Bron?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Daarom heeft Co AZ ook in de wachtkamer gezet en wacht op Ajax. Ik denk dat Co het wordt omdat Rijkaard zijn zakken nog voller gaat vullen.
Vanmiddag toch maar kijken.. omringt door twentefans dat wel helaasquote:
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Noord Hollands Dagblad, dit is tevens het huisblad van AZ.
Ja bahquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Het is te hopen. Coquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Man City hengelt naar iedereen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..
Dat klopt de nieuwe coach mag bij Man. City maar liefst 350 miljoen euro aan nieuwe spelers kopen. Ik vind het te gek voor woorden.quote:
Beter dan 10 miljoen voor bijvoorbeeld een Braafheid. Zolang je die jongen maar door kan verkopen met winst.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Urquhart het volgende:
7 miljoen voor een linksback is wel wat gortig
+ het feit dat Sulejmani waarschijnlijk weer veel beter ging voetballenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Gezellig met Ryan op de bankquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Is Braafheid ¤10 miljoen waard? Ik vind de helft al veel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beter dan 10 miljoen voor bijvoorbeeld een Braafheid. Zolang je die jongen maar door kan verkopen met winst.
Bewijze van natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is Braafheid ¤10 miljoen waard? Ik vind de helft al veel.
7 miljoen voor een Argentijnse spits is ook wat gortig.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Urquhart het volgende:
7 miljoen voor een linksback is wel wat gortig
Bij wijze vanquote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Bewijze van natuurlijkEn over ''waard'' gesproken. Als Ajax in Nederland inkoopt wordt er altijd het drievoudige gevraagd van wat redelijk is.
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:45 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Dat klopt de nieuwe coach mag bij Man. City maar liefst 350 miljoen euro aan nieuwe spelers kopen. Ik vind het te gek voor woorden.
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopen
Bob Peeters sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopen
Ja als hij 350 mil heeft koopt hij voor 200 mil rotzooiquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Drenthe voor 60 miljoen euro gok ikquote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ja als hij 350 mil heeft koopt hij voor 200 mil rotzooi
Ik haat Koeman niet hoor, ik vind dat zijn prestatie bij Ajax onderschat wordt, maar van spelers aantrekken heeft hij geen kaas gegeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen haat aan Koeman, en als hij ons kampioen maakt is er niks meer aan de hand
Ik hoop het toch niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat dalijk zowel Rijkaard als Adriaanse een club vinden en wij het met Koeman moeten doen
Daar hebben we nu ook Danny voorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik haat Koeman niet hoor, ik vind dat zijn prestatie bij Ajax onderschat wordt, maar van spelers aantrekken heeft hij geen kaas gegeten.
We moeten nodig lange termijn gaan denken. 3 jaar Adriaanse het goed neer te zetten, dan Rijkaard voor de lossere aanpak en daarna Frank de Boer, die dan al ervaring als hoofdtrainer heeft opgedaan.quote:
Ik vind Koeman een type Coach dat je alleen moet nemen als je succes trainer weggaat en de selectie in grote lijnen in tact blijft dan is hij de beste keuze als Koeman slim is gaat die naar AZ.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen haat aan Koeman, en als hij ons kampioen maakt is er niks meer aan de hand
Ik ben voor deze senario want Co is gewoon een opbouw trainer. Dit is voor Ajax gewoon het beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We moeten nodig lange termijn gaan denken. 3 jaar Adriaanse het goed neer te zetten, dan Rijkaard voor de lossere aanpak en daarna Frank de Boer, die dan al ervaring als hoofdtrainer heeft opgedaan.
Is dat wat?
Colin voor 30 miljoenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Die verheerlijking van Co Adriaanse hier.
Denk dat het bestuur wat Ajax nu heeft wel verstandiger is dan dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat dalijk zowel Rijkaard als Adriaanse een club vinden en wij het met Koeman moeten doen
Coquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Co is 1ste keus! Net op Eredivisielive.
Goed nieuwsquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"quote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, van de broer van de oom van de neef van een vriend die de buurman bij de bakker sprak zeker..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"
Hopelijk laat hij zich dit keer niet gek maken . Maar ik begrijp je reactie aan de ene kant. Aan de andere kant heb je weinig andere opties voor dit Ajax . Hoop dat er duidelijk afspraken worden gemaakt tussen hem en Blind.quote:
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fansquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met Adriaanse?
Dat wist ik dus serieus nietquote:Tussen 1992 en 1997 had Adriaanse als directeur van de jeugdopleiding van Ajax een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996.
Wat had ie dan gezegd?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Johnny Anita nog in de basis zet na zijn uitspraak van vorige week.![]()
En dat terwijl je Lindgren nog op de bank hebt. Ongelooflijk.
Anita had het gevoel vooraf dat het een wedstrijd a la Willem II thuis zou worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
Dat lees ik overal. Concretiseer dat eens?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fans
Dat Ajax wel even met 7-0 van Sparta zou winnen ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.quote:
En dan nog Winter en Witschge.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat Ajax wel even met 7-0 van Sparta zou winnen ofzo.
En hij stuurde Witschge volgens mij naar het 2e?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Die verheerlijking van Co Adriaanse hier.
Eens! Over de manier waarop kun je twisten, maar voetbaltechnisch had hij over bijvoorbeeld Winter wel gelijk, die had zijn beste tijd gehad. Hij pakte in ieder geval wel door.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Heeft ie ook niets voor hoeven te doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Black-Death het volgende:
VDWiel dus talent v/h jaar
We zijn het eensquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Zo hé! Ze zullen nu bij Ajax wel ineens door hebben dat het niet goed zit!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Actie redelijk geslaagd. Her en der wat mensen op de 2e ring![]()
Zag ook ERG veel lege plekken op de lange zijde
Best wel triest zooitje aangezien zonder vak 410 en F-side derest van het stadion ook niet mee zingt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jawel?Wat een dooie boel zeg zonder 410.
Twente: Ajax waar is je beker, Ajax waar is je schaal, derest kan ik niet verstaanquote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef Black-Death het volgende:
Wordt toch wel gezongen.. of zijn dat de fans van Twente? Kan t niet verstaan
Twenteboertjesquote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef Black-Death het volgende:
Wordt toch wel gezongen.. of zijn dat de fans van Twente? Kan t niet verstaan
waar is je trainerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Twente: Ajax waar is je beker, Ajax waar is je schaal, derest kan ik niet verstaan
hopelijk ook volgend seizoen weer onder de lat.quote:
Mwa viel meequote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
Wordt Sulejmani even ondersteboven geschopt door Boschker.
Was toch een uiterst onhandige actie van Boschker, en hij raakte Sulejmani wel. Maar goed, het resultaat telt toch niet meer vandaag.quote:
Ja maar Urby heeft de rap van Rio nog in z'n oor zitten van z'n iPod vlak voor de wedstrijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
Valt het jullie ook zo op dat een bal aannemen niet meer vanzelfsprekend is? Net weer Emanuelson die de bal weer een meter of 5 van zijn voet laat springen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja maar Urby heeft de rap van Rio nog in z'n oor zitten van z'n iPod vlak voor de wedstrijd.
Blessure, beide.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:
Waar is Dario trouwens? En een Bodul? Dit is echt niks voorin.
Sowieso is Dario niets voorinquote:Op zondag 10 mei 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:
Waar is Dario trouwens? En een Bodul? Dit is echt niks voorin.
Van 't Schip nieuwe trainerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef BoerBert het volgende:
MvB is weg en Ajax is gelijk aardig. Of ligt dit aan Twente? Heb niet alles kunnen zien namelijk, maar de laatste 5 minuten zijn niet erg slecht.
Beide niet. Het is nog steeds niet echt geweldig toch. 1 aardige aanval. Ballen stuiteren nog steeds 5 meter van de voeten, en veel verder dan driehoekjes maken op eigen helft komen ze nog niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef BoerBert het volgende:
MvB is weg en Ajax is gelijk aardig. Of ligt dit aan Twente? Heb niet alles kunnen zien namelijk, maar de laatste 5 minuten zijn niet erg slecht.
Hmm, zie het. Leonardo nu net weer met zo'n schijtaanname.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beide niet. Het is nog steeds niet echt geweldig toch. 1 aardige aanval. Ballen stuiteren nog steeds 5 meter van de voeten, en veel verder dan driehoekjes maken op eigen helft komen ze nog niet.
Edit: Oja, en de ongeinspireerde doelloze lange ballen naar voren niet te vergeten natuurlijk.
Laat me radenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Edit: Oja, en de ongeinspireerde doelloze lange ballen naar voren niet te vergeten natuurlijk.
Lekker origineel zijn ze weer bij Twente.quote:Op zondag 10 mei 2009 @ 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Twente: Ajax waar is je beker, Ajax waar is je schaal, derest kan ik niet verstaan
quote:
Voor de rest doet die het wel aardig nuquote:Op zondag 10 mei 2009 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Het is toch ook ongelooflijk
.
Nee die zal z'n plekkie wel weer snel terug verdienen onder de lat. Doei Stekie.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef Nashje het volgende:
En hoppa. Ismail weer een half seizoen eruit.
En omdat we dwergen op het middenveld hebben moet je JUIST GEEN lange uittrappen nemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef Soulja_Boy het volgende:
al zijn uittrappen zijn gewoon op maat vandaag. Het probleem zijn de dwergen op het middenveld die geen enkel lucht duel kunnen winnen of de bal niet van de voet laten springen...
Urby is al zoet genoeg met z'n iPod.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:21 schreef TIM-846 het volgende:
Ah rust. Ik heb weer genoten.
Kunnen onze jongens weer fijn aan de thee met een appelkoek
Lichte herenschudding ofzo meer niet.quote:
En niet steeds op een penalty uit zijn, gewoon uithalen, had het al 1-0 kunnen staan. Maar inderdaad, hij is de beste aan Ajax kant imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef Loserkid het volgende:
Sulejmani komt er weer aan lijkt wel.. hij durft weer iemand te passeren, gebruikt snelheid.. alleen nu nog wat beter afronden voor de goal
De eerste helft was gewoon te zien op EL 4 hoor?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Chadi het volgende:
Eindelijk bveeld op Sport Italia... Tyfus EL graf honden
En dan nog zo weinig kansenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:27 schreef El-Salvador het volgende:
Twente lijkt er trouwens helemaal geen zin in te hebben.
te licht middenveld en voorin te onmachtig.quote:
Niet te ontvangen op de sat. En belachelijk dat ze gewoon Feyenoord-Roida op beide kanalen uitzenden de hele tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:27 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
De eerste helft was gewoon te zien op EL 4 hoor?
Aha. Ja ik zag het ook, Feyenoord op zowel het schakel kanaal als het normale 2 kanaalquote:Op zondag 10 mei 2009 15:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet te ontvangen op de sat. En belachelijk dat ze gewoon Feyenoord-Roida op beide kanalen uitzenden de hele tijd.
Ajax,quote:
Heeft helemaal niets te maken met geen zin, Twente wil gewoon zo min mogelijk meters maken omdat ze aankomende week ook een beker wedstrijd hebben. Maar duels gaan ze gewoon vol in.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:46 schreef TIM-846 het volgende:
Twente heeft er bizar weinig zin in, en dan nog zijn ze feller in de duels
Ook al scoort Urby er 3, onder de bashers speelt hij altijd matigquote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat zijn sommige toch weer aan het prutsen, ongelofelijk. Emanuelson, Leonardo, Anita.
En ze hebben ook iets te vaak gelijk hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:52 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ook al scoort Urby er 3, onder de bashers speelt hij altijd matig
Hoezo? Leonardo speelde gewoon weer kut, begrijpt niet dat hij de bal soms ook kan afspelen...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef bloodysunday het volgende:
Martina voor Leonardo![]()
vast nog een MvB mentaliteit
Ga jij maar eens topics terug zoeken van halverwege het seizoen, Urby werd hier als een held neergezet en omdat hij nu net zoals de rest van het eftal minder speelt is het gelijk een kut speler?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En ze hebben ook iets te vaak gelijk hoor.
Met het spel is niks mis.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze staan 1-0 voor, maar het spel is wederom niet om aan te zien.
Het hele elftal is inderdaad matig, maar er zijn wel verschillende uitschieters, o.a Urby. Of je het nou wil zien of niet, hij was net zo aan het prutsen als Leonardo. Hele tijd ballen verkeerd aannemen, balletjes inleveren, etc.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ga jij maar eens topics terug zoeken van halverwege het seizoen, Urby werd hier als een held neergezet en omdat hij nu net zoals de rest van het eftal minder speelt is het gelijk een kut speler?
Supporters moeten is nokken met één speler als slachtoffer te gebruiken, het hele eftal is matig.
Dat kan best maar Urby is één van de weinige die het in de moeilijke wedstrijden toch bleef proberen, kijk PSV uit het hele eftal was kut maar Urby speelde degelijk. Na hij eruit ging met een blessure was het daarom ook helemaal voorbij.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het hele elftal is inderdaad matig, maar er zijn wel verschillende uitschieters, o.a Urby. Of je het nou wil zien of niet, hij was net zo aan het prutsen als Leonardo. Hele tijd ballen verkeerd aannemen, balletjes inleveren, etc.
4-4-2 spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ja laten we een aanvaller voor een verdedigende middenvelder wisselen
Tim is blijkbaar ook een azijnpisser hij hoopt hier Barcelona achtig spel te zien. Get real dat gaat nooit meer gebeuren en we moeten er maar genoegen mee nemen.quote:
Gaat er niet om, aangezien Martina waarschijnlijk een andere club gaat zoeken en op Blind kan je nog bouwenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Ja en dan? Net alsof je veel te verdedigen hebt tegen dit Twente....
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gaat er niet om, aangezien Martina waarschijnlijk een andere club gaat zoeken en op Blind kan je nog bouwen
Dat niet, maar als mensen hier al genoegen mee nemen en dit bestempelen als goed dan moet je er ook maar vrede mee nemen dat er de komende 10 jaar geen prijs meer wordt gepakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Tim is blijkbaar ook een azijnpisser hij hoopt hier Barcelona achtig spel te zien. Get real dat gaat nooit meer gebeuren en we moeten er maar genoegen mee nemen.
Kerel, jij kan waarschijnlijk moeilijk inschatten wat 5 meter is of niet soms?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.
Twente geeft geen gasquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Slappe hap, Twente geeft geen gas en dan nog zijn er weinig tot geen kansen. Eindeloze driehoekjes achterin tussen de verdedigers en verdedigende middenvelders (met name de eerste helft). Lange ballen naar voren, die nergens vallen. Ballen die vanuit het middenveld ingespeeld worden waar niemand staat. Wanneer er toch iemand bereikt wordt dan ketst die bal weer 5 meter van zijn voet. Dat is er nog steeds mis.
Goed, 3 meter dan. In ieder geval ver genoeg waardoor het gevaar uit de aanval wordt gehaald.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Kerel, jij kan waarschijnlijk moeilijk inschatten wat 5 meter is of niet soms?
Sad but true, ja er zit momenteel geen echte 9 in de selectie.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Cheiron het volgende:
De Jong in de spits. Komop nou zeg. Is dat de selectie die we hebben?
En dat excuus horen we al jaren lang.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Twente geeft geen gas. Ajax geeft weinig weg en aanvallend mis je zowat iedereen dus wat wil je???
Vandaagmoet je gewoon niets weg geven . Daarna kijken of je wat kan scoren.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed, 3 meter dan. In ieder geval ver genoeg waardoor het gevaar uit de aanval wordt gehaald.
En al jaren lopen we als gekken alle risico's te nemen om mooi aanvallend voetbal te kunnen spelen.quote:
Er is een mega groot verschil tussen een feit en een excuus, en het is een feit dat je aanvallend aardig wat mist.quote:
Precies, maar dit komt allemaal door Urby.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef Cheiron het volgende:
Het is gewoon heel frustrerend om te zien dat je zoveel balbezit hebt maar al 10 wedstrijden lang geen idee hebt wat je er mee moet doen. Echt geen idee. De opkomende backs geven geen voorzetten, de vleugelspelers komen niet langs hun man, de middenvelders geven geen lekkere steekpasses en iedereen staat stil. D'r mist gewoon iets. Het lijkt alsof ze gewoon geen klik hebben
Een "lichte" schouderblessure bij Vermeer ofzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal gemist trouwens: Stekelenburg op doel? Blessure Vermeer of vonden ze de trainerswissel een mooi moment om die belissing terug te draaien?
Nou, ik vind Urby wel het toonbeeld van het gebrek aan motivatie tegen "kleinere" tegenstanders ja. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Precies, maar dit komt allemaal door Urby.
Was het absoluut niet.. scheelde 3 meter minimaalquote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Geeft Vermaelen een keer een goeie voorzet word hij buitenspel gezet
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 16:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was het absoluut niet.. scheelde 3 meter minimaal
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
John haalt gewoon een 100% puntenscore met Ajax![]()
Succescoachquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
Beste trainer ooitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Frasier het volgende:
Echt typisch Ajax van dit seizoen, winnen als het nergens meer om gaat![]()
Ach, de arbitrage is dit seizoen toch wel tot een historisch dieptepunt gezonken...quote:
quote:Its A Discrace
Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef ASroma het volgende:
twente was al op vakantie......
Als het maar niet teveel aankopen zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.
Laat Co maar komen en direct de zweep erover heen gooien. Slimme aankopen doen en we kunnen weer snel waardig Ajax-spel zien.
En Co is ook gegroeid sinds zijn vorige aanstelling. Hij zal niet meer snel 4-2-4 tegen Celtic spelen, ben ik van overtuigd. Hij kan iets moois neerzetten volgend jaar.
Kleedkamer 2 wachtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als het maar niet teveel aankopen zijnanders breekt de pleuris weer uit
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
Nu maar hopen dat Silva of een andere club vind of weer meer gaat spelen
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaafquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.
Daar heb zeker wel wat aan meeste vrije spelers staan achterquote:Op zondag 10 mei 2009 17:23 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaaf
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
Eindigde Ajax de wedstrijd nu met tien spelers uit de eigen jeugd?
Prima, laat Co maar komen. Dan spreken wij elkaar over een jaar wel weer.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.
Nouja al stormt iedereen van vak 424 naar de andere kant van de omloopquote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef kevin6188 het volgende:
Zag het gebeuren. Maar stond op nogal vervelende plek op de trap. Dus moest wel ff doorlopen. Had volgens mij te maken met wat vuurwerk dat eerder was afgestoken.
Hoe groot was de chaos uiteindelijk?
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Nee joh Lindgren speelde in de jeugd van Ajaxquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Die speelt al heel lang bij Ajax hoor. Is ook deels zelf opgeleidquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Inderdaad, kwaliteiten zijn er wel. Dan moeten ze alleen ook nog inzet tonen.quote:
Andries Jonkerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
In je glazen bol gekeken?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Fortitudo het volgende:
Was weer een topseizoen voor Ajax.
Volgend seizoen weer hetzelfde verhaal waarschijnlijk.
Ernie Brandtsquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
Dat moet hij idd nog bewijzen. Rijkaard is meer een people manager, waar Ajax op dit moment niet echt een behoefte aan heeft. Wellicht wel over een aantal jaar als Adriaanse vertrekt, en Rijkaard zich meer heeft bewezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Snoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Vertrekt denk ik:
Stekelenburg (helaas)
Gentenaar
Silva
Bakircioglu
Leonardo
Mag van mij vertrekken:
Urby
Anita
Dat wordt dus nieuwe keepers zoeken..
Ik zie Co liever komen als technisch directeur, en Frank als coach. Maar ja ... wie ben ik?!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Och, ze zitten niet op Ajax.nl dus even wijzigenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Sno.
Die mogen van mij sowieso weg.
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdamquote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Jongens als De Jong, Anita kunnen beter verhuurd worden.
Delorge is al verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Ja weet ik, maar ik vraag me af of hij verhuurd is of definitief door Roda is overgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdam
Dan blijft er weinig van de selectie over.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
+ Een pure linksbackquote:Op zondag 10 mei 2009 18:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van de selectie over.
Wat er nog gehaald moet worden.
Een (scorende) spits
rechtsbuiten
nummertje 10 (Sulejmani hoort daar/kan daar niet.)
Überhaupt een speler voor op het middenveld langer dan 1.70
De Jong heb ik nog wel vertrouwen in maar Anita valt echt tegen (vind ik)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met zulke mensen in je selectie mag er van mij ook wel weinig overblijvenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van de selectie over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |