Dat ook trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
wat goed dat je dame zich zo goed hield mous!
heeft hier al gestaanquote:
het echte werk, piercenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef moussy het volgende:
Doet Oom Rob het ook met een tangetjeding, of meteen met de naald?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef Jelief het volgende:
[..]
het echte werk, piercen![]()
Lotus heeft ook gaatjes, gezet door papa , mama was er nietdie durfde er niet bij te zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Ik zit hier, voor het eerst sinds eh.... enorm lang geleden aan een borrelJezus wat lekker maar als ik straks niks meer van me laat horen ben ik omgekukeld, en als ik onzin ga uitslaan alvast mijn excuses
Zelfs je pmbox loopt ervan volquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja het is echt heel erg heftig. Dit moet niet te lang gaan duren anders heb ik starks bloedarmoede
Ik mag hopen dat ik dit niet op mn trouwdag heb! Ga uit voorzorg waarschijnlijk aan de primolut oid anders kan ik de dag beter cancellen
Was het zo erg vandaag?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Lois het volgende:
Het is nog voor mijn zwangerschap van Iris, misschien zelfs voor Eva dat ik voor het laatst een borrel heb gedronken maar ik was er aan toe
Tv Kantine hebben wij razendsnel weggezapt, wat een vreselijk programma vind ik dat.
Iets te groot zit ook niet mooi. Hobbezak idee. Achja, wel 2 rokken, ook leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Saffier het volgende:
Ik ga morgenmiddag naar Nick en Simon in Rotterdam maar er is een kaartje over, is er hier een liefhebster?
Oxy, Piglet en Moonah welkom terug van vakantie
Lastig Ingrid als je tussen 2 maten inzit. Kan je geen iets te grote kopen met een riem? Of dat je 'm net iets inneemt dan?
Crew wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb weer ruimte gemaakt hoor! Zou het niet mogelijk zijn, een inbox van 2500 berichten?
gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond! Er zit hier een vogel zo hard te zingen dat ie de tv overstemtEn een gewone buitenvogel hè.
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik solliciteer al jaren maar word nooit genomen
echwel!!quote:
Ik was niet kneedbaar genoeg geloof ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:53 schreef snoopy het volgende:
een buitenvogel![]()
![]()
![]()
Maneki, hebben ze je ook een reden gegeven? Echt belachelijk gewoon dat jij het niet bent![]()
neem nog een borrel Loisquote:
Extra uitleg voor de stadsmensenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:53 schreef snoopy het volgende:
een buitenvogel![]()
![]()
![]()
Maneki, hebben ze je ook een reden gegeven? Echt belachelijk gewoon dat jij het niet bent![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Lois het volgende:
Het is nog voor mijn zwangerschap van Iris, misschien zelfs voor Eva dat ik voor het laatst een borrel heb gedronken maar ik was er aan toe
Dan is het meer Maria-Nekoquote:
weing verschil met nu dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Extra uitleg voor de stadsmensen![]()
Ik denk dat het niet helpt dan maneek. Volgens mij word je als crew helemaal platgepee-emt.
en dan niet rustig beginnen, maar meteen het echte werkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Lois het volgende:
Kim Eva is grenzen aan het ontdekken, als een rasechte peuter. Compleet met weglopen enzo, het was best heftig vandaag. Dat is niet de reden dat ik aan deben hoor, dan had ik al eerder compleet laveloos gelegen
maar ik had er trek in, en dus heb ik een flesje bacardi gekocht
Pcies! Je moet alleen meer weggooien danquote:
Ja, dan is je dag langquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Lois het volgende:
Kim Eva is grenzen aan het ontdekken, als een rasechte peuter. Compleet met weglopen enzo, het was best heftig vandaag. Dat is niet de reden dat ik aan deben hoor, dan had ik al eerder compleet laveloos gelegen
maar ik had er trek in, en dus heb ik een flesje bacardi gekocht
Niemand gezien, volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
Oeh, heftig Lois, logisch dat je trek hebt in wat sterks dan. Ik krijg sterke thee numisschien kan ik dan het verschil tussen verleden en toekomst weer uit elkaar houden
Ik vind het ook echt heel erg vreselijk! Plaatsvervangende schaamte enzo..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef Vicky het volgende:
ik word kotsmisselijk van die tv kantine.. wat een triest gedoe
idd.. en M. zit breeduit te lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt heel erg vreselijk! Plaatsvervangende schaamte enzo..
quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Dat je straks weer lekker met een drankje in de tuin kan zitten tot diep in de nacht.
Gelukkig hoeft schaap het ook niet te zien. Vreselijk programma vind ik het.quote:
nogal..vooral omdat we er morgen erg vroeg uit moeten ivm Blijdorpquote:
Ik vond het zo leuk staanquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Saffier het volgende:
Blijdorp is leuk DakootHoop dat ze zo wil gaan slapen. Moet je er erg vroeg uit?
Bijna niemand zag het dus
Oh, dan gaat ze vast ook uitslapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
nogal..vooral omdat we er morgen erg vroeg uit moeten ivm Blijdorp
we hebben een moederdagtour..dus we komen langs alle beesten die mama zijn geworden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Saffier het volgende:
Ik ben gesloopt na weer een dagje klussen/ruimen/verhuizen bij mijn broer, ik ga verstandig naar mijn bedje en morgen een beetje uitslapen
Veel plezier moeders en Dakoot veel plezier in Blijdorp. Vergeet bij de ingang geen fodertje mee te nemen met voedertijden enzo erop, kom je niet net ná die tijden aangezet daar, of juist wel omdat het er dan rustig is natuurlijk
ik zat net stiekem naar de meetingfoto's te loeren, jeetje hee!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:54 schreef miss_sly het volgende:
De styling heeft het bij Lisa vaak bij het verkeerde eind, maar dat neemt niet weg dat ze de enige was met een echt fantastische stem
Dat is toch maar een week of 4 geleden, volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik zat net stiekem naar de meetingfoto's te loeren, jeetje hee!. Dat is een heel verschil in buik met toen je hier was
.
.
je mag 't boek wel van me lenen? de meningen waren verdeeld, maar gemiddeld was men toch vrij enthousiast over het boek. ik vond het zelf ietwat tegenvallen, maar dat kwam misschien ook omdat ik juist vooraf (bij het uitzoeken van een geschikt boek) al een aantal lyrische recensies gelezen had. maar hij kan in elk geval heel goed vertellen. en dat ie ook lugubere filmpjes maakt daar kan ik me wel iets bij voorstellen, er hangt vaak wel een bepaalde spanning in z'n verhalen die je 't gevoel geeft dat er allerlei naars staat te gebeuren. maar 't is inderdaad tegelijkertijd vaak ook erg grappig, hoewel 't nou niet bepaald vrolijke verhalen zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef pinquit het volgende:
ja! hoe was het boek? ik ben heel benieuwd hoe lernert engelberts schrijft, ik heb namelijk zo'n supergrappig luguber filmpje van hem
Muah ik lig al 2 uur spelletjes te doen op mijn iPhonequote:Op zondag 10 mei 2009 07:42 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
Ben ik nou echt de eerste?
Zo vroeg ist niet?
Neuh, gewoon via iTunesquote:Op zondag 10 mei 2009 07:49 schreef Vicky het volgende:
Rocka, download jij spelletjes voor je IPhone van een bepaalde site?volgende week krijg ik de mijne
Was je nog op tijd voor ER? Wat een afleveringquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lisaaaaaa
*zapt naar Ned. 1*
* Vicky heeft ER opgenomen.. vanavond maar eens kijken denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 07:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor ER? Wat een aflevering
Ooowquote:Op zondag 10 mei 2009 07:49 schreef Chan het volgende:
Nee hoor Freecell, hier was het al ruim voor 7 uur dat ik mn ogen open deed.. Maar te lui om meteen uit bed te komen
Ik ben zo blij, we hebben de babykamer voor een heel eind af en manlief staat telkens voor de deur (er zit nog een gat in de deur waar voorheen een raampje zat dat we nog dicht moeten maken) naar binnen te kijken bij het kamertje en dat ziet er zoo lief uit
Ben benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2009 07:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh voordat je denkt dat het heel spannend is ofzo, zo was het nou ook weer niet. Maar gewoon eigenlijk eindelijk weer eens ouderwets goed en ik moest hardop lachen. En dat is lang geleden!
Het leven van een moeder is zwaarquote:Op zondag 10 mei 2009 08:39 schreef Vicky het volgende:
Gezellig Stout!
Hehe, Amber is eindelijk wakker.. tijd voor verse croissantjes
ja hequote:
Nou dan weet je wat je met vaderdag te doen staatquote:Op zondag 10 mei 2009 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg een kopje koffie en toen moest ie al weg. Hij pikte zelfs mijn ovenbroodje met gesmolten kaas nog af zodat ik een nieuwe moest maken. (terwijl ik nog had gevraagd of hij er ook één wilde. )
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Een t-shirt bestellen met "ik hou meer van mijn moeder"?.
Jaa ik was op tijdquote:Op zondag 10 mei 2009 07:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor ER? Wat een aflevering
jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Popples het volgende:
stout wat ben je goed verwend.
kim![]()
miss_sly wat lief!
iedereen leuke dingen gekregen?
hier niks gekregen.
ik heb vanmorgen mijn moeder een taart gegeven. roze met witte roosjes.
toen kreeg ik dus te horen dat er iemand overleden was, dat heb ik eruit moeten trekken bij mijn moeder.
er was niemand die mijn moeder en oom konden brengen dus mag ik morgen naar een begravenis met 2 kids en van een onbekende voor mij. als klap op de vuurpijl ik had ook nog geen schoenen voor onder mijn pak
ik ga ook wandelen hoor, ga echt niet met de kids daar bij blijven. maar brengen en halen is geen optie.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
jeetje.. ik had ze gebracht en weer gehaald, ik zou echt niet met mijn kinderen naar de begravenis van een onbekende gaan.
nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is de trein geen optie voor ze? Ik ben heel erg tolerant maar ga geen hele dag opofferen voor de begrafenis van een onbekende, zelfs al ga je er zelf niet heen
waar in Limburg is het? misschien dat je met je meiden er nog een leuke dag van kunt maken door bv als t in de buurt van valkenburg is naar t sprookjesbos of de valkenier te gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Popples het volgende:
[..]
nee dat is ook geen optie. mijn moeder en oom kunnen niet eens lezen en met de gezondheid van mijn oom is dat al helemaal geen optie. vind gewoon dat mijn moeder recht heeft om afscheidt te nemen van haar peettante en vriendin van mijn oma. ik heb die vrouw wel 2 keer gezien maar verder niet.
ach misschien valt het morgen wel mee.
Ok, Heerlen is in Welten bij het ziekenhuis in de buurt(10 min van de grote begraafplaats en het crematorium een leuke speeltuin)quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Popples het volgende:
ynske het is in heerlen.
geen idee verder. krijg vanavond pas het adres en de rest van de informatie door.
ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Popples het volgende:
klinkt gezellig rewimo.
huup![]()
nou mijn moeder wilde niks zeggen. ik en mijn zusje hebben het eruit getrokken.
ze kon er niet naar toe omdat mijn vader moest werken. dus ik stelde zelf voor om te rijden.
mijn ouders doen ook alles voor ons.
zag het wat laat, maar misschien voor een volgende keer: maritiem museum heeft een kinderafdeling, professor plons. heel leuke kijk en doe dingen voor kinderen en is niet schreeuwend duur.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan vandaag wel naar Rotterdam, maar niet naar de dierentuin. Iemand (behalve het fotomuseum) een tip wat leuk is om te doen met kinderen ook daar? En liever niet te veel binnen.
Komt het niet gewoon van hooikoorts? Ik heb het ook erg en elk jaar weer. En momenteel weer op het hoogte of euh dieptepunt, zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:
deze moeder werd vanochtend wakker met 2 dikke allergie ogen. 3 weken lang op vakantie nergens last van gehad, en we zijn thuis en het is weer raak. En ik weet potverdrie niet wat het nu is.
JW toevallig?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahja das wel lief om het aan te bieden dan. Maar sowieso rottig voor je mams dat ze het gevoel had niet te kunnen gaan.
Ooooh was ik nog helemaal vergeten te zeggen gister... Ik heb gister mn eerste moederdag kado ooit gehad!!... van de buurman
hihi.
Zo gek. Hij had bonbons gehaald voor zn moeder en toen gelijk voor alle mama's hier op het pleintje als kleinigheidje zo'n doosje met twee bonbons gehaald. Zo lief![]()
Alleen mn lief vond het wel een beetje jammer dat hij nu niet de eerste ever-ever was zeg maar(maar straks bij t eten krijg k van hem moederdag-in-mn-buik kadootjes
)
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
*Binnenvalt*
Ik ben net omgevallen met de fiets en Leander voorop.
Ging allemaal goed met Leander, ik voelde het aankomen en heb een arm en een half lijf onder Leander gegooid en hij stuiterde dus op mij en werd heen en weer geslingerd. Even huilen en heel snel weer stil.
Toen we thuiskwamen heb ik eerst heel hard gehuild en nu ben ik nog wat trillerig
Geloof het wel ja! Ben nog steeds niet helemaal uit alle namenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JW toevallig?
En moederdagkadoortjes in je buik..dat klinkt wel een beetje vunzig eigenlijk![]()
ahw meiske tochquote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Ik ben gewoon een onhandige muts
Mis wat vel op mijn hand en pols en mijn been en knie zijn blauw Hand ook dik, verder niks schokkends met mij.
En handig met opvangen? Was geen kwestie van handigheid Ik zag dat kleine koppie richting stenen gaan, daar word je héél snel van, geloof me..
Ben nog steeds bibberig en huilerig
ohw nee die was het nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Freecell wat een schrik! Gelukkig is alles met je ventje goed en ben je er zelf, op wat missend behang na, ook ongedeerd van af gekomen!
Huup die van dat ventje wat pas jarig was, type brandweerman met hangsnor? Ga ik tenminste wel van uit, typisch een aktie voor hem iig
Spierpijn heb ik nu alquote:Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw meiske toch![]()
nie schrikken als je morgen enorme spierpijn hebt he! Vanavond lekker een warme douche nemen ofzo.
Mijn vader is ooit met mij van de trap afgelazerd toen ik 6 weken oud was. Hoe hij het presteerde weet ik niet maar ergens halverwege de val heeft ie zich kunnen keren en is hij zelf op zn rug/nek/hoofd geland maar ik had niets want ik lag op zn buikdat soort reflexen bestaan echt hoor. Mn vader zei ook dat hij zo enorm schrok toen, hij heeft er geen seconde stil bij gestaan hoe hij zelf terecht zou komen.
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomenquote:
Chacama toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef Dakota het volgende:
( wie is de moeder van die kortgeknipte dochtertjes? )
achja, mannenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel
TARA vond het een beetje onzin dat ik thuis zo hard ging huilen 'alles is toch prima afgelopen?![]()
gelukkig maar!'
En ik zie nog steeds dat hoofdje richting straat gaan
Niet mij, ik was met de famielje in Artisquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
Heb je nog hullo gezegd?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep maar vond t lullig om af te zeggen..was wel erg leuk.. en ik ben volgens mij iemand van OUD tegen gekomen
jij hoeft jouw kinders vast ook helemaal niets meer te vertellen over doekenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Niet mij, ik was met de famielje in Artis
Yeps dat was zequote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
achja, mannen
maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit hoor!
en idd volgens mij was t chacama want ik herkende haar kortgeknipte dochters en ze sprak me ook nog aan over mn doek..althans ze vroeg aan haar jongste 'wat is dat?!'
en toen zei ik DOEK \o/ en ben ik weer doorgelopen
ik wist t niet helemaal zekerquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef chacama het volgende:dakota... volgende keer mag je het wel zeggen hoor.... twijfelde zelf ook. Herkende wel iets, maar was niet zeker..... en Maud heeft nog een paar keer daarna gezegd.. kindje doek lekker.... Zelf heeft ze alleen in het begin bij me gehangen...
* en nu weer snel stofzuigen...en verder schoonmaken, want dat is er bij ingeschoten op deze fijne en zeer mooie moederdag*
k heb t dr net gevraagdquote:
hehe..in t licht is t zeegroen met paarse draadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Fuente het volgende:
Ik ben zelfs verliefd op jouw indio turkis Dakoot![]()
Oilily is toch failliet ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef flowerbox het volgende:
Ja ik ga dus nu verder sparen voor dat servies, zo leuk. (En volgens mij minder duur dan dat Oilily-servies)
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef Chell het volgende:
[..]
Ah, je was het dus inderdaad! Ik dacht je al te herkennen
word je al paranoide?quote:
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
word je al paranoide?![]()
ik heb een ieniemini stokstaart-figuurtje gekregen van mn liefhaha
Ahw Pinq, arme opa. Ik droom ook wel es van die dingen en dan moet ik altijd even bellen
Oliliy fallietquote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oilily is toch failliet ofzo?
Misschien kun je het wel ergens voor een dumpprijs kopen![]()
Maar het zal inderdaad wel schelen ja. En even de site van DE in de gaten houden want ze hebben regelmatig aanbiedingen enzo. Mijn mok was toen voor de helft van de prijs geloof ik. Daarom had k em meegenomen
Bij de prairiehondjes rond een uur of twaalf, blauwe draagdoek. En hélemaal aan het eind van de dag, vlak voor sluitingstijd bij en in het Oceanium.quote:
Is dat in dat parkje bij de Euromast? (ik kan me zo nergens gras aan het water voor de geest halenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Sugar het volgende:
Ben je de bibbers alweer wat kwijt, freecell? Bah, zulke dingen zijn zo ontzettend eng, he?![]()
![]()
Bedankt nog voor de Rotterdam-tips! We hebben het gehouden bij het fotomuseum en lekker lang aan het water op een heel relaxed loungeterrasachtigding.
ahja dat kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Chell het volgende:
[..]
Bij de prairiehondjes rond een uur of twaalf, blauwe draagdoek. En hélemaal aan het eind van de dag, vlak voor sluitingstijd bij en in het Oceanium.
Ben benieuwd wat het gaat worden. De familie Olsthoorn (oprichters die het bedrijf verkochtten in '93) heeft vorige week wel de merknaam teruggekocht, maar niet de winkels overgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef dutchie het volgende:
Oilily werkt aan een doorstart trouwens, dus nog eventjes geduld voor de liefhebbers.
jaaaa iddquote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef freecell het volgende:
Elke lente/zomer nieuwe nep-allstars voor 5,-
*foto*
Zo blij dat ik dit kon opvangen
oh okay, ja dat arniflor/arnica heb ik zelf nog nooit gebruikt, ik had er alleen over gelezen, net als die andere die tegen iets anders was, schrammen geloof ik?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef freecell het volgende:
Action!
Ik zeg: Detinox voor tandjesIs gewoon Lidocaine! Zelfde spul als waarmee ze je verdoven voor hechten en dergelijke, werkt als een tierelier hier
En Arniflor bestaat welIs merknaam van arnica zalf
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen! (ze was al wat ouder dan Leander nu is, als ik 't me goed herinnner 2 jr ofzo. heel zielig!)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef huuphuup het volgende:
Bix!![]()
heupje gebroken jeumig wat sneu. Wat doen ze daaraan bij zo'n kleintje? Gipsen of spalken ofzo?![]()
Pfoe lijkt me heel naar.
Nee hoor, je gedroeg je niet als een kleuterquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
ahja dat kloptIk gedroeg me vast weer als een kleuter
maarre ik heb jou iig niet gezienzou je ook niet herkennen
(met hoeveel mensen was je?)
Achquote:Op zondag 10 mei 2009 23:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen!
zo, dat klinkt zo mogelijk nog sneuer!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ze heeft toen een flinke tijd in 't ziekenhuis gelegen met haar benen omhoog (met van die gewichten eraan). toen ze eruit kwam moest ze helemaal opnieuw leren lopen! (ze was al wat ouder dan Leander nu is, als ik 't me goed herinnner 2 jr ofzo. heel zielig!)
Tegen uitdrogingquote:
oooh op die fiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef MamsX het volgende:
och het arme kind, is verder alles wel weer goed met haar heupjes?
ORS is de Engels afkorting voor ‘oral rehydration solution'
ORS wordt gebruikt bij diarree om het verlies aan water, suikers en zouten aan te vullen.
ja ik kende de afkorting niet, en ik kon het er ook niet zo snel uithalen, vandaarquote:
ja ik wist het ook niet, ik stond ook echt vanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef MamsX het volgende:
Cola? dan heb je in ieder geval wel een suiker boost
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef Troel het volgende:
Als kinderen ziek zijn werkt cola en chips het beste
(maarja, bij een zuigeling werkt dat niet echt je van het he)
ghehhee nou...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
zal ik een plattegrondje met namen daarop tekenen voor je?
buurvrouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |