Ook gewoon echt helemaal té kjoetquote:
Hartverscheurend idd.. ik heb ze zelf uit de brandnetels gehaald en had echt zoiets van geef maar meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef CartWOman het volgende:
Hartverscheurend, zóoo klein en dan zonder warmte en liefde van een moeder![]()
Heel lief van je Logi, knuffel ze maar veel.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef leukerdje het volgende:
Wat een schatjes!
Goed dat jij ze opvangt en verzorgt.
Via welk asiel vang je op?
Ik ben namelijk voor mijn buurvrouw op zoek naar een kitten
In ieder geval veel sterkte en succes ermee.
Ontzettend, ze kan ook heerlijk helemaal spastisch doen als ze de fles niet goed in dr mond heeft of het niet snel genoeg gaat, begint ze helemaal om zich heen te slaan *wapper wapper* stiekem een heel geinig gezichtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Wat lief. Volgens mij is Teuntje lekker ondeugend
Awwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Oksel het volgende:
Mijn pa heeft ook kittens!![]()
Zijn nu 2,5 week oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik EIS een wapperwapper filmpje!quote:
Jammer, dat is niet in de buurt.quote:
quote:
Hahaha Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik EIS een wapperwapper filmpje!
Schattig hoor en wat goed dat je dit werk doet.Elke nacht je bed uit is niet makkelijk, maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Logician, je snapt natuurlijk wel dat de waarde van dit topic met elke geposte foto toeneemt
Het is idd. erg intensief, gelukkig is mijn vriend ook helemaal weg van ze en neemt die het over als ik moet werken, op dagen dat hij niet kan is het gelukkig mogelijk om met de ambu om de 2uur even langs huis te rijden, dus dat is wel fijn. De eerste dagen was ik wel heeel moe overdag maar dat is wel logisch omdat je aan een nieuw ritme moet wennen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Jammer, dat is niet in de buurt.
Maar ik ga ervan uit dat het asiel hier binnen enkele weken ook vol zal stromen met kittens.
Zelf vang ik ook kittens op, alleen de wat oudere, vanaf 4 weken, als ze zelfstandig kunnen eten en ontlasten. Voor flessenkittens heb ik geen tijd jammer genoeg.
En ik denk ook dat ik moeilijk of geen afscheid van ze zou kunnen nemen.
Je bent zo intensief met ze bezig, dat ik het lastig zou vinden om ze aan een ander te geven.
Petje af voor je, ik doe het je niet na.
Je hebt ze dan ook in/om Enschede gevonden denk ik? Als ik dit soort verhalen hoor baal ik altijd stiekem een beetje dat ik nooit een lieve snoezige pluizige kitten vind als ik (ook in Enschede) met de hond aan het wandelen benquote:
Ze lagen in een strook brandnetels achter een school .. in Enschede idd..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Je hebt ze dan ook in/om Enschede gevonden denk ik? Als ik dit soort verhalen hoor baal ik altijd stiekem een beetje dat ik nooit een lieve snoezige pluizige kitten vind als ik (ook in Enschede) met de hond aan het wandelen ben
Arme beestjes... Ik vraag me altijd af wat iemand bezielt om zijn dieren zomaar langs de kant van de weg te dumpen.. Breng ze dan naar een asiel ofzo. Ze zijn trouwens echt super schattigquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze lagen in een strook brandnetels achter een school .. in Enschede idd..
De moeder was doodgereden. Ik had niet begrepen dat ze door mensen gedumpt warenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Miss_Isis het volgende:
Arme beestjes... Ik vraag me altijd af wat iemand bezielt om zijn dieren zomaar langs de kant van de weg te dumpen.. Breng ze dan naar een asiel ofzo. Ze zijn trouwens echt super schattig
Ja daar ben ik ook wel bang voor, maar ik kan ze niet houden. Ik heb 1 fretje en die wil ik straks zijn vrijheid wel weer terug geven. Gelukkig is het wel zo geregeld dat de mensen die via het asiel zich melden eerst via mij gaan en dus hier komen kijken naar de kittensquote:Op maandag 11 mei 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
wat een enorme schatjes
lijkt me wel moeilijk om ze dan na een paar weken weer mee te geven met andere mensen als jij ze zo hebt helpen groeien enzo
Als iemand van Fok! ze adopteert kan je nog updates en foto's krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel bang voor, maar ik kan ze niet houden. Ik heb 1 fretje en die wil ik straks zijn vrijheid wel weer terug geven. Gelukkig is het wel zo geregeld dat de mensen die via het asiel zich melden eerst via mij gaan en dus hier komen kijken naar de kittens
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
En Fok! users zijn goed in het adopteren van kittens.
Dat zou best wel geweldig zijn idd!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Als iemand van Fok! ze adopteert kan je nog updates en foto's krijgen![]()
Je zou eens kunnen komen kijken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een plekje in huis over
Had ik ook gelezen, maar kan me haast niet voorstellen dat een drachtige poes haar kleintjes in de brandnetels achter een school wil opvoeden... En als ze ze aan het verplaatsen was denk ik niet dat ze allemaal bij elkaar op een niet-overdekte plek gevonden zouden worden. Ik hoorde laatst van een buurman dat waar ik woon ook regelmatig jonge katten worden gedumpt, dus vandaar dat ik daar meteen aan dacht...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De moeder was doodgereden. Ik had niet begrepen dat ze door mensen gedumpt waren
Wat zij zegt! Zo lief!!quote:
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?
Dibs op Joep!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ze moeten Crazy-p wel hebben qua ongelukjes
Ik heb nagevraagd bij het asiel en vanaf 6wk kunnen ze besproken worden.![]()
De kosten voor een kitten zijn 70 euro, dat is inclusief ontwormen, ontvlooien, inenting, chip en castratie of sterilisatie.
De vrouw van de kittenbemiddeling gaf trouwens aan dat ze een site heeft waar alle andere kittens opstaan..
Deze is www.kittenpaleis.nl
ja die is inmiddels weer schoon jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?
ja nou is wel gemeen hoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ze moeten Crazy-p wel hebben qua ongelukjes
Ik heb nagevraagd bij het asiel en vanaf 6wk kunnen ze besproken worden.![]()
De kosten voor een kitten zijn 70 euro, dat is inclusief ontwormen, ontvlooien, inenting, chip en castratie of sterilisatie.
De vrouw van de kittenbemiddeling gaf trouwens aan dat ze een site heeft waar alle andere kittens opstaan..
Deze is www.kittenpaleis.nl
Teuntjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Wat een toffe ogen heeft de zwart-witte!![]()
Ik was te lui om te kijken welke welke wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Teuntjeontzettend ongeduldig schatje
Wel grappig trouwens ze durven niet van het dekentje af, ze blijven dan echt aan de rand staan, heel apart
wat een schatjes zijn het ook..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:42 schreef Logician het volgende:
*wapper filmpje*
Foto's van vanmiddag![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En speciaal voor Innepin:
[ afbeelding ]
Ja en ik was eigenlijk op zoek naar een vriendje/speelmaatje voor Spider (katertje van ongeveer 11 maanden) maar er zitten nog zoveel haken en ogen aan dat ik het echt nog niet weetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:20 schreef Logician het volgende:
Teuntje is nog op zoek naar een lief baasje
In die situatie kan ik me dat voorstellen, maaruh ze zijn v.a 6wk pas officieel reserveerbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en ik was eigenlijk op zoek naar een vriendje/speelmaatje voor Spider (katertje van ongeveer 11 maanden) maar er zitten nog zoveel haken en ogen aan dat ik het echt nog niet weetHebben we wel genoeg ruimte? Wat vindt Ziggy ervan? (oude dame van 17,5) Is Spider niet al te groot om te spelen met zo'n klein ding? Slaat ie een kitten niet bont en blauw?
![]()
Maar mijn god wat een schattig ding!!!![]()
![]()
*maalt verder*
Volgende keer niet in je trui stoppen en gewoon het lakentje gebruikenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef Crazy-p het volgende:
wat een schatjes zijn het ook..
ja dat blijf ik toch vinden.. ondanks dat ze of over me heen plassen of poepen
vooral dat filmpje
Ik heb nog even bedenktijd dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:41 schreef Logician het volgende:
[..]
In die situatie kan ik me dat voorstellen, maaruh ze zijn v.a 6wk pas officieel reserveerbaar
Ze zijn echt te cute idd![]()
![]()
Ik denk dat afscheid nemen ook wel heel moeilijk gaat worden
Teuntje is inderdaad een vrouwtje.... en Joep is overduidelijk een mannetje of hij moet wel een enorme clitoris hebben, maar dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Meddo het volgende:
Ja mensen, nu zijn ze nog lief en schattig. Maar over een jaar....
Dat blijken Joep en Teuntje opeens vrouwtjes te zijn.. en hoe je dat weet? Nou, omdat de zwerfkat van de buren ze bezwangerd heeft. En wat moet je dan?
Dan gaat het opeens tijd en geld kosten en krijg je het er druk mee... vervolgens heb je nog maar één oplossing: het hele zooitje wordt een wijk verderop in de brandnetels gedumpt.. en waarom?
Omdat er altijd weer mensen zijn die ze vinden en meenemen omdat ze zo lief en schattig zijn.
ja maar dat deed ik ook.. hij zat niet in mn trui dit keer..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgende keer niet in je trui stoppen en gewoon het lakentje gebruiken![]()
... zijn ze nog steeds leuk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Meddo het volgende:
Ja mensen, nu zijn ze nog lief en schattig. Maar over een jaar....
Ze doen het qua gewicht ook echt goed komen dagelijks rond de 40gram aan nu, wat best veel is volgens mij, ze drinken gewoon heel goed, en geven ook duidelijk aan wanneer ze vol zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het wapper filmpje gemist!![]()
*smelt*
Wat kan dat meidje zich druk maken zeg.En wijntje erbij voor de blikopener poedermelkaanlengster zie ik?
![]()
Wat doen ze het goed, ze gaan al lekker op avontuur zie ik.![]()
Mja, Spider verveelt zich dood heb ik soms het ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het wapper filmpje gemist!![]()
*smelt*
Wat kan dat meidje zich druk maken zeg.En wijntje erbij voor de blikopener poedermelkaanlengster zie ik?
![]()
Wat doen ze het goed, ze gaan al lekker op avontuur zie ik.![]()
@missbliss: moeilijke afweging. Ik heb voor Siets (toen 9 jaar) na het overlijden van haar broer een kitten speelkameraadje in huis gehaald. Kan ze lekker spelen. Dacht ik.
Er is geblazen en genegeerd, nu tolereren ze elkaar gelukkig en kan er ook geneusd worden. Maar samen spelen, da's er nooit van gekomen. En zoals Siets nu in elkaar steekt met haar ziekte doe ik haar geen nieuwe kat meer aan. Die taart raakt al van haar voer af als ik een weekje weg ben en zij in haar eigen huis wordt verzorgd door mijn cat sitters. Hier komen - zolang zij leeft- geen andere katten meer binnen, zelfs geen opvangkatjes van Redcat, jammer maar helaas.
Bij jou zou het anders kunnen gaan natuurlijk, je hebt ook nog Spider als bliksemafleider. Maar het is wel een gok, zeker met zo'n kwetsbare oude kat als Ziggy.
Dat is misschien wel een idee jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Dat is het verschil, jij hebt twee katten om aan te denken. En als Spider Ziggy gaat lastig vallen dan is een kitten misschien wel een idee. Die kleintjes kunnen zichzelf vaak prima verdedigen en na verloop van tijd groeit dat wel naar elkaar denk ik. Of ze gaan elkaar lastig vallen en niet Ziggy.
Of misschien is een iets oudere kat van Spiders leeftijd een optie? Probeer je het een paar weken (iom asiel) en als het echt niet gaat zou je alsnog naar een kitten kunnen kijken.
Naartjie hier heeft gelukkig geen speelkameraad nodig, die vermaakt zichzelf wel (met mij). Dus ik houd het voorlopig bij 2.
En ik was helemaal vergeten te zeggen dat ik die foto van dat vreemde zwart-rode beest in het tunneltje hilarisch vind!
Tof!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef innepin het volgende:
Als het mag van het asiel en Logician en dergelijke, dan in principe wel. Onder voorbehoud gereserveerd dus![]()
En ach, dat er een kind komt, maakt wat poes betreft niets uit. Het betekent wél dat ik de eerste tijd in elk geval de hele dag thuis ben om alles in de gaten te houden.
Joep hing er net idd al inquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat lekker dat ze elkaar hebben op hun nieuwe plek. Let je wel op de combi kleine kattevoetjes en horizantale tralies? Niet dat ze blijven hangen! Want kittens gaan klimmen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een leuke Excel sheet waarop je de gewichtjes van de kittens kunt invullen. Kun je zien of ze in de buurt van de ideaal lijn blijven. PM me je mail maar bij belangstelling.
Edit: klimmen geldt voor kittens van alle nesten.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het al nagevraagd bij het asiel en in principe kunnen ze v.a 6wk via mij gereserveerd worden.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef innepin het volgende:
Als het mag van het asiel en Logician en dergelijke, dan in principe wel. Onder voorbehoud gereserveerd dus![]()
En ach, dat er een kind komt, maakt wat poes betreft niets uit. Het betekent wél dat ik de eerste tijd in elk geval de hele dag thuis ben om alles in de gaten te houden.
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef djac1 het volgende:
TS hou je ze zelf?
Wow, goede nazorg! Tof.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Logician het volgende:
[..]
En ze komen van het asiel dan na een paar weekjes langs om te kijken hoe het gaat
Wehehe, die Joep!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Joep hing er net idd al in
Ik heb je schema ingevuld, zal straks eens kijken of ik hem groter ergens kan uploaden want picasa verkleind hem direct maar de grafiek is wel duidelijk te zien, ze lopen volgens dit schema behoorlijk voor trouwens?
[ afbeelding ]
volgens het schema zijn ze dus te dik
Okay!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Darklight het volgende:
Werkse, voeg je volgende week wel ff toe
Het is natuurlijk niet te voorspellen, maar 90% van de dag minden de poezen hun own businessquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Als Ziggy een beetje tolerant is, heb je volgens mij een goede kans dat het prima uitpakt. Bij ons is het steeds zo geweest dat de jonkies (uiteindelijk vier in totaal, steeds met tussenpozen hier komen wonen) zich met elkaar gingen bezighouden en steeds meer ontzag kregen voor de oudste kater.
In elk geval hebben wij er een derde (en vierde) bijgenomen toen de twee die we hadden niet zo'n succes waren samen (de jongste wilde teveel met de oudste, maar de oudste had daar niet zoveel trek in). Nadat de een na oudste was overleden is er een nieuwe vierde en toen een vijfde bijgekomen. Geen centje pijn!
LOL!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Logician het volgende:
Trouwens op advies van het asiel ivm het gewicht om ze in de nacht niet meer wakker te maken voor voeding en alleen snachts te voeden als ze er zelf om vragen, kreeg ook direct een foto van een enorm dikke kat onder mijn neus gedrukt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:37 schreef Logician het volgende:
Ik heb net voor het eerst een schoteltje melk neer gezet..1 groot drama..
Joep liep er straal doorheen, Teuntje vond er niets aan en begreep niet wat ze met dat stomme platte ding moest.. dus camera uit en Joep's buikje schoonmaken (zonder even goed na te denken) met als resultaat een heel erg ondergepoepte ts (incl. witte zomerjurk)
Filmpje komt zo
Het kussentje komt weg bij Fauna land ( http://www.faunaland.nl ) in Enschede.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef leukerdje het volgende:
Joep en Teun zijn te schattig en leuk.
Leuke filmpjes en foto's.
Waar heb je dat leuke kussentje in de bench vandaan.
Die wil ik ook voor mijn opvangertjes.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Awww wat een lekker scheetjes!
En wat zien ze er toch totaal anders uit dan mijn mormetljes toen![]()
gelukkig een stuk gezonder en voller
Ze vonden het echt heel erg spannend, maar na 5 minuten begonnen ze te spelen met het grasquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:33 schreef leukerdje het volgende:
Leuke foto's zeg, ze genieten er wel van zo te zien.
Ze zien er goed uit hoor.
Dan trekt het dus wel bij de komende tijdquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef Logician het volgende:
Weging van gister:
Joep: 485
Teuntje: 438
Hun gewicht zou moeten zijn volgens de grafiek: 355
Moet wel zeggen dat sinds ze niet meer elke 2uur krijgen ze ong 10 a 20gram minder aankomen
Ze zitten nog steeds lekker boven de curve zie ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Logician het volgende:
Joep gaat naar Innepin, Teuntje is nog "vrij" ..
Ik vind het ook wel zielig ze uit elkaar te halen hoor..
Maar rationeel gezien vind ik het belangrijker dat ze beiden een goed thuis krijgen.
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje is verliefd geworden op Teuntje....
Ze is officieel nog aan het "nadenken", niet te hard van stapel lopen hèquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ik word altijd zo blij als kleine poesjes een huisje vinden
Nadenken als een klein poesje je hart heeft gestolenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef innepin het volgende:
Ze is officieel nog aan het "nadenken", niet te hard van stapel lopen hè
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Logician het volgende:
Ja hoor je bent welkom om te komen aaien![]()
Oeh InnepinZe zijn pas v.a 6wk te reserveren dus tijd genoeg om nog even te na te denken
Ze beginnen nu elke keer als ze wakker worden aan het deurtje te hangen en te piepen dat ze er uit willen, kooi is niet leuk meer behalve voor slapen sinds gister
Ghehehe het wordt een dierentuin bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
Ps: Teun en Joep hebben tijdelijk 2 pleegzusjes van 7wk
[ afbeelding ]
1 fret, 2 duiven, 2 kittens.. mwah valt nog mee tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ghehehe het wordt een dierentuin bij jou?
Daar ben ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje is verliefd geworden op Teuntje....
Doen! Krijg je vast geen spijt vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
Daar ben ikIk ben nog heel hard aan het nadenken maar ze is natuurlijk zo schattig dat alle redenen om het níet te doen zo onzinnig lijken
Nou, dat zeg ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:39 schreef Brittie het volgende:
Daar ben ikIk ben nog heel hard aan het nadenken maar ze is natuurlijk zo schattig dat alle redenen om het níet te doen zo onzinnig lijken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:24 schreef ElisaB het volgende:
Nadenken als een klein poesje je hart heeft gestolen
Owkee, je hebt gelijk
Dat is wel héél enthousiast geïnterpreteerd!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Beiden al een huisje!?![]()
![]()
Dat moet worden gevierd... met een update en verse foto's.
Nee hoor. Als ik het zeg is het een voldongen feit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is wel héél enthousiast geïnterpreteerd!Ik ga nog even door met formidabele logica op Brittie loslaten, en foto's en updates zijn nog veel effectiever inderdaad
Ja hij is nog maar 5 .. ik vind het zelf ook echt zo vertederend om te zien hoe hij met ze omgaatquote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef leukerdje het volgende:
Een hartverwarmend filmpje.
Zo lief hoe je zoontje (?) met de kittens omgaat.
Volgens mij haal je er 2 door elkaar, Jasper is altijd al helemaal gek met dierenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef DrMarten het volgende:
J en de poezels in de zandbak![]()
IK heb hem wel eens minder subtiel met een kat rond zien lopen
Ik zeg ook niet dat ie er niet gek mee is, maar ik hem hem wel eens met Matisse rond zien lopen, minder subtiel zeg maarquote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij haal je er 2 door elkaar, Jasper is altijd al helemaal gek met dieren
Lief ventje met een aardig karakter vermoed ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja hij is nog maar 5 .. ik vind het zelf ook echt zo vertederend om te zien hoe hij met ze omgaat![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Lief ventje met een aardig karakter vermoed ik.
Zo te zien heeft hij er echt feeling voor om met dieren om te gaan.
Oeh leuk!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:44 schreef Oksel het volgende:
Ik zal dit weekend ff filmpje schieten van de kittens van m'n pa.
Ow man, weer een tvp topic.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow man, weer een tvp topic.Goed bezig Logi, hopelijk redden ze het.
En voor Jope en Teuntje zijn de nodige![]()
's en
![]()
weer op hun plaats.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
[..]En ik had nog wel in mijn kop er vanavond eens weer uit te kunnen
hahaha
Joep & Teun doen het zo goed en ben zo verliefd op ze!
Innepin: Ze mogen trouwens met 10wk weg, ze zijn nu bijna 5wk
Volgende wk kan zeker wel, dinsdag kan ik tot 14uquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Darklight het volgende:
logi, wil ze nog wel ff zien
Dinsdag ben ik weer thuis, ff internetten nu op amelandIs dinsdag goed? Zeg maar een tijd
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef innepin het volgende:Volgens mij had Brittie gisteren de knoop definitief doorgehakt om voor Teuntje te gaan
![]()
En oeh foto van Joep![]()
Jullie moeten dan wel even zo spoedig mogelijk een email sturen naar het asiel he?! Niet vergetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef innepin het volgende:Volgens mij had Brittie gisteren de knoop definitief doorgehakt om voor Teuntje te gaan
![]()
En oeh foto van Joep![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef Darklight het volgende:
ok, goed om te horen
Neem ik een andere, zijn er weer 4 bijgekomen
OMG wat een schatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Logician het volgende:
pssssssssssssssst fotooooooooooooo's
Joep en Teuntje waren net in een heeeel goede poseer bui
Joep
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Logician het volgende:
Ik heb ze op advies gisteravond geen fles gegeven en etenbakje met kittenbrokjes, water en nog een bakje kittenmelk bij ze in de kooi gezet en vanmorgen waren ze aan het eten en drinken![]()
![]()
Die tweede fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Logician het volgende:
Nou hier komt ie dan, Teuntje in de Josti houding![]()
ps: sorrie voor de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus ze ligt nooit als een normale kat, altijd languit op de rug, ziet er zo belachelijk grappig uit![]()
![]()
Joep net even in de tuin terwijl madam josti lag te slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joep schrok van de telefoon die over ging![]()
[ afbeelding ]
Mijn zoontje kan niet meer even zomaar op de DS![]()
[ afbeelding ]
Ze gaan sinds eergister ook al netjes op de bak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps: Ik heb ook nog 3 filmpjes, die ga ik morgen uploaden
Wat een stoere ventquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Logician het volgende:
Joep net even in de tuin terwijl madam josti lag te slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joep schrok van de telefoon die over ging![]()
[ afbeelding ]
Mijn zoontje kan niet meer even zomaar op de DS![]()
[ afbeelding ]
ps: Ik heb ook nog 3 filmpjes, die ga ik morgen uploaden
Dat had je ook wel echt verdiendquote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef Logician het volgende:
Oeh ik heb gisteravond een fijne avond gehad, mijn geweldige vrienden D & A hebben samen op de kittens gepast en J heeft mij op de avondje wellness centre (sauna en de hele mikmak) getrakteerd, ik was er zo aan toe
Was echt heerlijk
![]()
Joep is ook mijn favoriet hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef innepin het volgende:
Ik stem trouwens voor een fotoshoot met Joep in de hoofdrol. Want iedereen heeft het alleen maar over Teuntje en Joep is ook lief, toevallig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |