true, true...quote:
en nirvana om gewoon eens te kijken of ze live kunnen spelen.quote:
De rest leeft nog volgens mij, en als je naar een optreden van New Order gaat kun je de rest van de band nog live zien, zouden ze nog optreden ergens, ooit..quote:
Sterker nog: New Order speelt zelfs Joy Division-nummers live! Ik vond het zó slecht dat ik de video niet durf op te zoeken. Bernard Sumner die "Digital" met een blij hoofd speelt en zijn lach niet kan inhouden:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Tism het volgende:
[..]
De rest leeft nog volgens mij, en als je naar een optreden van New Order gaat kun je de rest van de band nog live zien, zouden ze nog optreden ergens, ooit..
quote:
Dat inderdaad.quote:
quote:
Ze schijnen een keer samen opgetreden te hebben. Als ik daar bij geweest kon zijnquote:
Ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef Manono het volgende:
coltrane miles davis monk the doors marinanne faithful callas chuck berry presley johnny cash sammy davis jr frank sinatra en dean martin
o, 1?
Die heb ik live gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 01:14 schreef Nepthys het volgende:
Hmm.. ik zat eigenlijk te denken aan de Ramones, maar aangezien dat er meteen drie zijn, doe dan maar The Doors met Jim.
Is Marianne Faithfull overleden ?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef Manono het volgende:
coltrane miles davis monk the doors marinanne faithful callas chuck berry presley johnny cash sammy davis jr frank sinatra en dean martin
o, 1?
Chuck Berry duckwalkt ook nog hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Marianne Faithfull overleden ?
Weet ze dat zelf wel ?
Ja nu je het zegtquote:
Hoe durf je.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Dan ga je toch naar Joss Stone kijken. Ook bloemetjes en blote voeten.
Gaan mensen daar nou echt heen voor de muziek. Iedere Chuck Berry-imitator speelt die nummers beter.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Marianne Faithfull overleden ?
Weet ze dat zelf wel ?
Nee begrijp er niks van Mariane Faithful heeft recent een briljant album afgeleverd.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:50 schreef Manono het volgende:
[..]
nou ja, ik bedoelde eigenlijk, voor welke artisten ik nog wel op tijd had willen zijn, om ze te zien optreden
marianne faithful zingt niet echt meer, chuck ook niet, je snapt em wel
quote:Op zondag 10 mei 2009 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee begrijp er niks van Mariane Faithful heeft recent een briljant album afgeleverd.
Ja lul je er maar uitquote:Op zondag 10 mei 2009 02:17 schreef Manono het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen !
jij vind alles goed als het maar oud is
edit: ik bedoel zowel chuck als marianne in hun gloriedagen
-laat maar-quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef Manono het volgende:
o, 1?
Hier dus:quote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Anywhere het volgende:
[..]
[..]
Ze schijnen een keer samen opgetreden te hebben. Als ik daar bij geweest kon zijn
Net zoals binnenkort jerry lee lewis ook in 013 staat.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan mensen daar nou echt heen voor de muziek. Iedere Chuck Berry-imitator speelt die nummers beter.
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals binnenkort jerry lee lewis ook in 013 staat.
Ten onder gegaan aan drank, drugs en vrouwen. Het is een zwaar leven, het bestaan van smartlappenzangert.quote:
Chet Baker in dezelfde setting, ook graagquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:
Billie Holiday met als setting een oud rokerig jazzcafe.
oja ik ook eigenlijk wel! er is zoooo veel wat ik had willen zien !quote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef AgeEll het volgende:
ik had graag Queen willen zien met Freddie,![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Luc12 het volgende:
Hoe graag wil je Jimi Hendrix live zien als je niet eens z'n voornaam kunt spellen?
Boeie.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Luc12 het volgende:
Hoe graag wil je Jimi Hendrix live zien als je niet eens z'n voornaam kunt spellen?
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.quote:
Wie gaat het zeggen?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.
Ik zal dan nog maar eens wat muziek van hem luisteren voordat ik er nog iets over zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:33 schreef DrDentz het volgende:
Tja, smaken verschillen toch? Ik vind Hurt maar een matige cover.
Maar de concerten die hij de laatste jaren gaf waren wel pijnlijk slecht, dat zou alleen maar afbreuk doen aan het beeld.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
2. Elvis Presley (Niet zozeer om zijn muziek, maar om zijn status en faam)
Shit die is ook dood ja.quote:
en Hurt is een cover van NINquote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.
Fishsticks?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef wie_dit_leest_is_gek het volgende:
[..]
hehehe
"you like dickfish?"![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef BOKA het volgende:
Pantera met Dimebag.(godverdomse kut tattoo the planet
)
Queen met Freddie
quote:
Had ik ook graag eens live gezien, klote busquote:
Ja helaas vergeet je sommige dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[..]
Ik WIST dat ik er nog een paar vergeten was
Die heb ik nog net kunnen zien tijdens haar laatste optreden ooit op het NSJF eind jaren '80. Ik vond dat heel bijzonderquote:
Die is toch nog niet dood?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef Manono het volgende:
o, 1?
Hier ga ik helemaal in meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef Robijn1961 het volgende:
John Lennon
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef Cee het volgende:
Freddie Mercury. Zonder bij na te denken, zonder twijfel.
De eerste zanger van AC/DC.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie? (en dat weet ik echt niet...nooit van gehoord)
jaaaaaa !quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef TomHoofd het volgende:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Daar zou ik echt niet uit kunnen kiezen. Wat een duivels dillema zou dat zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef Numbie het volgende:
Ik zou as vrijdag naar Michael Jackson in de o2 gaan. RIP.
ahhhhhhhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef Numbie het volgende:
Ik zou as vrijdag naar Michael Jackson in de o2 gaan. RIP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |