Had ik ook gelezen, maar kan me haast niet voorstellen dat een drachtige poes haar kleintjes in de brandnetels achter een school wil opvoeden... En als ze ze aan het verplaatsen was denk ik niet dat ze allemaal bij elkaar op een niet-overdekte plek gevonden zouden worden. Ik hoorde laatst van een buurman dat waar ik woon ook regelmatig jonge katten worden gedumpt, dus vandaar dat ik daar meteen aan dacht...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De moeder was doodgereden. Ik had niet begrepen dat ze door mensen gedumpt waren
Wat zij zegt! Zo lief!!quote:
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?
Dibs op Joep!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ze moeten Crazy-p wel hebben qua ongelukjes
Ik heb nagevraagd bij het asiel en vanaf 6wk kunnen ze besproken worden.![]()
De kosten voor een kitten zijn 70 euro, dat is inclusief ontwormen, ontvlooien, inenting, chip en castratie of sterilisatie.
De vrouw van de kittenbemiddeling gaf trouwens aan dat ze een site heeft waar alle andere kittens opstaan..
Deze is www.kittenpaleis.nl
ja die is inmiddels weer schoon jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OP wat kleine incidentjes na he..... Is je trui alweer schoon?
ja nou is wel gemeen hoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ze moeten Crazy-p wel hebben qua ongelukjes
Ik heb nagevraagd bij het asiel en vanaf 6wk kunnen ze besproken worden.![]()
De kosten voor een kitten zijn 70 euro, dat is inclusief ontwormen, ontvlooien, inenting, chip en castratie of sterilisatie.
De vrouw van de kittenbemiddeling gaf trouwens aan dat ze een site heeft waar alle andere kittens opstaan..
Deze is www.kittenpaleis.nl
Teuntjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Wat een toffe ogen heeft de zwart-witte!![]()
Ik was te lui om te kijken welke welke wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Teuntjeontzettend ongeduldig schatje
Wel grappig trouwens ze durven niet van het dekentje af, ze blijven dan echt aan de rand staan, heel apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |