Ik ben het hier oprecht mee eens. Amsterdam als soevereine staat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef jagga het volgende:
[..]
eensch![]()
Oss ook al.....alles behalve amsterdam of niet jitz?
_!
Wat is er mis met Groningen? Dat is z'n beetje het enige stuk Nederland waar je 300 meter kan rijden zonder in een file te komen.quote:
Zoek maar eens.quote:
Laat me raden; een standaard Apple bashtopic waarin Swetsenegger en/of dottinater het hardste lopen te screeuwen?quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen? Dat is z'n beetje het enige stuk Nederland waar je 300 meter kan rijden zonder in een file te komen.
[..]
Zoek maar eens.
[..]
Laat me raden; een standaard Apple bashtopic waarin Swetsenegger en/of dottinater het hardste lopen te screeuwen?
Wat een straf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdamt! Zo alweer voor de 4e keer deze weer voetballen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
MikesApartment.com - Hot euro babes that need a place to stay, but dont have the cash!![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
MikesApartment.com - Hot euro babes that need a place to stay, but dont have the cash!![]()
![]()
!
Opzich niet maar door de spierpijn heb ik er nu nog geen zin inquote:
Tieten van je zusje of opkankeren.quote:
hear hearquote:
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich niet maar door de spierpijn heb ik er nu nog geen zin in. Al zal dat wel veranderen on the pitch.
Kraantjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
wat wil je weten dan jitzzzzeke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je over jezelf kan vertellen?
Dan is dat bij deze ook goedgekeurd. Hoe oud is ze, 16?quote:
Alles kek?quote:
Ja dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Die mag er ook bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal saddness. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat had ik woensdagHele tijd boeren die niet chill waren en duizeligheid in kopf.
Ik ga zoeken voor jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Joah, met jou?quote:
Je hebt niet eens geluisterd ernaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kraantje Pappie![]()
maar bedankt voor je support Lakitu
!
Ik kom tenminste ooit buiten.quote:
Ben jij NG?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben ook geen lid van powned, en heb een banaan in mijn oor.
Tevredengestelt?
SAAAAAAAAAAquote:
kankerstoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.wel mijn kankertrainer gepest.
Weekend.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.wel mijn kankertrainer gepest.
In dat geval is je UI al genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bwuuugug.quote:
Mooie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik typte in op google: Mooie shot van een lief koppie
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Lang gezocht, niks gevondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry, niet echt mooi.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Rotkopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.quote:
Er deden nog wel 2 mensen iets, maar die zaten bij de tegenpartij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]. Ja ik haat het als de rest gaat slacken. Irriteert echt zo snel
. Maar het verschilt ook elke dag. Soms ren ik als een Essien 2 uur rond en dan ben ik moe na 1 potje koninginnen
Even mijn hyveslist afchecken.quote:
Tieten zijn overrated.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Dat was ook zo'n beetje de grap hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee omdat het geluid het niet doet misschien!
Volgende weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht: Mensen die je niveau niet halen en je ontwikkeling hinderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er deden nog wel 2 mensen iets, maar die zaten bij de tegenpartij.. En iemand was expres superlangzaam aan het overpassen enzo en dat je je aanbied en dan zegt hij als je naast hem staat dat je het veld breed moet maken, blegh.
Even jouw hyveslist afcheken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgende week
DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Sweet & pretty face, met als resultaat:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Joah, een jaar ofzo jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje de grap he![]()
Je bent trouwens wel een vreemd smatje, ik zou niet langer dan een week zonder internetgeluid kunnen. Hoelang is het al verneukt bij je, een jaar?
Ladyboysquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sweet & pretty face, met als resultaat:
[ afbeelding ]
Check vooral het linkje even
Laat maar dan kom je het wel tegenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer in klb geweest
Wil het wel voor je fixen?...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, een jaar ofzo jaalles went hoor
!
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
Doen, dat is leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweest
Tip 1: Let goed opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh..
oke...
* blckbb doet terug in hoekje kruipen![]()
Nou ik vind het niet kunnen dat je tijdens stage niet eens in de SC kan komen zonder halfnaakte wijven te zien. Gewoon kappen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweest
Mwahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is ze knap jamaar op die foto in zn UI niet.
Jawel hoor. Gewoon windows opnieuw installeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bijzonder matig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet kunnen dat je tijdens stage niet eens in de SC kan komen zonder halfnaakte wijven te zien. Gewoon kappen dus.
[..]
Mwah
[ afbeelding ]
Leid me niet zo af!quote:
Ik kan me nog een ruzie herinneren tussen jou en jordy,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet kunnen dat je tijdens stage niet eens in de SC kan komen zonder halfnaakte wijven te zien. Gewoon kappen dus.
[..]
Mwah
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon windows opnieuw installeren.
Ja dat kan ik verdomme zelf ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik krijg op 18 juni toch een laptop, hoop ik
![]()
quote:
Die HJ de groetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh..
oke...
* blckbb doet terug in hoekje kruipen![]()
godverdommequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ik verdomme zelf ook nog welmaar ik krijg op 18 juni toch een laptop, hoop ik
Jordy was beroepsfaler en heeft na zo'n lange ban gewoon weinig te zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een ruzie herinneren tussen jou en jordy,
Zoals wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
En wie is HJ?Harrie jekkers?
jullie jagen de mensen wel snel weg hier![]()
![]()
Doen jouw kloons het nog wel?quote:
Net alsof jij niet weet wie HJ isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
En wie is HJ?Harrie jekkers?
jullie jagen de mensen wel snel weg hier![]()
![]()
Slowchat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef Gupje het volgende:
En wat staat hier met groot in [ afbeelding ]
Nee daar gaat het nu niet om bobby, dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jordy was beroepsfaler en heeft na zo'n lange ban gewoon weinig te zeggen.
Reettaking ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doen jouw kloons het nog wel?Mijn geweldige Camilla_Belle kloon is door de shredder, verdulleme!
Ik heb immuniteit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doen jouw kloons het nog wel?Mijn geweldige Camilla_Belle kloon is door de shredder, verdulleme!
Je denkt toch niet dat ik het serieus meen hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee daar gaat het nu niet om bobby, dat weet je zelf ook![]()
Het staat aangegeven NSFW dus mensen moeten niet piepen!
Werk, stage zie geen verschilquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het serieus meen heIk heb niet eens stage.
wolvendagdag is ook al door de shredderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Reettaking ookdaar rouw ik nog steeds om. Het was misschien niet mijn kloon, maar het voelde wel zo
!
Waarom doe je toch altijd alsof je een serieuze baan hebt Bob? Niemand gelooft je!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het serieus meen heIk heb niet eens stage.
Brunettes overwinnen alles.quote:
Op m'n bankrekening wel.quote:
weet ik niet, en weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar loopt Gupje stage?
Wat is mijn huidige project?
Zeg ik dan dat ik een baan heb? Ik zeg dat ik geen stage heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doe je toch altijd alsof je een serieuze baan hebt Bob? Niemand gelooft je!
Hij kent ons door en doorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar loopt Gupje stage?
QFT!quote:
Dat weet ik ook niet anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar loopt Gupje stage?
Vraag 1: NLRquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar loopt Gupje stage?
Daar heb je een punt, maar ik heb je wel vaak over je baan zien pratenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik een baan heb? Ik zeg dat ik geen stage heb.
dankes voor de infoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Vraag 1: NLR
Vraag 2: Muur van bekers bouwen
Hoor ik er nu ook bij?
Nee, jij hoort nergens bij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Vraag 1: NLR
Vraag 2: Muur van bekers bouwen
Hoor ik er nu ook bij?
Het wordt zelfs een toren, echt super vetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen weet van Jitze's plastic beker project!
Ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Good luckquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar deze smaakloze man gaat er vandoor te voetballen. Kusjes Xx
Maak je binnenkort eens een foto?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt zelfs een toren, echt super vet
Die BMW van jou rijd trouwens KUT! Zet hem net terugquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt zelfs een toren, echt super vet
Ik heb jou nog nooit gezien hoor, maar goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik niet
maar ik ben de laatste tijd ook niet zoveel in KLB aanwezig
LaterZzzZzZZquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar deze smaakloze man gaat er vandoor te voetballen. Kusjes Xx
Ik ben nog maar amper in de SC de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze je wat te doen gegeven danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nog maar amper in de SC de laatste tijd.
En dat vind de ochtend crew niet leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kunt er ook niet 24/7 aanwezig zijn he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Die BMW van jou rijd trouwens KUT! Zet hem net terug
Dit is ook zo'n beetje mijn eerste keer in de KLB SC,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hoor, maar goed.
Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze je wat te doen gegeven dan?
Nee, maar vroegah was ik er altijd tijdens kantoor uren, dat kan niet meer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt er ook niet 24/7 aanwezig zijn he.
Sociaal leven ofzo?
Ken je die grappenmaker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die kempervennen haalt één of ander oud 'grapje' aan.
Emimich zou te voor de hand liggend zijn.quote:
Misschien ligt het wel veel makkelijkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Emimich zou te voor de hand liggend zijn.
Zit niet zo te zeuren Jitz, je bent zelf ook weinig origineel met je gebash en goudenfaalhaas plaatjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die kempervennen haalt één of ander oud 'grapje' aan.
Oh, dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel veel makkelijker
die is al een week niet meer langsgekomenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren Jitz, je bent zelf ook weinig origineel met je gebash en goudenfaalhaas plaatjes.
Oh wacht... je bent mod?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kempervennen is weg en D-B komt? verdacht..
Huh. Wat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:09 schreef Kemperveen het volgende:
Willen jullie mij niet vergelijken met een DJ
Oh. Nou ja wel handig, kun je d'r aan je sleutelbos hangen.quote:
Inderdaad. En nou opbokken met die kutkloons.quote:
Ik zal wel even tegen remlof zeggen dat ie z'n shredder vast aan kan slingeren.quote:
Nee niet doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal wel even tegen remlof zeggen dat ie z'n shredder vast aan gaat slingeren.
Te laatquote:
lief is andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal wel even tegen remlof zeggen dat ie z'n shredder vast aan kan slingeren.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal wel even tegen remlof zeggen dat ie z'n shredder vast aan kan slingeren.
Met lief zijn bereik je zo weinig. Lief is overrated.quote:
post nou maar lekker onder je eigen account, kutkrent.quote:
dan ga ik wel weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
post nou maar lekker onder je eigen account, kutkrent.
Zo oud.quote:
Je moeder is oud.quote:
Ik was thee drinken met mn moederquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
Of het is gewoon BT want die reageert ook ineens niet meer.
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was thee drinken met mn moederis dat verboden tegenwoordig
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog steeds in de bankantine volgens mij. Heb d'r nog niet gezien iig.quote:
quote:
McDonald's?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga 'zo' uit eten, wat voor restaurant zal ik eens uitkiezen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Gupje het volgende:
http://www.tigerdroppings.com/rant/messagetopic.asp?p=13311928
Liever een oude moeder dan zoeen falende tienermoeder als bij jou.quote:
KFC?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Taluma ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Burger King dan?quote:
Hey, kappen nu he, anders word ik onzeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Liever een oude moeder dan zoeen falende tienermoeder als bij jou.
Een Italiaans restaurant, en dan een lekkere bistecca al pepe ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hey NB!quote:
Zalmquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar goeie biefstuk hebbenOf lekkere zalm.
Zeg, heb je je kijkers niet op ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie een man met klasse al in zulke vreetschuren zoals hierboven geschetst staan.
Actually..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie een man met klasse al in zulke vreetschuren zoals hierboven geschetst staan.
Gebanned toch?quote:
Heb ik al, op m'n reet. Wil je pics?quote:
Geen beter Italiaans restaurant als thuis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een Italiaans restaurant, en dan een lekkere bistecca al pepe ofzo!
Ja, maar die ban was gister over.quote:
Ik ga in mijn polsen snijden als je doorgaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik al, op m'n reet. Wil je pics?
Hoe ist met Mirre?
Nog steeds?quote:
Blijf je die als/dan fouten maken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen beter Italiaans restaurant als thuis.
Jij ook weer om 20:00?quote:
quote:
OEH! Ff denken...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga in mijn polsen snijden als je doorgaat.
De Unie in Rotterdam heeft heerlijke Oosterse soep als voorgerecht.quote:
quote:
Idd en niet zo'n beetje ookquote:
Ik wist het dat je daar op reageren zou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog steeds?
[..]
Blijf je die als/dan fouten maken?
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.quote:
Chill dat ze wegblijft dan.quote:
Als ik huil smilies post, post jij altijd kusjes.quote:
Witte shirt is nu wet shirt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.
Dat is een natuurlijke reactie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik huil smilies post, post jij altijd kusjes.
Ja. Alleen de streep van waar mijn jasje openstond, dus aan de bovenkant, en aan de onderkant, dat wat onder mijn jasje uitkomt.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Alleen de streep van waar mijn jasje openstond, dus aan de bovenkant, en aan de onderkant, dat wat onder mijn jasje uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |