Bron?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Daarom heeft Co AZ ook in de wachtkamer gezet en wacht op Ajax. Ik denk dat Co het wordt omdat Rijkaard zijn zakken nog voller gaat vullen.
Vanmiddag toch maar kijken.. omringt door twentefans dat wel helaasquote:
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Noord Hollands Dagblad, dit is tevens het huisblad van AZ.
Ja bahquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Het is te hopen. Coquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Man City hengelt naar iedereen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..
Dat klopt de nieuwe coach mag bij Man. City maar liefst 350 miljoen euro aan nieuwe spelers kopen. Ik vind het te gek voor woorden.quote:
Beter dan 10 miljoen voor bijvoorbeeld een Braafheid. Zolang je die jongen maar door kan verkopen met winst.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Urquhart het volgende:
7 miljoen voor een linksback is wel wat gortig
+ het feit dat Sulejmani waarschijnlijk weer veel beter ging voetballenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Gezellig met Ryan op de bankquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Is Braafheid ¤10 miljoen waard? Ik vind de helft al veel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beter dan 10 miljoen voor bijvoorbeeld een Braafheid. Zolang je die jongen maar door kan verkopen met winst.
Bewijze van natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is Braafheid ¤10 miljoen waard? Ik vind de helft al veel.
7 miljoen voor een Argentijnse spits is ook wat gortig.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Urquhart het volgende:
7 miljoen voor een linksback is wel wat gortig
Bij wijze vanquote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Bewijze van natuurlijkEn over ''waard'' gesproken. Als Ajax in Nederland inkoopt wordt er altijd het drievoudige gevraagd van wat redelijk is.
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:45 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Dat klopt de nieuwe coach mag bij Man. City maar liefst 350 miljoen euro aan nieuwe spelers kopen. Ik vind het te gek voor woorden.
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopen
Bob Peeters sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Koeman daar trainer wordt, lijkt me op voorhand al fascinerend om te zien wat die voor dat geld gaat kopen
Ja als hij 350 mil heeft koopt hij voor 200 mil rotzooiquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Drenthe voor 60 miljoen euro gok ikquote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ja als hij 350 mil heeft koopt hij voor 200 mil rotzooi
Ik haat Koeman niet hoor, ik vind dat zijn prestatie bij Ajax onderschat wordt, maar van spelers aantrekken heeft hij geen kaas gegeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen haat aan Koeman, en als hij ons kampioen maakt is er niks meer aan de hand
Ik hoop het toch niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat dalijk zowel Rijkaard als Adriaanse een club vinden en wij het met Koeman moeten doen
Daar hebben we nu ook Danny voorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik haat Koeman niet hoor, ik vind dat zijn prestatie bij Ajax onderschat wordt, maar van spelers aantrekken heeft hij geen kaas gegeten.
We moeten nodig lange termijn gaan denken. 3 jaar Adriaanse het goed neer te zetten, dan Rijkaard voor de lossere aanpak en daarna Frank de Boer, die dan al ervaring als hoofdtrainer heeft opgedaan.quote:
Ik vind Koeman een type Coach dat je alleen moet nemen als je succes trainer weggaat en de selectie in grote lijnen in tact blijft dan is hij de beste keuze als Koeman slim is gaat die naar AZ.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen haat aan Koeman, en als hij ons kampioen maakt is er niks meer aan de hand
Ik ben voor deze senario want Co is gewoon een opbouw trainer. Dit is voor Ajax gewoon het beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We moeten nodig lange termijn gaan denken. 3 jaar Adriaanse het goed neer te zetten, dan Rijkaard voor de lossere aanpak en daarna Frank de Boer, die dan al ervaring als hoofdtrainer heeft opgedaan.
Is dat wat?
Colin voor 30 miljoenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Die verheerlijking van Co Adriaanse hier.
Denk dat het bestuur wat Ajax nu heeft wel verstandiger is dan dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat dalijk zowel Rijkaard als Adriaanse een club vinden en wij het met Koeman moeten doen
Coquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Co is 1ste keus! Net op Eredivisielive.
Goed nieuwsquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"quote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, van de broer van de oom van de neef van een vriend die de buurman bij de bakker sprak zeker..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"
Hopelijk laat hij zich dit keer niet gek maken . Maar ik begrijp je reactie aan de ene kant. Aan de andere kant heb je weinig andere opties voor dit Ajax . Hoop dat er duidelijk afspraken worden gemaakt tussen hem en Blind.quote:
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fansquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met Adriaanse?
Dat wist ik dus serieus nietquote:Tussen 1992 en 1997 had Adriaanse als directeur van de jeugdopleiding van Ajax een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996.
Wat had ie dan gezegd?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Johnny Anita nog in de basis zet na zijn uitspraak van vorige week.![]()
En dat terwijl je Lindgren nog op de bank hebt. Ongelooflijk.
Anita had het gevoel vooraf dat het een wedstrijd a la Willem II thuis zou worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
Dat lees ik overal. Concretiseer dat eens?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fans
Dat Ajax wel even met 7-0 van Sparta zou winnen ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |