Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef ASroma het volgende:
twente was al op vakantie......
Als het maar niet teveel aankopen zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel terugkomen, volgende week bekerfinale.
Laat Co maar komen en direct de zweep erover heen gooien. Slimme aankopen doen en we kunnen weer snel waardig Ajax-spel zien.
En Co is ook gegroeid sinds zijn vorige aanstelling. Hij zal niet meer snel 4-2-4 tegen Celtic spelen, ben ik van overtuigd. Hij kan iets moois neerzetten volgend jaar.
Kleedkamer 2 wachtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als het maar niet teveel aankopen zijnanders breekt de pleuris weer uit
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
Nu maar hopen dat Silva of een andere club vind of weer meer gaat spelen
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Mag van mij wel meer spelen, vind ik altijd een prima back...
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaafquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In het opzicht aanvallend voetballen is hij prima, vdWiel blijft nog te vaak achter staan maar ik moet zeggen dat hij nu wel vaker naar voren gaat.
Daar heb zeker wel wat aan meeste vrije spelers staan achterquote:Op zondag 10 mei 2009 17:23 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
En Silva kan heeeeel ver uitgooien, niet dat je daar wat aan hebt, maar dat is gewoon gaaf
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
Eindigde Ajax de wedstrijd nu met tien spelers uit de eigen jeugd?
Prima, laat Co maar komen. Dan spreken wij elkaar over een jaar wel weer.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die Europese regels doorgaan.
Enoh met een beetje goede wil ook nog wel. En Lindgren sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Stekel, Wiel, Alderweireld, Vermaelen, Anita, Martina, De Jong, Urby. 8 dus.
Nouja al stormt iedereen van vak 424 naar de andere kant van de omloopquote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef kevin6188 het volgende:
Zag het gebeuren. Maar stond op nogal vervelende plek op de trap. Dus moest wel ff doorlopen. Had volgens mij te maken met wat vuurwerk dat eerder was afgestoken.
Hoe groot was de chaos uiteindelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |