echt lastig om mensen nee te moeten verkopen, die graag willen helpen, maar je liever niet met jouw spullen bezig wilt zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:ben ik blij dat we tevoren al besloten de hulp van fam af te slaan (dat leverde ook gekke gezichten op).
Hopen dat de vrienden die dagelijks huizen verbouwen stil zijn..euhh ja de schilder wilde niet eens meekijken die verwachtte ral-nummers en een kwast.
Ontopic; het ging dus om de nokvorsten, tsja koper niet te betalen, bij het idee van koperen regenpijpen werd ik hier voor gek versleten
Deze post las ik op mijn mobiel en toen dacht ik: 'OMG, hoe kan Oblivion die tegels nou niet mooi vinden, ze zijn fantastischquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:30 schreef Oblivion het volgende:
Let niet op de tegels en hoe ze gelegd zijn...![]()
Zie de post boven je...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Obli, doen jullie alles zelf en met de aannemer of ook hulp van familie/vrienden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Deze post las ik op mijn mobiel en toen dacht ik: 'OMG, hoe kan Oblivion die tegels nou niet mooi vinden, ze zijn fantastischen ik heb ze in mijn hele huis laten leggen
Maar het ging gelukkig om andere tegels
Je balken zijn prachtigIk vind je metselwerk prachtig!
Zonder voegen zelfs nog prachtiger
Bij wijze van compromis (en stevigheid) zou ik ze toch voegen en later met de staalborstel erover zoals je zei.
Goed bezig, jij, vrouwmensch met den schlijptollllllllll!!!
Die kwam de cirkelzaag slijptol tegen en toen........quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
Kip, wats eigenlijk gebeurd met jouw klustopic?
Mijn buren hebben koperen regenpijpen. En ieder jaar vlak voor de feestweek (quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
ben ik blij dat we tevoren al besloten de hulp van fam af te slaan (dat leverde ook gekke gezichten op).
Hopen dat de vrienden die dagelijks huizen verbouwen stil zijn..euhh ja de schilder wilde niet eens meekijken die verwachtte ral-nummers en een kwast.
Ontopic; het ging dus om de nokvorsten, tsja koper niet te betalen, bij het idee van koperen regenpijpen werd ik hier voor gek versleten
Ga ineens voor donkergroenquote:Op zondag 12 juli 2009 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn buren hebben koperen regenpijpen. En ieder jaar vlak voor de feestweek () gaan ze de ladder op om die dingen te poetsen.
![]()
![]()
quote:
Vóor het primer tijdperk, zijn hier de grijze hemelwaterafvoeren gewoon groengeschilderd.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Oblivion het volgende:
Als er primer voor is zou het moeten kunnen, denk ik...
Ja, ik heb een klein stukje gedaan op een afvalstuk, maar vind het met alleen lijnolie veel mooier.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef sigme het volgende:
Oblivion, ben je al met terpertine + lijnolie in de weer geweest? Ben je dat nog van plan?
Okquote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klein stukje gedaan op een afvalstuk, maar vind het met alleen lijnolie veel mooier.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok. Anders had ik je erop gewezen dat je beter terpentijn kan nemen dan terpentine.
Bedankt voor de tip!quote:
Succes verder, ik zal een nieuw topic gaan volgen. (Als je nog een keer gaat metselen: voor en na metselen je handen even afspoelen met azijn, en niet met blote handen door de portland.)
Nee, terpentijn ruikt heel anders dan terpentine. Lijnolie met terpentine geeft een weeïge zware lucht, terpentijn ruikt lekker. (Terpentijn is een natuurproduct, terpentine een chemisch product van heel andere oorsprong, met grotendeels maar niet helemaal dezelfde eigenschappen).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met terpentijn wordt het dan wel donkerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |