Denk dat het bestuur wat Ajax nu heeft wel verstandiger is dan dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat dalijk zowel Rijkaard als Adriaanse een club vinden en wij het met Koeman moeten doen
Coquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Co is 1ste keus! Net op Eredivisielive.
Goed nieuwsquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"quote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou mooi nieuws zijn, maar vraag me af wat hun bron is dan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Beachboy_45 het volgende:
Ja, van de broer van de oom van de neef van een vriend die de buurman bij de bakker sprak zeker..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze zeiden: "We krijgen net bericht uit Amsterdam"
Hopelijk laat hij zich dit keer niet gek maken . Maar ik begrijp je reactie aan de ene kant. Aan de andere kant heb je weinig andere opties voor dit Ajax . Hoop dat er duidelijk afspraken worden gemaakt tussen hem en Blind.quote:
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fansquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met Adriaanse?
Dat wist ik dus serieus nietquote:Tussen 1992 en 1997 had Adriaanse als directeur van de jeugdopleiding van Ajax een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996.
Wat had ie dan gezegd?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Johnny Anita nog in de basis zet na zijn uitspraak van vorige week.![]()
En dat terwijl je Lindgren nog op de bank hebt. Ongelooflijk.
Anita had het gevoel vooraf dat het een wedstrijd a la Willem II thuis zou worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
Dat lees ik overal. Concretiseer dat eens?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft in zijn tijd wat beslissingen genomen ten opzichte van clubhelden die niet altijd goed gevallen zijn bij de fans
Dat Ajax wel even met 7-0 van Sparta zou winnen ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
maar idd belachelijk dat Lindgren niet meer speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |