Chet Baker in dezelfde setting, ook graagquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:
Billie Holiday met als setting een oud rokerig jazzcafe.
oja ik ook eigenlijk wel! er is zoooo veel wat ik had willen zien !quote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef AgeEll het volgende:
ik had graag Queen willen zien met Freddie,![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Luc12 het volgende:
Hoe graag wil je Jimi Hendrix live zien als je niet eens z'n voornaam kunt spellen?
Boeie.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Luc12 het volgende:
Hoe graag wil je Jimi Hendrix live zien als je niet eens z'n voornaam kunt spellen?
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.quote:
Wie gaat het zeggen?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.
Ik zal dan nog maar eens wat muziek van hem luisteren voordat ik er nog iets over zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:33 schreef DrDentz het volgende:
Tja, smaken verschillen toch? Ik vind Hurt maar een matige cover.
Maar de concerten die hij de laatste jaren gaf waren wel pijnlijk slecht, dat zou alleen maar afbreuk doen aan het beeld.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
2. Elvis Presley (Niet zozeer om zijn muziek, maar om zijn status en faam)
Shit die is ook dood ja.quote:
en Hurt is een cover van NINquote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Nah, alleen Hurt vind ik érg goed. De andere nummers van hem vind ik niet zo speciaal.
Fishsticks?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef wie_dit_leest_is_gek het volgende:
[..]
hehehe
"you like dickfish?"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |