Dat ook trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
wat goed dat je dame zich zo goed hield mous!
heeft hier al gestaanquote:
het echte werk, piercenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef moussy het volgende:
Doet Oom Rob het ook met een tangetjeding, of meteen met de naald?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef Jelief het volgende:
[..]
het echte werk, piercen![]()
Lotus heeft ook gaatjes, gezet door papa , mama was er nietdie durfde er niet bij te zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Ik zit hier, voor het eerst sinds eh.... enorm lang geleden aan een borrelJezus wat lekker maar als ik straks niks meer van me laat horen ben ik omgekukeld, en als ik onzin ga uitslaan alvast mijn excuses
Zelfs je pmbox loopt ervan volquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja het is echt heel erg heftig. Dit moet niet te lang gaan duren anders heb ik starks bloedarmoede
Ik mag hopen dat ik dit niet op mn trouwdag heb! Ga uit voorzorg waarschijnlijk aan de primolut oid anders kan ik de dag beter cancellen
Was het zo erg vandaag?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Lois het volgende:
Het is nog voor mijn zwangerschap van Iris, misschien zelfs voor Eva dat ik voor het laatst een borrel heb gedronken maar ik was er aan toe
Tv Kantine hebben wij razendsnel weggezapt, wat een vreselijk programma vind ik dat.
Iets te groot zit ook niet mooi. Hobbezak idee. Achja, wel 2 rokken, ook leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Saffier het volgende:
Ik ga morgenmiddag naar Nick en Simon in Rotterdam maar er is een kaartje over, is er hier een liefhebster?
Oxy, Piglet en Moonah welkom terug van vakantie
Lastig Ingrid als je tussen 2 maten inzit. Kan je geen iets te grote kopen met een riem? Of dat je 'm net iets inneemt dan?
Crew wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb weer ruimte gemaakt hoor! Zou het niet mogelijk zijn, een inbox van 2500 berichten?
gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond! Er zit hier een vogel zo hard te zingen dat ie de tv overstemtEn een gewone buitenvogel hè.
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik solliciteer al jaren maar word nooit genomen
echwel!!quote:
Ik was niet kneedbaar genoeg geloof ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:53 schreef snoopy het volgende:
een buitenvogel![]()
![]()
![]()
Maneki, hebben ze je ook een reden gegeven? Echt belachelijk gewoon dat jij het niet bent![]()
neem nog een borrel Loisquote:
Extra uitleg voor de stadsmensenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:53 schreef snoopy het volgende:
een buitenvogel![]()
![]()
![]()
Maneki, hebben ze je ook een reden gegeven? Echt belachelijk gewoon dat jij het niet bent![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Lois het volgende:
Het is nog voor mijn zwangerschap van Iris, misschien zelfs voor Eva dat ik voor het laatst een borrel heb gedronken maar ik was er aan toe
Dan is het meer Maria-Nekoquote:
weing verschil met nu dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Extra uitleg voor de stadsmensen![]()
Ik denk dat het niet helpt dan maneek. Volgens mij word je als crew helemaal platgepee-emt.
en dan niet rustig beginnen, maar meteen het echte werkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Lois het volgende:
Kim Eva is grenzen aan het ontdekken, als een rasechte peuter. Compleet met weglopen enzo, het was best heftig vandaag. Dat is niet de reden dat ik aan deben hoor, dan had ik al eerder compleet laveloos gelegen
maar ik had er trek in, en dus heb ik een flesje bacardi gekocht
Pcies! Je moet alleen meer weggooien danquote:
Ja, dan is je dag langquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Lois het volgende:
Kim Eva is grenzen aan het ontdekken, als een rasechte peuter. Compleet met weglopen enzo, het was best heftig vandaag. Dat is niet de reden dat ik aan deben hoor, dan had ik al eerder compleet laveloos gelegen
maar ik had er trek in, en dus heb ik een flesje bacardi gekocht
Niemand gezien, volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
Oeh, heftig Lois, logisch dat je trek hebt in wat sterks dan. Ik krijg sterke thee numisschien kan ik dan het verschil tussen verleden en toekomst weer uit elkaar houden
Ik vind het ook echt heel erg vreselijk! Plaatsvervangende schaamte enzo..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef Vicky het volgende:
ik word kotsmisselijk van die tv kantine.. wat een triest gedoe
idd.. en M. zit breeduit te lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt heel erg vreselijk! Plaatsvervangende schaamte enzo..
quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Dat je straks weer lekker met een drankje in de tuin kan zitten tot diep in de nacht.
Gelukkig hoeft schaap het ook niet te zien. Vreselijk programma vind ik het.quote:
nogal..vooral omdat we er morgen erg vroeg uit moeten ivm Blijdorpquote:
Ik vond het zo leuk staanquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Saffier het volgende:
Blijdorp is leuk DakootHoop dat ze zo wil gaan slapen. Moet je er erg vroeg uit?
Bijna niemand zag het dus
Oh, dan gaat ze vast ook uitslapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
nogal..vooral omdat we er morgen erg vroeg uit moeten ivm Blijdorp
we hebben een moederdagtour..dus we komen langs alle beesten die mama zijn geworden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Saffier het volgende:
Ik ben gesloopt na weer een dagje klussen/ruimen/verhuizen bij mijn broer, ik ga verstandig naar mijn bedje en morgen een beetje uitslapen
Veel plezier moeders en Dakoot veel plezier in Blijdorp. Vergeet bij de ingang geen fodertje mee te nemen met voedertijden enzo erop, kom je niet net ná die tijden aangezet daar, of juist wel omdat het er dan rustig is natuurlijk
ik zat net stiekem naar de meetingfoto's te loeren, jeetje hee!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:54 schreef miss_sly het volgende:
De styling heeft het bij Lisa vaak bij het verkeerde eind, maar dat neemt niet weg dat ze de enige was met een echt fantastische stem
Dat is toch maar een week of 4 geleden, volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik zat net stiekem naar de meetingfoto's te loeren, jeetje hee!. Dat is een heel verschil in buik met toen je hier was
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |