Heb ik al, op m'n reet. Wil je pics?quote:
Geen beter Italiaans restaurant als thuis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een Italiaans restaurant, en dan een lekkere bistecca al pepe ofzo!
Ja, maar die ban was gister over.quote:
Ik ga in mijn polsen snijden als je doorgaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik al, op m'n reet. Wil je pics?
Hoe ist met Mirre?
Nog steeds?quote:
Blijf je die als/dan fouten maken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen beter Italiaans restaurant als thuis.
Jij ook weer om 20:00?quote:
quote:
OEH! Ff denken...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga in mijn polsen snijden als je doorgaat.
De Unie in Rotterdam heeft heerlijke Oosterse soep als voorgerecht.quote:
quote:
Idd en niet zo'n beetje ookquote:
Ik wist het dat je daar op reageren zou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog steeds?
[..]
Blijf je die als/dan fouten maken?
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.quote:
Chill dat ze wegblijft dan.quote:
Als ik huil smilies post, post jij altijd kusjes.quote:
Witte shirt is nu wet shirt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik net doorheen in mijn nylon legging, witte shirt en zwarte jasje.
Dat is een natuurlijke reactie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik huil smilies post, post jij altijd kusjes.
Ja. Alleen de streep van waar mijn jasje openstond, dus aan de bovenkant, en aan de onderkant, dat wat onder mijn jasje uitkomt.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Alleen de streep van waar mijn jasje openstond, dus aan de bovenkant, en aan de onderkant, dat wat onder mijn jasje uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |