Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Nee joh Lindgren speelde in de jeugd van Ajaxquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Die speelt al heel lang bij Ajax hoor. Is ook deels zelf opgeleidquote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lindgren komt niet uit de jeugd toch? Is gewoon overgenomen toen en daarna aan Groningen verkocht.
Inderdaad, kwaliteiten zijn er wel. Dan moeten ze alleen ook nog inzet tonen.quote:
Andries Jonkerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
In je glazen bol gekeken?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Fortitudo het volgende:
Was weer een topseizoen voor Ajax.
Volgend seizoen weer hetzelfde verhaal waarschijnlijk.
Ernie Brandtsquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
Co? En wie wordt dan de opvolger van Louis in Alkmaar? Gertjan Verbeek?
Dat moet hij idd nog bewijzen. Rijkaard is meer een people manager, waar Ajax op dit moment niet echt een behoefte aan heeft. Wellicht wel over een aantal jaar als Adriaanse vertrekt, en Rijkaard zich meer heeft bewezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Snoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Vertrekt denk ik:
Stekelenburg (helaas)
Gentenaar
Silva
Bakircioglu
Leonardo
Mag van mij vertrekken:
Urby
Anita
Dat wordt dus nieuwe keepers zoeken..
Ik zie Co liever komen als technisch directeur, en Frank als coach. Maar ja ... wie ben ik?!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
de roep om co is groter dan de roep om frank. is het toch doorgedrongen dat frank rijkaard niet zo'n goede coach is?
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
Nou, dat was t 'm weer. Nu wachten op een trainer, vertrekkende spelers, komende spelers en veel gedoe erom heen
Komende spelers is altijd speculeren maar wie denken jullie dat vertrekt? (Of mag vertrekken)
Och, ze zitten niet op Ajax.nl dus even wijzigenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wat denk je van Rommedahl, Luque en Sno.
Die mogen van mij sowieso weg.
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdamquote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Jongens als De Jong, Anita kunnen beter verhuurd worden.
Delorge is al verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze Rommedahl, Ogararu, Luque en Delorge (of is die al verkocht?) ook nog slijten. Urby mag van mij ook vertrekken, en als je een mooi bedrag voor Vermaelen krijgt (zoals dat gerucht over 10 miljoen) mag hij van mij ook vertrekken. En Sno natuurlijk
Ja weet ik, maar ik vraag me af of hij verhuurd is of definitief door Roda is overgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Delorge was vanmiddag bijna gedegradeerd in Rotterdam
Dan blijft er weinig van de selectie over.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
+ Een pure linksbackquote:Op zondag 10 mei 2009 18:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van de selectie over.
Wat er nog gehaald moet worden.
Een (scorende) spits
rechtsbuiten
nummertje 10 (Sulejmani hoort daar/kan daar niet.)
Überhaupt een speler voor op het middenveld langer dan 1.70
De Jong heb ik nog wel vertrouwen in maar Anita valt echt tegen (vind ik)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |