abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:05:42 #1
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68846875
Gek genoeg nog geen topic over de beste Nederlandse speler in de Eredivisie dit seizoen. Ik zat vroeger bij hem in de klas en toen al viel zijn professionaliteit op, nooit te laat, altijd huiswerk af. Dit is tegenstelling tot bijna alle andere (Vitesse) topsporters. Ook op de training bij Vitesse bleef hij nog een half uurtje doorspelen, vrije trappen oefenen, corners.

Toen hij Theo Janssen voor zich moest dulden en zijn ontwikkeling stagneerde door het gebrek aan speelminuten was een verhuur aan Heracles aan de orde, maar toen kwam AZ waar hij voor 4 seizoenen tekende. Over de beoogde concurrentie-strijd met Michael Buskermolen zei hij: "Maar Michael is natuurlijk niet de jongste meer. Bij hem zit de sleet er al een beetje op. Ik durf de concurrentie met hem wel aan. Ik verwacht in ieder geval dat ik met hem bij AZ meer kans zal hebben dan met Theo bij Vitesse."

Nu heeft hij AZ aan de titel geholpen.

Stats:
2002/03 Vitesse 2 0
2003/04 Vitesse 21 0
2004/05 Vitesse 22 4
2005/06 AZ 24 1
2006/07 AZ 18 5
2007/08 AZ 0 0
2008/09 AZ 30 0
Totalen: 117 10

Interlands: 8 (geen goals)

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:19:56 #2
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68847270

*Fan meldt.

Schaars > Jansen
Dichter bij de bundel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:21:44 #3
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68847327
Volgens mij is het een heel sympathieke jongen die leeft voor zijn sport. Ik denk ook dat hij later een buitengewoon goede trainer gaat worden.

Schaars
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68847734
Goede speler met een puike techniek en goed inzicht. Enige minpunt vind ik het aantal overtredingen dat hij regelmatig nodig heeft in een wedstrijd, als hij dat verbeterd kan hij de stap naar de absolute top zetten denk ik.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:42:47 #5
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68848007
Toch wel een knappe comeback gemaakt. Gewoon een heel seizoen niet gespeeld (2007/2008).
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68848034
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Blawh het volgende:
Goede speler met een puike techniek en goed inzicht. Enige minpunt vind ik het aantal overtredingen dat hij regelmatig nodig heeft in een wedstrijd, als hij dat verbeterd kan hij de stap naar de absolute top zetten denk ik.
Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?

Is rijp voor een overstap naar een grotere competitie.
pi_68848320
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?

Is rijp voor een overstap naar een grotere competitie.
6, hadden er ook een paar meer kunnen zijn.
pi_68848419
Ander punt is dat hij misschien nog te weinig doelpunten maakt.
Geen idee hoe het met assists zit maar dat zijn natuurlijk niet de belangrijkste dingen in het veld voor Schaars.

Ik ben liefhebber van hem
pi_68848491
Geweldige voetballer en lijkt me buiten 't veld ook 'n zeer geschikte kerel. Ik zou 'm graag naar 'n grotere competitie zien verhuizen, wordt nog 'n behoorlijke topper denk ik.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68848852
Dat hij nog geen eigen topic had
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
Ander punt is dat hij misschien nog te weinig doelpunten maakt.
Geen idee hoe het met assists zit maar dat zijn natuurlijk niet de belangrijkste dingen in het veld voor Schaars.

Ik ben liefhebber van hem
Ik ook. Het is een goede spelverdeler. Assists en goals heeft hij niet per se nodig... Schaars bouwt meestal aanvallen op, die twee of drie schijven verder een goal opleveren. En zulke spelers heb je ook nodig..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68850657
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldige voetballer en lijkt me buiten 't veld ook 'n zeer geschikte kerel. Ik zou 'm graag naar 'n grotere competitie zien verhuizen, wordt nog 'n behoorlijke topper denk ik.
Denk dat AZ een geschikte club voor hem

In het Nederlands elftal viel hij niet bepaald op. Denk dat de (absolute) top iets te hoog gegrepen is.

Blijft wel een bovengemiddeld goede en slimme voetballer natuurlijk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68852332
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het een heel sympathieke jongen die leeft voor zijn sport. Ik denk ook dat hij later een buitengewoon goede trainer gaat worden.

Schaars
Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
pi_68852449
Ik denk dat hij te kort komt voor FC Bayern, Las op Internet dat Bayern hem zou willen kopen?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:54:36 #14
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68852471
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...
Vamos el TRI!
pi_68852566
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:54 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...
Vreemd. Een jaar of 3 geleden nog bijna een matpartij met hem gehad omdat hij mister big star uit moest hangen tijdens de carnaval.
pi_68852605
quote:

[..]

Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.

Nou ja, op het forum dan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68852670
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.

Nou ja, op het forum dan
Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:06:16 #18
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68852959
Klinkt niet als de Schaars die ik kende. Maar goed, het maakt hem er niet een mindere voetballer om.
Vamos el TRI!
pi_68853319
Goede voetballer maar in de absolute top weet ik het zo niet.
pi_68853531
Wat maakt mij het uit of hij anderen wegduwt bij een pisbak, zijn huiswerk altijd af had of het met vingerplanten doet

Prachtspeler. Slim, overzicht, handelingssnelheid en doorzettertje. Heb me vorig seizoen echt zitten verbijten dat hij niet kon spelen. Blijft zich ook ontwikkelen. Hopelijk voor AZ blijft ie nog een jaartje en anders gaat ie elders echt wel groeien ook. Mag in het Nederlands elftal zeker meer kans krijgen zich te etaleren want ik denk dat hij dat verdient en waar zal maken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68853665
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.
Jij bent gewoon een minkukel.
pi_68854187
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een minkukel.
Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.

Maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen he?
btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
pi_68854307
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.

btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
Ok, ik moet mijn meerdere erkennen. Misschien zei hij het wel omdat jouw maat ter plekke een weddenschap afsloot met als inzet 'een avondje met mijn vriendin' dat Stijn Schaars een voetballer van Telstar was, en was Schaars zo aardig om hem er op te wijzen dat hij een hele bekende voetballer is.
pi_68854412
quote:

[..]

Wat jammer, komt zo goed over op tv
pi_68854511
quote:
Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Mooi, kan-ie naar Ajax komen, want ik vind het een uitstekende speler
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68854573
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mooi, kan-ie naar Ajax komen, want ik vind het een uitstekende speler
Wie zou hij moeten vervangen bij Ajax dan?
pi_68854593
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef qr_gaming het volgende:

[..]

Wie niet?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68854617
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef qr_gaming het volgende:

[..]

Hij is beter dan het complete middenveld bij Ajax
pi_68854645
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij is beter dan het complete middenveld bij Ajax
Daar zet ik mijn vraagtekens bij.
pi_68854648
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat maakt mij het uit of hij anderen wegduwt bij een pisbak, zijn huiswerk altijd af had of het met vingerplanten doet

Goede speler overigens, zal in Oranje niet de kar gaan trekken maar maakt het team zeker niet zwakker.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:56:12 #31
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68854788
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Denk dat AZ een geschikte club voor hem

In het Nederlands elftal viel hij niet bepaald op. Denk dat de (absolute) top iets te hoog gegrepen is.

Blijft wel een bovengemiddeld goede en slimme voetballer natuurlijk
Juist wel, met slimme passjes.

Net als Seedorf, wordt ook van gezegd dat niemand m opvalt, maar als je ziet hoe waan-zin-nig goed ie altijd opgesteld staat en op de achtergrond aanvallen opbouwt, dan valt je bek stijl open
pi_68854812
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Goede speler overigens, zal in Oranje niet de kar gaan trekken maar maakt het team zeker niet zwakker.
Wtf
Ik verzin een random woord, en binnen een paar minuten reageert er iemand met de nick "vingerplant" (en "De Vinger")
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68854820
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hij komt volgens mij ook te kort voor Oranje.
pi_68854832
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef qr_gaming het volgende:

[..]

Daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Op dit moment wel hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68854917
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:56 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Juist wel, met slimme passjes.

Net als Seedorf, wordt ook van gezegd dat niemand m opvalt, maar als je ziet hoe waan-zin-nig goed ie altijd opgesteld staat en op de achtergrond aanvallen opbouwt, dan valt je bek stijl open
Juist! Veel mensen kijken alleen wat er gebeurt als ze de bal hebben en/of letten op degene die de bal heeft. Kijk eens even naar de looplijnen van Schaars bij balbezit van de tegenstander en check dan eens hoe de stukjes in elkaar passen zodra de bal veroverd is (desnoods door hemzelf). Dan is het gewoon griezelig hoe vaak hij dan met 1 pass al 2 schijven vooruit lijkt te hebben gedacht!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:00:25 #36
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68854922
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef qr_gaming het volgende:

[..]

Want? Hij heeft niet van die opvallende aanvalsdrang als VdV en Sneijder? Dat hoeft ook niet om goed te zijn
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:05:22 #37
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68855123
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Juist! Veel mensen kijken alleen wat er gebeurt als ze de bal hebben en/of letten op degene die de bal heeft. Kijk eens even naar de looplijnen van Schaars bij balbezit van de tegenstander en check dan eens hoe de stukjes in elkaar passen zodra de bal veroverd is (desnoods door hemzelf). Dan is het gewoon griezelig hoe vaak hij dan met 1 pass al 2 schijven vooruit lijkt te hebben gedacht!
Dat is ook meteen de reden waarom veel mensen het AZ van nu zo onderschatten (kampioen van de armoede).

Noem mij éen team wat er van uit kan gaan dat er niet tegen gescoord wordt, of het nou na 3 minuten al 1-0 voor staat of dat het pas in de 80e minuut scoort.

Dat is dus de verdienste van het loopwerk buiten balbezit. Als je zag hoe goed dat dit jaar stond bij AZ en hoe Schaars daarin de spil was.

Dan hoef je nog niet eens op zn Chelseas laf met 10 man achter de bal te spelen.

Nee serieus, petje af voor deze man
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:08:05 #38
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68855222
Toeval of niet, maar in het seizoen zonder Schaars werd AZ opeens 11e.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68855297
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Dat is ook meteen de reden waarom veel mensen het AZ van nu zo onderschatten (kampioen van de armoede).

Noem mij éen team wat er van uit kan gaan dat er niet tegen gescoord wordt, of het nou na 3 minuten al 1-0 voor staat of dat het pas in de 80e minuut scoort.

Dat is dus de verdienste van het loopwerk buiten balbezit. Als je zag hoe goed dat dit jaar stond bij AZ en hoe Schaars daarin de spil was.

Dan hoef je nog niet eens op zn Chelseas laf met 10 man achter de bal te spelen.

Nee serieus, petje af voor deze man
Twente
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:15:04 #40
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68855486
Zijn corners zijn op die naar poco naar allemaal kut. Waarom die ze mag blijven nemen is een raadsel.
Maar samen met Mendes zijn zij echt de 2 beste middenvelders van Nederland.

Maar die verhalen van "weet je wie ik ben" geloof ik geen kut van.
Dat schreeuw ik als ik dronken ben en daarna iemand naar me zie kijken van "vent neem er nog 1".

Hij maakt het verschil, neem AZ vorig seizoen en nu.
Ja idd, Moreno/Moisander zijn er ook achterin.
Hij vertaald voetballend de opdrachten van de dirigent Louis!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:27:47 #41
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68856036
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Twente
Neuj, die krijgen er heel vaak 1 tegen. 22 keer de nul versus 13 keer de nul in de eredivisie. Daar komt bij dat AZ 9 keer op rij niet gepasseerd werd.
pi_68858410
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Neuj, die krijgen er heel vaak 1 tegen. 22 keer de nul versus 13 keer de nul in de eredivisie. Daar komt bij dat AZ 9 keer op rij niet gepasseerd werd.
Nee ok, maar zij proberen het ook op die manier. Vanuit de organisatie, zij hebben alleen minder kwaliteit, maar ze zijn niet voor niks 2e geworden met heel weinig tegendoelpunten en 20x op rij ongeslagen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:48:57 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68859488
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef qr_gaming het volgende:

[..]

Och... dat zei men vroeger ook over Cocu.
  zondag 10 mei 2009 @ 02:33:16 #44
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68862836
Gaat waarschijnlijk bijtekenen! Perfect dacht ik zo, prima voetballer en de motor van AZ geworden. Zou Bayern ook aankunnen, dat weet ik vrijwel zeker, maar het is goed dat ie blijft.

De Seedorf-vergelijkingen zijn niet helemaal uit de lucht gegrepen. Hij valt in balbezit niet heel bijzonder op (tenminste, tot ie de bal weer kwijtraakt want zijn passing is subliem), maar die gast heeft zoveel visie en spelinzicht, hij lijkt steevast een paar stappen verder vooruit te denken dan de rest en is daarmee de beginschakel van menig doelpunt, en ook de eerste waar bij balverlies langs moet worden gegaan. Staat altijd goed opgesteld, ziet altijd de gaten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68862851
kan totaal geen vrije trappen

al die ballen landen in de buurt van de cornervlag
pi_68862916
Het plaatje zou helemaal compleet zijn als hij wat meer zou gaan scoren...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 10 mei 2009 @ 02:54:48 #47
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68863033
Het is wel vreemd hoe hij daarmee is gestopt, ja, voor die slepende blessure scoorde hij er immers nog 5 uit 18... Lijkt wel of ie zich totaal is gaan focussen op zijn controlerende kwaliteiten. Is op zich ook genoeg, maar hij zou inderdaad wel wat meer op kunnen komen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zondag 10 mei 2009 @ 04:21:33 #48
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68863609
quote:

[..]

Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje.
Bemmel? Huissen?

Ik zou het nogmaals erg raar vinden als hij in 4 jaar tijd van een zwaar relaxde, spontane gozer naar een arrogante vent is veranderd. Zeker als men hetzelfde zegt in Gendt, aangezien ik hem vlak voor zijn transfer nog wel zag en hij toen nog een prima kerel was. Misschien moet ie je kennen.

Prima spelinzicht en volgens Van Gaal perfect kwa tolk van de ideeën van de trainer in het veld (ik haat het woord 'verlengstuk' ... Maar dat dus)
Vamos el TRI!
pi_68863849
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Elvislives het volgende:
Gek genoeg
ik stopte met lezen

so how's your evening so far?
  zondag 10 mei 2009 @ 11:16:21 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68865967
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:33 schreef Kriegel het volgende:
Gaat waarschijnlijk bijtekenen! Perfect dacht ik zo, prima voetballer en de motor van AZ geworden. Zou Bayern ook aankunnen, dat weet ik vrijwel zeker, maar het is goed dat ie blijft.

De Seedorf-vergelijkingen zijn niet helemaal uit de lucht gegrepen. Hij valt in balbezit niet heel bijzonder op (tenminste, tot ie de bal weer kwijtraakt want zijn passing is subliem), maar die gast heeft zoveel visie en spelinzicht, hij lijkt steevast een paar stappen verder vooruit te denken dan de rest en is daarmee de beginschakel van menig doelpunt, en ook de eerste waar bij balverlies langs moet worden gegaan. Staat altijd goed opgesteld, ziet altijd de gaten.
Seedorf kun je beter vergelijken met Emanuelson
  zondag 10 mei 2009 @ 11:54:19 #51
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68866643
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Seedorf kun je beter vergelijken met Emanuelson
Heb je hem weer.
We snappen dat je niet van Seedorf houdt, bok eens op.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_68868145
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:34 schreef buddyb het volgende:
kan totaal geen vrije trappen

al die ballen landen in de buurt van de cornervlag

Idd zeg, precies op de cornervlag.
pi_68868312
Leuke voetballer, als hij z'n minpuntjes kan wegpoetsen dan is hij zeker klaar voor de top
pi_68868783
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:54 schreef Kriegel het volgende:
Het is wel vreemd hoe hij daarmee is gestopt, ja, voor die slepende blessure scoorde hij er immers nog 5 uit 18... Lijkt wel of ie zich totaal is gaan focussen op zijn controlerende kwaliteiten. Is op zich ook genoeg, maar hij zou inderdaad wel wat meer op kunnen komen.
In dat jaar speelde AZ 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Schaars was toen de speler op de links. Hij speelde dus een stuk aanvallender dan nu, de Zeeuw was toen de controleur. Nu doen ze dat samen.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:35:59 #55
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68869024
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:24 schreef Genius-F het volgende:

[..]

In dat jaar speelde AZ 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Schaars was toen de speler op de links. Hij speelde dus een stuk aanvallender dan nu, de Zeeuw was toen de controleur. Nu doen ze dat samen.
Klinkt logisch, dat was ik dus vergeten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zondag 10 mei 2009 @ 15:02:23 #56
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68871907
quote:
Op zondag 10 mei 2009 06:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:

[..]

ik stopte met lezen

Vamos el TRI!
pi_68893903
Goede voetballer, precies dezelfde irritante trekjes als Van Bommel .

Ben benieuwd welke stap hij maakt in de zomer.
pi_68896693
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede voetballer, precies dezelfde irritante trekjes als Van Bommel .

Ben benieuwd welke stap hij maakt in de zomer.
Ik vind Schaars toch wel even een stuk snuggerder overkomen dan Van Bommel
pi_68903364
verdiend zeker wel de transfer naar een echte topclub
  maandag 11 mei 2009 @ 13:55:38 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68903497
Arsenal kan een speler als Schaars wel goed gebruiken, als controlerende middenvelder en leidinggevende sturende kracht in dat team. Dat middenveld van Arsenal is nu echt een zootje
pi_68920977
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
Arsenal kan een speler als Schaars wel goed gebruiken, als controlerende middenvelder en leidinggevende sturende kracht in dat team. Dat middenveld van Arsenal is nu echt een zootje
We hebben een type Yaya nodig, geen Schaars.
pi_69289612
quote:
Schaars verwacht 'gewoon' bij AZ te blijven

Aanvoerder Stijn Schaars gaat er van uit dat hij ook komend seizoen bij AZ speelt. De middenvelder werd onlangs in verband gebracht met Bayer München, maar daar is niets van waar volgens de international.

Schaars zou op de nominatie staan om zijn voormalig trainer Louis van Gaal te volgen naar Beieren. "Onzin", zo stelt de aanvoerder van AZ vrijdag tegenover de NOS. "Ik ben niet benaderd, mijn zaakwaarnemer evenmin. De geruchten zijn niet waar."

Vooralsnog verwacht Schaars, die in Alkmaar nog een éénjarig contract heeft, ook komend seizoen AZ-speler te zijn. Het nieuw contractvoorstel dat de club hem deed, is echter nog niet ondertekend. "Zoals het er nu voorstaat speel ik komend seizoen naar alle verwachting gewoon bij AZ", besluit Schaars.
Schiet ook erg lekker op als ie niet gaat bijtekenen....
pi_69709160
quote:
Schaars heeft vertrouwen en verlengt bij AZ

Stijn Schaars heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij AZ. De Alkmaarse landskampioen is er in geslaagd de 25-jarige middenvelder tot de zomer van 2012 vast te leggen.

Hoewel de onderhandelingen tussen beide partijen langer duurden dan verwacht hing een akkoord al enige tijd in de lucht. De speler gaf aan eerst te willen afwachten wie er werd aangesteld als opvolger van Louis van Gaal, alvorens hij zijn handtekening zette. Ook staken geruchten de kop op dat Schaars met Van Gaal mee zou gaan naar Bayern München. Dit werd later ontkent door Schaars.

In de komst van Ronald Koeman kan de middenvelder, die sinds 2005 onder contract staat in Alkmaar, zich goed vinden. Dit leidde tot een nieuw contract bij de club. Tot op heden kwam Schaars, aanvoerder van de Alkmaarders, 71 keer in actie namens AZ.

"Wij zijn heel blij dat onze aanvoerder zijn vertrouwen in AZ heeft uitgesproken", zegt technisch directeur Marcel Brands. "Stijn geeft hiermee een duidelijk signaal af om samen met AZ verder te groeien."
pi_69887470
quote:
Schaars: Langer in eredivisie is goed
Door SJOERD MOSSOU

KATWIJK - Stijn Schaars had zaterdagavond al een donkerbruin vermoeden, toen clubgenoot David Mendes da Silva als invaller in het veld kwam tegen IJsland. Vanavond tegen Noorwegen lijkt Mendes da Silva opnieuw de voorkeur te krijgen boven Schaars, als vervanger van Nigel de Jong.

,,Ik ben bij Oranje nog niet zo ver dat ik er standaard bij hoor'' aldus Schaars. Het was één van de redenen om zijn contract bij AZ afgelopen week te verlengen, met vier seizoenen nog wel. ,,Voor mij is het belangrijk dat ik wekelijks speel. Bij AZ kan dat, in het buitenland is dat nog maar afwachten. En ik wil heel graag naar het WK, dat lukt me niet vanaf de reservebank.'' Toch was de contractverlenging van Schaars opmerkelijk. In een tijd dat zo'n beetje iedere bovengemiddelde eredivisiespeler naar het buitenland lonkt, tekende de aanvoerder van AZ voor een langer verblijf in Alkmaar.

Zeker bij Oranje is Schaars met die keuze een buitenbeentje. Eredivisiespelers zijn zeldzaam in de selectie, helemaal als ze ouder zijn dan 23. ,,In een normale situatie had ik de stap naar het buitenland waarschijnlijk ook al wel gemaakt,'' zegt Schaars (25).

,,Maar na mijn enkelblessure heb ik afgelopen seizoen pas één jaar alles gespeeld bij AZ. Voor mijn ontwikkeling is het goed om nog minimaal een jaar alles te spelen in de eredivisie, met de Champions League als bonus.''

De besprekingen met AZ waren maanden geleden al ingezet. ,,Maar ik wilde eerst duidelijkheid over hoe het plaatje er bij AZ voor komend seizoen uit zou zien, ook met betrekking tot de trainer. Met Ronald Koeman staat er een internationaal gelouterde coach. Als de club de selectie grotendeels intact kan houden, ziet het er goed uit bij AZ.''
pi_69887603
Slimme jongen die Stijn... ipv zijn zakken te vullen, heeft ie een goede strategie uitgestippeld mede met het ook op het nationale elftal
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juni 2009 @ 21:20:12 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_69913289
Hij speelt.

En nu ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:48:10 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69914560
Kan veel beter dan dit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_69916018
Ja ok maar tis ook wennen natuurlijk. Ik vind het top om te zien dat ie lekker in het nl elftal aan het ballen is.
pi_69917559
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja ok maar tis ook wennen natuurlijk. Ik vind het top om te zien dat ie lekker in het nl elftal aan het ballen is.
Tja, het NL elftal is toch een treetje hoger dan ie gewent is. Maak me geen zorgen, hij komt er wel.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:05:47 #70
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69918103
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat postte ik in de rust he. Z'n tweede helft was al een flink stuk beter, dus die eerste houden we maar op onwennigheid.

Overigens was het ook toen niet slecht ofzo hoor, maar gewoon veel te voorzichtig. De tweede helft gingen de passes ineens wél naar voren en niet alleen breed, en er zat zelfs nog een lekker schot tussen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kriegel op 11-06-2009 01:04:09 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:20:35 #71
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:03:47 #72
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69920171
Vraag me eigenlijk af wat de plannen uiteindelijk zijn. Opvolger van Van Bommel op termijn?

Niet dat ik op de zaken vooruit wil lopen hoor, maar die wordt er natuurlijk ook niet jonger op en ik zou niet weten wie daar anders kan spelen. Heitinga misschien, ik weet niet of het veel uitmaakt dat Stijn links is. Of het moet zijn dat De Jong ook op rechts uit de voeten kan, dat je het gewoon omdraait. We zien het wel, voorlopig is er ook helemaal geen sprake van dat Van Bommel te oud is, die speelt constant goed sinds ie terug is.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_69920482
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:03 schreef Kriegel het volgende:
Vraag me eigenlijk af wat de plannen uiteindelijk zijn. Opvolger van Van Bommel op termijn?

Niet dat ik op de zaken vooruit wil lopen hoor, maar die wordt er natuurlijk ook niet jonger op en ik zou niet weten wie daar anders kan spelen. Heitinga misschien, ik weet niet of het veel uitmaakt dat Stijn links is. Of het moet zijn dat De Jong ook op rechts uit de voeten kan, dat je het gewoon omdraait. We zien het wel, voorlopig is er ook helemaal geen sprake van dat Van Bommel te oud is, die speelt constant goed sinds ie terug is.
Soms heb je de pech als voetballer dat er op jouw positie meerdere goede voetballers rondlopen. In dit geval is Schaars als laatste bij Oranje gekomen en heeft 2 spelers voor hem in de pikorde (de Jong en van Bommel)

Zijn tijd komt nog wel....
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:18:21 #74
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69920544
De Zeeuw is wat dat betreft helemaal de lul.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_69920565
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:18 schreef Kriegel het volgende:
De Zeeuw is wat dat betreft helemaal de lul.
En Engelaar ook. Dus daar hoeft hij in ieder geval niet mee af te rekenen
pi_69921284
Speelde vanavond goed, z'n strakke passing zorgde ervoor dat het team veel gemakkelijker voor het doel kwam. Balletje lang en breed naar Robben die tegen de zijlijn staat en bam

Ik begrijp dat het slechts Noorwegen was, maar hij maakte wederom een goede indruk. Beter dan een Da Silva.
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:01:49 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69921317
Ik vond hem prima spelen, en ik geloof wel dat t nog goed gaat komen met hem
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69921335
Leuk om te zien dat we een goede vervanger van De Jong en Van Bommel achter de hand hebben.
Mag alleen af en toe wat meer risico in zijn spel naar voren leggen.
Verder gewoon een prima wedstrijd gespeeld.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juni 2009 @ 05:43:18 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_69922829
Sluit ik me bij aan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69923142
Schaars was goed, zijn 2e helft was prima te noemen.
pi_69923342
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef sjimz het volgende:
Leuk om te zien dat we een goede vervanger van De Jong en Van Bommel achter de hand hebben.
Mag alleen af en toe wat meer risico in zijn spel naar voren leggen.
Verder gewoon een prima wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat hij opdracht had om veel te blijven hangen want je zag hem (zoals altijd) constant denken en schuiven en dat zag er anders uit dan wat hij normaal doet, dan is hij diverser.
Ik heb veel op hem gelet en vind hem niet minder dan de Jong. Hij is technischer, denkt sneller (ziet vooruit!) en heeft minder overtredingen nodig. De Jong vult het plaatje gewoon anders in, dat is ook goed en degelijk, maar Schaars was gewoon een genot om naar te kijken. Je zag hem ook steeds kijken, coachen en soms ergens naartoe lopen waar dan later inderdaad de bal opdook en dan weer snel inpassen, meestal goed ook.
Paar kleine slippertjes met gevaarlijk balverlies voor de eigen 16 maar het veld was dan ook erg lastig.

Als je hem nu ziet, dan is het extra zonde dat hij er zo lang uit is geweest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')