Wie zou hij moeten vervangen bij Ajax dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, kan-ie naar Ajax komen, want ik vind het een uitstekende speler
Wie niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Wie zou hij moeten vervangen bij Ajax dan?
Hij is beter dan het complete middenveld bij Ajaxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Wie zou hij moeten vervangen bij Ajax dan?
Daar zet ik mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is beter dan het complete middenveld bij Ajax
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat maakt mij het uit of hij anderen wegduwt bij een pisbak, zijn huiswerk altijd af had of het met vingerplanten doet
Juist wel, met slimme passjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk dat AZ een geschikte club voor hem
In het Nederlands elftal viel hij niet bepaald op. Denk dat de (absolute) top iets te hoog gegrepen is.
Blijft wel een bovengemiddeld goede en slimme voetballer natuurlijk
Wtfquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Goede speler overigens, zal in Oranje niet de kar gaan trekken maar maakt het team zeker niet zwakker.
Hij komt volgens mij ook te kort voor Oranje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Goede speler overigens, zal in Oranje niet de kar gaan trekken maar maakt het team zeker niet zwakker.
Juist! Veel mensen kijken alleen wat er gebeurt als ze de bal hebben en/of letten op degene die de bal heeft. Kijk eens even naar de looplijnen van Schaars bij balbezit van de tegenstander en check dan eens hoe de stukjes in elkaar passen zodra de bal veroverd is (desnoods door hemzelf). Dan is het gewoon griezelig hoe vaak hij dan met 1 pass al 2 schijven vooruit lijkt te hebben gedacht!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Juist wel, met slimme passjes.
Net als Seedorf, wordt ook van gezegd dat niemand m opvalt, maar als je ziet hoe waan-zin-nig goed ie altijd opgesteld staat en op de achtergrond aanvallen opbouwt, dan valt je bek stijl open
Want? Hij heeft niet van die opvallende aanvalsdrang als VdV en Sneijder? Dat hoeft ook niet om goed te zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Hij komt volgens mij ook te kort voor Oranje.
Dat is ook meteen de reden waarom veel mensen het AZ van nu zo onderschatten (kampioen van de armoede).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Juist! Veel mensen kijken alleen wat er gebeurt als ze de bal hebben en/of letten op degene die de bal heeft. Kijk eens even naar de looplijnen van Schaars bij balbezit van de tegenstander en check dan eens hoe de stukjes in elkaar passen zodra de bal veroverd is (desnoods door hemzelf). Dan is het gewoon griezelig hoe vaak hij dan met 1 pass al 2 schijven vooruit lijkt te hebben gedacht!
Twentequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is ook meteen de reden waarom veel mensen het AZ van nu zo onderschatten (kampioen van de armoede).
Noem mij éen team wat er van uit kan gaan dat er niet tegen gescoord wordt, of het nou na 3 minuten al 1-0 voor staat of dat het pas in de 80e minuut scoort.
Dat is dus de verdienste van het loopwerk buiten balbezit. Als je zag hoe goed dat dit jaar stond bij AZ en hoe Schaars daarin de spil was.
Dan hoef je nog niet eens op zn Chelseas laf met 10 man achter de bal te spelen.
Nee serieus, petje af voor deze man
Neuj, die krijgen er heel vaak 1 tegen. 22 keer de nul versus 13 keer de nul in de eredivisie. Daar komt bij dat AZ 9 keer op rij niet gepasseerd werd.quote:
Nee ok, maar zij proberen het ook op die manier. Vanuit de organisatie, zij hebben alleen minder kwaliteit, maar ze zijn niet voor niks 2e geworden met heel weinig tegendoelpunten en 20x op rij ongeslagen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Neuj, die krijgen er heel vaak 1 tegen. 22 keer de nul versus 13 keer de nul in de eredivisie. Daar komt bij dat AZ 9 keer op rij niet gepasseerd werd.
Och... dat zei men vroeger ook over Cocu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Hij komt volgens mij ook te kort voor Oranje.
Bemmel? Huissen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje.
Seedorf kun je beter vergelijken met Emanuelsonquote:Op zondag 10 mei 2009 02:33 schreef Kriegel het volgende:
Gaat waarschijnlijk bijtekenen!Perfect dacht ik zo, prima voetballer en de motor van AZ geworden. Zou Bayern ook aankunnen, dat weet ik vrijwel zeker, maar het is goed dat ie blijft.
De Seedorf-vergelijkingen zijn niet helemaal uit de lucht gegrepen. Hij valt in balbezit niet heel bijzonder op (tenminste, tot ie de bal weer kwijtraakt want zijn passing is subliem), maar die gast heeft zoveel visie en spelinzicht, hij lijkt steevast een paar stappen verder vooruit te denken dan de rest en is daarmee de beginschakel van menig doelpunt, en ook de eerste waar bij balverlies langs moet worden gegaan. Staat altijd goed opgesteld, ziet altijd de gaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |