Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef on_air het volgende:
Hulp nodig! Jaren '90 dance nummer, dame die zingt, iets met I want / I need a holiday. Of we need, of want.
Werd in de dance classics opties gegeven bij 538 dinsdag (staat aan op mijn werk! niet mijn keuze). Maar de artiest heb ik niet geregistreerd. Enig idee?
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
Deze week kaarten voor de Zwarte Cross... da's wel weer een totaal ander evenement dan Mystery Land zeg!
Komt bekend voor....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
Valt me nog mee dat ze geen kaartjes voor het Songfestival weggevenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zo'n evenement wat perfect bij 3FM past.
[]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Bagger algemeen ook. Vrouw die zingend blijft hangen op I need a h h h holiday, to make me feel ... en dan good, of nice? ... Te random voor woorden dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |