quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Logician het volgende:[..]
Joep hing er net idd al in

Ik heb je schema ingevuld, zal straks eens kijken of ik hem groter ergens kan uploaden want picasa verkleind hem direct maar de grafiek is wel duidelijk te zien, ze lopen volgens dit schema behoorlijk voor trouwens?
[
afbeelding ]

volgens het schema zijn ze dus te dik
Wehehe, die Joep!
Ik heb ook kittens gehad die het schema aan hun laarsjes lapten. Wellicht zit je er een paar dagen naast qua leeftijd, want dan verschuift de grafiek natuurlijk. Maar als ze voor liggen op groei is dat niet erg, je moet het zien in combinatie met het geheel. Kittens kunnen extra spekkies prima gebruiken. Kunnen ze beter klimmen en zo.

En het is een teken dat jij het goed doet.

Edit: hun curves gaan een stuk steiler dan de gemiddelde curve zie ik. Zal vast te maken hebben met hun slechte start en dat ze een poosje zonder melk hebben gezeten.
Ze zijn daarom laag begonnen en sparen nu alle energie op die ze binnen krijgen. Ik denk dat de curve na verloop van tijd wel vlakker gaat lopen als hun lijfjes goed zijn ingesteld op de voeding die ze nu krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit