jeetjequote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was net op de radio over dit topicHoe spreek je "Döner" uit?
Hoe dat danquote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was net op de radio over dit topicHoe spreek je "Döner" uit?
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[jhonbakker]huh[/jhonbakker]
ze hebben nog wel van feyenoord gewonnen
Dat is juist het probleemquote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[jhonbakker]huh[/jhonbakker]
ze hebben nog wel van feyenoord gewonnen
Timur is Fok!erquote:
Dan was je er vroeg bij zegquote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in 2006 en toen vond ik ze kut.
Ah, maar dat heb ik gemist dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Timur is Fok!erhij houd iig FOK heel erg in de gaten
een vorige keer ook al zo'n doelloos topic in uitzending timur
ligt eraan welke t isquote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Is het erg als ik dit liedje leuk vind?![]()
![]()
![]()
Zet de radio op Langs de Lijnquote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn favo jock. Ik vind Paul wel tof
quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is niet ergik vond em ook leuk toen ik em de eerste keer hoorde
nu te vaak gehoord
voor het weekend gaan we snelquote:Op zondag 10 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Valt best mee!
[..]
Waarom mis ik dat soort dingen altijd.Ik moet echt beter gaan luisteren.
ik ben niet van de cd'squote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Noortje. het volgende:
Sowieso die CD van Mando Diao is geweldig. Ik mķet ze ook zien op Pinkpop.
paul de leeuw versie is ook topquote:
maar beggin is ook goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Wat een hit ! helaas niet meer op 1 in de top 50..
Best wel goed idd die opnamequote:Op zondag 10 mei 2009 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paul de leeuw versie is ook top![]()
echt kut, ik kan op youtube het optreden van voicst bij de dwdd niet vindenen ik denk niet dat die filmpjes op de dwdd site zijn te converteren
![]()
You're ok
Blijf de re re release wat goedkoop vinden, maar goed ding staat wel op 1. Ik vond het wel tof gisteren dat Paul een interview met die gozer hadquote:
checkquote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf de re re release wat goedkoop vinden, maar goed ding staat wel op 1. Ik vond het wel tof gisteren dat Paul een interview met die gozer had
Geen idee! Bij Rob viel het kwartje in elk geval te laat en toen was het eigenlijk al te laat om de plaat nog MH te maken. Best jammer !quote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet MHIk vraag me af wat ie bij de commerciële stations gaat doen
kut paul und fritz kalkbrennerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee! Bij Rob viel het kwartje in elk geval te laat en toen was het eigenlijk al te laat om de plaat nog MH te maken. Best jammer !
Jup, 1 a 2 weken gok ikquote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als die plaat 1 week later was geweest, dan was MD MH geworden
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef on_air het volgende:
Hulp nodig! Jaren '90 dance nummer, dame die zingt, iets met I want / I need a holiday. Of we need, of want.
Werd in de dance classics opties gegeven bij 538 dinsdag (staat aan op mijn werk! niet mijn keuze). Maar de artiest heb ik niet geregistreerd. Enig idee?
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
Deze week kaarten voor de Zwarte Cross... da's wel weer een totaal ander evenement dan Mystery Land zeg!
Komt bekend voor....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
Valt me nog mee dat ze geen kaartjes voor het Songfestival weggevenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.
[]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |