quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef DonJames het volgende:
Het is echt een sprookjesbos-huisje!zie ik daar Langnek op de achtergrond of is het de vliegende Pagode? Ik vind het een erg leuk boerderijtje, veel succes met het vééle klussen!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef AnneX het volgende:
hé hé je hebt je eigenste topic.
De tweede foto is om helemaal vlieft te zijn.
Wat enorm gedurfd om een huis - sorry cottage - te kopen inclusief boktor!
Daar ben ik wel eens een (vakantie) week mee bezig geweest bij zwagerlief op zijn boerderij.
quote:
Hoeveel kamers / ruimten ga je maken? En wanneer ga je er wonen? met wie?
Dank je!quote:
Heel veel succes met het meerjaren projekt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:54 schreef Reese het volgende:
Het ziet er prachtig uit, Oblivion!
Ik ga je topic graag volgen, want als ik mij jouw posts in K&W goed herinner, heb je smaak!
quote:
Doe je ook nog een rondje foto's met 'authentieke details'? Er zitten vast mooie tegels verstopt onder zes lagen zeil en vloerbedekking!
Thank U!quote:
Succes met je meerjarenplan!
Thank U!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:41 schreef maok het volgende:
Dit project moet ik volgen, veel succes met het klussen.
Viefekind!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef Vivi het volgende:
Oh, ik dacht laatst nog aan je droomhuisje, ik wa sbenieuwd hoe het ermee stond.
*lurkt heftig mee*
quote:Op zondag 10 mei 2009 02:38 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer !!!
Boktor ! the horror ! Bij mijn oud huis zaten ze in een belangrijke balk en gif moest er aan te pas komen.
Rest me nu alleen nog de herinnering van de gemaakte gatenkaas.\
Prachtig huis en een toch wel leuke klus lijkt me!
Het doet me denken aan een prachtig huis ergens in Oost Nederland waar ik geregeld mocht verblijven.
Je houdt vast de originele elementen ? Jaaa vast !
Vanzelfsprekend!quote:Verder eis ik veel foto's !
quote:Oh ja en als er een warme zomernacht is moet je naakt in de tuin lopen en naar de sterrenhemel kijken !
Beloofd ?
Ik hoef geen bad meer...quote:
Ow en wat een gruwel dat je nu beneden zit in een bubbelbad !!!
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:09 schreef Charisma het volgende:
ja idd, dat ziet er gefotoshopped uit . stond zeker een tekst of zo , op de eerste foto kan je dit ook zien![]()
quote:
gaaf huisje, echt super , boktor????
[ afbeelding ]
linkedinghttp://boktor.expertpagina.nl/
brrrrrrrrr
Ergens in Noord Holland...quote:
en waar staat die boederij ?
Hoe zo dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een lief huis!
Bedsteden zijn niet alleen kort omdat de mensen zo klein waren. Vroegah was het heel ongezond om liggend te slapen.
Het was niet ongezond, men dacht het alleen. Daarom sliep men een soort van zittend...quote:
Lijkt mij door een ruit heen genomen waar de tekst in geprojecteerd staatquote:Op zondag 10 mei 2009 07:05 schreef mien-moeke het volgende:
Prachtige woning! Veel klusplezier, maarrreee.....
[ afbeelding ]
What the fuck happened to the grass???
Ja genoeg voor de boktor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi!! Die raampjes! En dat uitzicht
Wel n mega enge trap idd en wat een hout overal!
Maar het blijft mooi
Die is nu dood, whehehehe....quote:
Gohh dat is n bekendequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef zwemmer431 het volgende:
één ding is zeker het gaat uitkomen boven de begroting...
Yep!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ziet die mooie orginele vloer nu onder het beton??!
Ik heb ook een muur gevonden (of fundering) van een ander pand, daar zullen de oude tegels van zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef innepin het volgende:
Wow, wat een archeologische schatten kom je daar tegen5 eeuwen oude tegeltjes
![]()
Zo tofquote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb ook een muur gevonden (of fundering) van een ander pand, daar zullen de oude tegels van zijn.
Want het huisje wat er nu staat is niet zo oud.
Op de tegels zie je een hoekschildering, als die groot en grof is, is het vaak een heel oud tegeltje.
Nee, de buurman (bouwkundige) heeft een boekje met uitleg en zag inderdaad die hoeken daar in staan, was heel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo tofen als er geen kleine ronde deukjes in 2 hoeken van een tegeltje zitten, is 't namaak
![]()
Heb je de lokale archeologische dienst bijgehaald?
Uit dat boekje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Wat leukMaar hoe weet je dan dat jaartal van 1530 zeker?
Die rozenboom is inmiddels kaal...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie nu pas alle foto's!
Wow, wat een werk zeg! Maar wat een paleisje zal het worden als het strakjes klaar is!
Petje af hoor!
Leuk ook al die dingen die jullie vinden, en die rozenboom!
Ja hoi, jij kent mij hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Nee, je hebt waalformaat, rijnformaat en ijsselformaat.
En nog vele andere formaten, maar dit is wat ik weet.![]()
Hier is het niet veel goedkoper, als ik ze echt oud wilde hebben, dan ben ik rond de 750 euro kwijt voor 1000 stenen en dan moet ik ze ergens in Groningen halen.
Dus bak, of wagen huren etc etc...
Nou dan maar neue, toch?![]()
Het wordt tenslotte een nieuwe openhaard.
Ja, dat zeg je nu pas!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoi, jij kent mij hè?
En wij zouden nog eens komen kijken bij jou thuis hè?
En wij hebben een caddy hè?
En een schoonvader met een aanhanger hè?
Maar eerst eens kijken of het allemaal wel past.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Je roept maar, we moeten binnenkort vast nog wel een keer die kant op dus we kunnen hem zo meenemen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
ik wilde het vanmiddag bijna intikken dat ze vast een beter ritje voor je had
![]()
achterafgeklets
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihi tis dat je het niet aan kunt springen anders had je ook geen ladder nodig gehad.
Dat is oude huisjes eigen cker wij hebben ook n mini trapgat waar je je hoofd ook lelijk kan stoten (al 2x gedaan en dat zonder een sleutel te hebben).
Dat is het eerste wat ik hoor,of ik heb niet opgelet met geschiedenis.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het was niet ongezond, men dacht het alleen. Daarom sliep men een soort van zittend...
Binnen koeler dan buiten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
Hoe is het gebleken met die warmte van vorige week? Isolatiewise en ik-zweet-mij-de-pleuris-idee?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
:0 zag in het topic van rallydame dat het zoveel werk was dus ging even twijfelen.
Bij ons mag de aannemer na de vloerverwarming de boel ook keurig aansmeren.
quote:Hihi dat had je tevoren moeten testen hé die regenkant.
Nee joh, elk huis heeft voor en nadelen.quote:
Toevallig gisteravond een engelse huizenjacht bekeken op tv en jahoor alles werd gecheckt.
Dan denk ik oehhh wat hebben wij verkeerd gedaan!
oh nou inderdaad zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef innepin het volgende:
Volgens mij ben je mijn droomhuis aan het creëren![]()
![]()
Nee, je kan 'm open stoken, wat ook de bedoeling is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Ml-etje het volgende:
Jullie krijgen het druk
Kun je wel de vlammen zien door de raampjes van Franklin??
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef innepin het volgende:
Volgens mij ben je mijn droomhuis aan het creëren![]()
![]()
Oh, euh ja...quote:
Ah ja joh, zeg ook wat over de mooie balken...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij is dat exact dezelfde kachel als mijn zus in huis heeft staan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Noui jij doet het heul niet verkeerd met dat huis van jullie...![]()
Met 25 jaar had ik niks! Niks!
Hihi...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Oblivion het volgende:
Huh, paar maandjes wachten? Bij ons kon je na 24 uur al op de betonnen vloer lopen hoor...![]()
Nu moeten we dus 10 weken wachten tot het kurk droog is, voordat de eiken vloerdelen erop komen.
Maar dat is half augustus al, geloof ik, om en de nabij...
Nou, daar zeg je wat....quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
als je over hebt
nee iets te ver rijden. Ik wil zoiets als tuintrap stapelen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef phluphy het volgende:
Wat is dit topic zonder mij?![]()
![]()
Wat was/is/wordt het mooi!Wat jammer van de rozen, hopelijk komt het goed.
Succes met de voortgang, oh ik ben zo nieuwsgierig hoe het allemaal gaat worden!
Geen dankquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wat....![]()
Dikke treden naar het water...![]()
[..]
quote:
Ja, die andere is 2 meter...is niet te doen..quote:
En wat betreft die balken van 1m bij 25 bij 25cm.
Ik ken het probleem. Sodeju wat zijn die krengen zwaar.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwe balken![]()
Ga je de andere balken ook nog behandelen om ze dezelfde kleur te laten krijgen (bijkleuren) of alleen de nieuwe?
Volgende week gaan we knallen, hopelijk.quote:
Gaat lekker Obli, super wordt het!
Krijtwit, mooi hoor! Heb je al een idee welke kleuren je op de muren e.d. gaat gebruiken bij die balken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die andere balken zijn zwaar verneukt, dus die gaan krijtwit.
Maar wel deze keer met de deuken en dingen die weg zijn gehaald, oude verbindingen en scheuren.
Nieuwe balken ga ik pas een andere kleur geven als de oude zijn gedaan, dan kan je het pas goed zien denk ik.
[..]
Volgende week gaan we knallen, hopelijk.
Off white van farrow & ballquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krijtwit, mooi hoor! Heb je al een idee welke kleuren je op de muren e.d. gaat gebruiken bij die balken?
Zoek jij de meeste kleuren en interieurideeen uit of is je vriend net zo'n opstandige drol lieverd als die van mij?
Die balken zijn voor die haard toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Ja, die andere is 2 meter...is niet te doen..
Hoe krijg ik dat ding ooit omhoog...
Farrow & Ball hebben mooie kleuren he, mooie verf ook, ik ga er denk ik een kast mee verven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Off white van farrow & ball
Dat is heel licht olijf groen (wat niet te zien is op de kleurenkaart online) , of ik ga naar de grijze variant.
Ik heb carte blanche qua kleuren en interieur.
Hij vind alles leuk wat ik voorstel.
Maar denk ook veel in zijn straatje.![]()
Hij heeft ook zeer goede smaak.
Is die van jou zo moeilijk dan?
Trouwens, waar blijven jouw updates?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Farrow & Ball hebben mooie kleuren he, mooie verf ook, ik ga er denk ik een kast mee verven.
Mijn mannetje is erg moeilijk, in de zin dat het soms zo lang duurt eer we concensus hebben bereikt over iets. Hij denkt vaak dat we iets niet kunnen of dat iets vloekt bij elkaar terwijl het prima kan, hij is gewoon onzeker en te voorzichtig. Maar het is al een stuk minder erg dan in het vorige huis, daar hebben we 3 jaar zonder gordijnen gezeten omdat we ze niet konden uitzoeken![]()
Maar we komen er wel uit, alleen is het iets meer een uitdaging en "even" een paar dingen kopen in mijn uppie is er niet bij.
Fijn dat je huis zo goed voelt, dan is de beste keus gemaakt, nietwaar?quote:
Updates? Ik?![]()
We zijn rond maart een beetje ingestort met zijn tweëen, na alle drukke klusdingen, knallende ruzie met familieleden, giga drukte op werk etc.
Maar goed, we zijn weer lekker bezig, alleen komt het nu alleen op weekenden aan en sociale dingen wil ik ook niet helemaal uitsluiten dus het gaat op een slakkentempo. Maar ik kan wel inmiddels muren stucen e.d. dus weer een hoop geleerd
Ik ga dit weekend het slaapkamerplafond dichtsmeren en verven, hopelijk ook kozijn afmaken als het weer het toelaat. Als het behang erop zit maak ik weer eens foto's die ik dan ook écht zal plaatsen![]()
Huis voelt wel helemaal top
Oh! Das best netjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Oblivion het volgende:
Die hondjes kunnen niet, we moeten 5 drempels over...![]()
Oh men, dat wordt helemaal niks, ik moet maar eens lief met de wimpers gaan knipperen naar de mannen hier in de straat...![]()
Euhm, prijs...
Nou 2 keer 1 meter en 1 keer 2 meter, wij waren kwijt 275,- inclusief.
En binnen 1 week leveren. (hij heeft ze gelijk meegebracht toen hij de balken ging zetten)
Bij authentiek bouw, aardige kerel!
Hij heeft ook oude balken.
www.authentiekbouw.nl
Ik had eerder een offerte gevraagd bij de grootste houthandel van Noord Holland.
Daar zou ik kwijt zijn geweest, 385,- exclusief en 8 weken wachten...
Shop until you drop!
Ja, 2 meter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh! Das best netjes. Is ongeveer een halve behoorlijke boom aan hout dus
.
Heul niet, ik ben er ook zo 1quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh wat irritant, zou 'm verjagen en het gewoon doen!
Maar dat ben ik.![]()
[..]
Fijn dat je huis zo goed voelt, dan is de beste keus gemaakt, nietwaar?![]()
Ook op een slakken tempo komt het af hoor!
Ik heb het geluk dat de mijne bijna dezelfde smaak heeft als ik heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben er ook zo 1.
Lekker zeuren over de zooi die naar binnen wordt gesleept door de dames.
iig een stuk beter dan die kerels die als een aardappelzak erachteraan lopen, nergens een mening of idee over hebben en alleen maar de pinpas trekken.
Oh ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
4 meter, en bomen zijn niet recht.
(Ik kom uit een houtzagers familie, niet vergeten he!).
Zou misschien kunnen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:21 schreef Candaasje het volgende:
Zo'n steekkarretje wil ook nog wel eens helpen om balken te verplaatsen, in combinatie met (brede!) planken die je dan over de drempels legt. (We hebben hier ooit een übervette maar ook überzware tuintafel door steegjes (met 90C hoeken....) moeten krijgen, en dat is gelukt door de tafel op z'n zijkant op dat karretje te zetten en het gevaarte zo te verrijden. (Ik heb het hier over een tafel gemaakt door een boom (spar geloof ik) door midden te zagen en de twee helften naast elkaar te zetten, plus onderstel, dus zeg maar zo'n kilootje of 300...).
Idee?
Leuk, dank je wel!quote:
EDIT: nog even zeggen dat je een prachtig huisje hebt! Ik volg fanatiek!![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Oblivion het volgende:
Rozen gaan weer als een speer!![]()
Het heeft dus geholpen...
En hoi Phluph! Alles in orde?
Ik vind het stiekem ook wel fijn hoor dat hij zo is, zo'n "kamerplant" als vent vind ik ook maar niks. Als je beide dezelfde smaak hebt is het niet zo'n probleem, maar wij liggen weleens erg ver uit elkaar. Maar uiteindelijk komen we er wel hoor, en zijn we er beiden erg blij meequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben er ook zo 1.
Lekker zeuren over de zooi die naar binnen wordt gesleept door de dames.
iig een stuk beter dan die kerels die als een aardappelzak erachteraan lopen, nergens een mening of idee over hebben en alleen maar de pinpas trekken.
I know!quote:
*zaagsel uitspuugt...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Dat ziet er goed uit! Vroeg me al af of de vloer nog een cm of 20 opgehoogd moest gaan worden.
quote:
En als vloer komt er een eiken vloer?
Mutsie!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat stoer Obli.![]()
Ik ben het met manlief eens, met voegen vind ik ook mooier.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Obli daar moet je eens een foto van maken met een meubelstuk erbij. Dan zie je hoe laag het plafond is.
Gewoon doen!quote:
Ga zeker kijken als de aannemer gaat metselen. Maar er moet bij ons meer uit aan muur dan erin (idee! de tuintrap, ga dat proberen).
Oe, weer een baan, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Obli, het wordt moooooooooooi
Sorry dat ik bijna nooit reageer, sinds ik weer een baan heb, heb ik helemaal nooit meer tijd om te Fokken![]()
Maar ik volg het wel!
Whehehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef Oblivion het volgende:
Zie je nou wel, de stoere chicks komen uit de kast!![]()
*neuried, you are not alone....
Trouwens ik stond vanmiddag te slijpen, bril op, oordempersdingus, stofkap en handschoenen en dacht, wedden dat er straks een buurMAN mij komt vertellen dat ik het fout doe...10 minuten gaan voorbij....
Ik hoor gemoffel achter mij, staat er een auto, man zegt tegen mij: Je doet het fout!
Ik:![]()
Hij: Dat moet je een ander laten doen...
![]()
![]()
Hij vond me stoer!
Jah! Jij bent gevaarlijk met powertools jij!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehe
Toen ik m'n vloer aan het zagen was met de cirkelzaag had ik drie bouwvakkers in m'n huis en die hebben er niet eens iets van gezegdMaar dat kan ook liggen aan het feit dat ik die cirkelzaag vast had
Zo voel ik me niet, ben zo stijf als een plank!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Je BENT ook stoer natuurlijk!
Ik werd al stoer gevonden toen ik 1 vierkante meter voegde............
Heb je de film Hostel 2 weleens gezien? Zo nee, doen, daar komt ook een enge cirkelzaag in voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehe
Toen ik m'n vloer aan het zagen was met de cirkelzaag had ik drie bouwvakkers in m'n huis en die hebben er niet eens iets van gezegdMaar dat kan ook liggen aan het feit dat ik die cirkelzaag vast had
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb alleen familie het huis uit gegooid qua helpen, dat werkt alleen maar minder prettig. Nu wat langzamer, maar wel hoe wij het willen.
Nijntje, lief klein konijntje.....quote:
Ik ga ook nog een konijnenhok maken denk ik voor buiten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens ik stond vanmiddag te slijpen, bril op, oordempersdingus, stofkap en handschoenen en dacht, wedden dat er straks een buurMAN mij komt vertellen dat ik het fout doe...10 minuten gaan voorbij....
Ik hoor gemoffel achter mij, staat er een auto, man zegt tegen mij: Je doet het fout!
Hij: Dat moet je een ander laten doen...
![]()
![]()
Hij vond me stoer!
Oooh met werkbeschrijving danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een konijnenhok maken denk ik voor buiten
3 keerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je de film Hostel 2 weleens gezien? Zo nee, doen, daar komt ook een enge cirkelzaag in voor
quote:
Welke afbeelding?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
Dat geloof ik graag. Het is ook heel leuk om te zien. Toch vind ik je huidige dakkapel in je rieten dak minstens zo mooi als de afbeelding die je postte.
Ongevraagd advies geven, boos zijn als advies niet opgevolgd bleek te zijn, verwijten maken, dingen op eigen houtje doen en commentaar leveren, onze ideëen afzeiken, schreeuwen, nog meer schreeuwen, huilen en toen vond ik het wel genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, was het zo'n drama?
[..]
Nijntje, lief klein konijntje.....
Het is nog slechts een ideetje hoor, en ik mag er pas aan beginnen als binnen het meeste af isquote:
Hehehe, ik heb hem 2 keer gezien, geweldig! Heerlijke ranzigheid (vraag me altijd wel af welke zieke geest het verhaal heeft bedachtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 keer
Splatterfilms
maar volgens mij zat die cirkelzaag in Hostel 1?
Efteling in the house!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was te lui om te zoeken
dat was een slijptol, geen cirkelzaagquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb hem 2 keer gezien, geweldig! Heerlijke ranzigheid (vraag me altijd wel af welke zieke geest het verhaal heeft bedacht)
Hij zit in 2 toch? Die gast die betaald heeft voor zijn vriend "overkomt" het, waarbij dat rijke vriendinnetje van dat meisje later wraak neemt. Toch? Of zit ik verkeerd? Hmm, maar snel weer kijken voor de zekerheid
Revenge of the killer tomatoes kan ik ook zo van genieten
Oh dear.... Dat is ongezellig geweest...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Even gegeten hoor, hadden we nog niet gedaan vanavond
[..]
Ongevraagd advies geven, boos zijn als advies niet opgevolgd bleek te zijn, verwijten maken, dingen op eigen houtje doen en commentaar leveren, onze ideëen afzeiken, schreeuwen, nog meer schreeuwen, huilen en toen vond ik het wel genoeg eigenlijk
Waarom het nog zo lang duurde (zoveel geduld heb ik niet altijd zeg maar...) is puur omdat het familie is, een ander had ik er allang uitgedonderd.
Als ik mijn familie nu zie zeggen we alleen iets als er naar gevraagd wordt en dan zo oppervlakkig mogelijk, heb er geen zin meer in, krijg de neiging me te moeten verdedigen enzo, ze zoeken het maar uit
Zal me een zorg zijn, gezellig toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een slijptol, geen cirkelzaag
Help
Sorry Obli, we zullen weer ontopic gaan![]()
Helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een slijptol, geen cirkelzaag
Help
Sorry Obli, we zullen weer ontopic gaan![]()
Shit dingen zijn dat, ze gebruiken maar een schaar!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!![]()
Moest er ook aan denken toen een patiënt van de week haar gips weg liet zagen, doen ze ook met een soort slijptol, jing jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing![]()
Veel relaties lopen stuk op verbouwingen, vriendjelief en ik vinden elkaar gelukkig alleen maar lieverquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh dear.... Dat is ongezellig geweest...![]()
Groot gelijk dat je ze eruit hebt gegooid.
Genoeg is genoeg!
Ja, ik vertrouw die dingen ook niet hoor, ik zou die gipsgast echt niet zo maar zijn gang laten gaan op mijn tere en broze pootjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Shit dingen zijn dat, ze gebruiken maar een schaar!
Van die krengen krijg je brandwonden...
Ow da's goed om te horen zeg!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:42 schreef Oblivion het volgende:
Kleine man gaat okay.
Heeft het erg naar zijn zin.
Maakt veel vriendjes enzo!
Nieuwe fiets gekregen, dus is helemaal in de wolken.
Op deze fiets kan je echt lange afstanden fietsen, dat is stoer!![]()
Nou hier was het een tijdje hommeles hoor...![]()
Knorrig thuis komen en kort af zijn.
Nah, ik denk het toch even niet.![]()
Verbouwing kost al best veel energie en dan ook nog een mokkend groot kind.
Is nu gelukkig over.
echt lastig om mensen nee te moeten verkopen, die graag willen helpen, maar je liever niet met jouw spullen bezig wilt zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:ben ik blij dat we tevoren al besloten de hulp van fam af te slaan (dat leverde ook gekke gezichten op).
Hopen dat de vrienden die dagelijks huizen verbouwen stil zijn..euhh ja de schilder wilde niet eens meekijken die verwachtte ral-nummers en een kwast.
Ontopic; het ging dus om de nokvorsten, tsja koper niet te betalen, bij het idee van koperen regenpijpen werd ik hier voor gek versleten
Deze post las ik op mijn mobiel en toen dacht ik: 'OMG, hoe kan Oblivion die tegels nou niet mooi vinden, ze zijn fantastischquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:30 schreef Oblivion het volgende:
Let niet op de tegels en hoe ze gelegd zijn...![]()
Zie de post boven je...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Obli, doen jullie alles zelf en met de aannemer of ook hulp van familie/vrienden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Deze post las ik op mijn mobiel en toen dacht ik: 'OMG, hoe kan Oblivion die tegels nou niet mooi vinden, ze zijn fantastischen ik heb ze in mijn hele huis laten leggen
Maar het ging gelukkig om andere tegels
Je balken zijn prachtigIk vind je metselwerk prachtig!
Zonder voegen zelfs nog prachtiger
Bij wijze van compromis (en stevigheid) zou ik ze toch voegen en later met de staalborstel erover zoals je zei.
Goed bezig, jij, vrouwmensch met den schlijptollllllllll!!!
Die kwam de cirkelzaag slijptol tegen en toen........quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
Kip, wats eigenlijk gebeurd met jouw klustopic?
Mijn buren hebben koperen regenpijpen. En ieder jaar vlak voor de feestweek (quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
ben ik blij dat we tevoren al besloten de hulp van fam af te slaan (dat leverde ook gekke gezichten op).
Hopen dat de vrienden die dagelijks huizen verbouwen stil zijn..euhh ja de schilder wilde niet eens meekijken die verwachtte ral-nummers en een kwast.
Ontopic; het ging dus om de nokvorsten, tsja koper niet te betalen, bij het idee van koperen regenpijpen werd ik hier voor gek versleten
Ga ineens voor donkergroenquote:Op zondag 12 juli 2009 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn buren hebben koperen regenpijpen. En ieder jaar vlak voor de feestweek () gaan ze de ladder op om die dingen te poetsen.
![]()
![]()
quote:
Vóor het primer tijdperk, zijn hier de grijze hemelwaterafvoeren gewoon groengeschilderd.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Oblivion het volgende:
Als er primer voor is zou het moeten kunnen, denk ik...
Ja, ik heb een klein stukje gedaan op een afvalstuk, maar vind het met alleen lijnolie veel mooier.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef sigme het volgende:
Oblivion, ben je al met terpertine + lijnolie in de weer geweest? Ben je dat nog van plan?
Okquote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klein stukje gedaan op een afvalstuk, maar vind het met alleen lijnolie veel mooier.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok. Anders had ik je erop gewezen dat je beter terpentijn kan nemen dan terpentine.
Bedankt voor de tip!quote:
Succes verder, ik zal een nieuw topic gaan volgen. (Als je nog een keer gaat metselen: voor en na metselen je handen even afspoelen met azijn, en niet met blote handen door de portland.)
Nee, terpentijn ruikt heel anders dan terpentine. Lijnolie met terpentine geeft een weeïge zware lucht, terpentijn ruikt lekker. (Terpentijn is een natuurproduct, terpentine een chemisch product van heel andere oorsprong, met grotendeels maar niet helemaal dezelfde eigenschappen).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met terpentijn wordt het dan wel donkerder?
Oh okay.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, terpentijn ruikt heel anders dan terpentine. Lijnolie met terpentine geeft een weeïge zware lucht, terpentijn ruikt lekker. (Terpentijn is een natuurproduct, terpentine een chemisch product van heel andere oorsprong, met grotendeels maar niet helemaal dezelfde eigenschappen).
Donkermaken met ammoniak kan ook natuurlijk, stinkt nog véél harder (maar minder lang). Volgens mij zou dat moeten kunnen door een bak ammonium in de ruimte te zetten, volgens mij is er ergens een foktopic over. (Ik zal even zoeken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |