand is een keer leuk, maar juist de binnenlanden van Spanje zijn echt fantastisch!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zeker! volgend jaar willen mijn vriendin en ik naar spanje maar dan niet op strandvakantie maar dan in de binnenlanden van spanje
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Buenos Dias
Que Tal ?
Verder kom ik niet.
Ohja en deze zin natuurlijk
Mos amigo's de la pensa, je me voi ofzoiets.
Da's heul slordigquote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef DaMook het volgende:
Sta ik net op het gemeentehuis voor een nieuw paspoort, kloppen de openingstijden op de website niet, kan ik er vanavond of morgenvroeg weer naartoe
.
Gutentag ich spreche nicht spanishquote:
Nicht? Schade!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef themauster het volgende:
3FMaster![]()
[..]
Gutentag ich spreche nicht spanish
indd veel makkelijkerquote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nicht? Schade!
Oke, dat waren mijn talen, nu weer graag naar Nederlands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |