Die heb ik inderdaad, maar daarmee heb jij jezelf nog steeds niet fatsoenlijk voorgesteld.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ge de baas bent van Jordanië, heb je wel een lekkere vrouw
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad, maar daarmee heb jij jezelf nog steeds niet fatsoenlijk voorgesteld.
Dus ik vraag het nog éénmaal:
WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFO
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten dan?
Ik ben Tim, 18 jaar, doe 5 Havo. wat wil je nog meer?
Ik heb 2 oudere zussen, maar daar wil je echt geen pics van, hebben we dat ook maar gehad
Ik bedoelde ook die gast die dat heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk![]()
http://www.yooouuutuuube.com/
Pics?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb 2 oudere zussen, maar daar wil je echt geen pics van, hebben we dat ook maar gehad
Ontstellend! Voel je je nou veel beter, nu je weet dat ik 18 ben en Havo doe?quote:
Nou, wat een bevalling zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ontstellend! Voel je je nou veel beter, nu je weet dat ik 18 ben en Havo doe?
Of je nu fokt! of dat doetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook die gast die dat heeft gemaakt.
Witte indiaan uit Indië zeker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuh, wat is er met die witte indiaan?
Ja wat moet ik nu klikken of nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef Skaff-a het volgende:
HAIwould you like to earn some extra money? 12 bucks an hour!!
All you have to do is register and fill in your bankaccount!!
i thought it was stupid to until i tried it. Go to www.youradickifyouclickthis.com
Ik heb nog nooit een Indiaan met een Duitse helm gezien, maar goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb een grote witte indiaan in mijn broek
Moet je toch een keer komen kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Indiaan met een Duitse helm gezien, maar goed.
Geef hem netjes terugquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb de portemonnee gevonden van iemand die mij in elkaar wil slaan.
Wat zal ik ermee doen?
Ga je jezelf ook toejuichen als je dat leuke meisje geneukt hebt? en dan bedoel ik niet later met je vrienden maar echt letterlijk 3 sec nadat je bent klaargekomen?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook toejuichen als je dat leuke meisje geneukt hebt? en dan bedoel ik niet later met je vrienden maar echt letterlijk 3 sec nadat je bent klaargekomen?
Ik zeg het nog maar eens: toejuichen is oké , jezelf toejuichen niet
Ik pas me aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
Die Jagga is eigenlijk best wel een faalhaas
Jezelf? Gupje? Swarmahoer?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef jagga het volgende:
Nee bepaalde personen die hun kop hier elke dag laten zien
Ik weet dat je bezig bent met jezelf af te sluiten van die kakelende huisvrouwen bij jou op kantoor door middel van je papieren muurtje, maar dit is wel een ernstige vorm van ontkenningquote:
Hoe kan ik mijzelf nou vergetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
je vergeet Jitzzzze. Swarma zie ik hier niet zo vaa k
Whehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik weet dat je bezig bent met jezelf af te sluiten van die kakelende huisvrouwen bij jou op kantoor door middel van je papieren muurtje, maar dit is wel een ernstige vorm van ontkenning
Ik ga nooit naar de kantine voor warm eten, maar het zit er dik in dat ik dat nu wel ga doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog een boterham met pindakaas
Ik ga zo bij de appie 2 broodjes frikadel halenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kantine voor warm eten, maar het zit er dik in dat ik dat nu wel ga doen
Dat is nou zo kut dat ik zo afgelegen als de tering werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga zo bij de appie 2 broodjes frikadel halen
Waar mocht je ook alweer met helicoptertjes spelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is nou zo kut dat ik zo afgelegen als de tering werk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar mocht je ook alweer met helicoptertjes spelen?
Bedrijven die op vrijdagmiddag met patat lunchenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
over een half uur wordt onze friet (of patat wat jij wil lamlul)bestelling gebracht.
Briefje op de helikopter met daar op wat ik wilquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet in de lucht, anders zou je wel bij een appie kunnen landen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bedrijven die op vrijdagmiddag met patat lunchen![]()
![]()
Als ik hier spelletjes kan spelen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Mensen die hun kantinevoedsel gaan opeten vanachter hun papieren bouwwerk
Ik heb geen kantinevoer en jij bent gewoon vreselijk jaloers op mijn bouwwerkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Mensen die hun kantinevoedsel gaan opeten vanachter hun papieren bouwwerk
Daar zal het waarschijnlijk mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Selectief waarnemen? Zien wat je wilt zien? Horen wat je wilt horen?
dat is waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen kantinevoer en jij bent gewoon vreselijk jaloers op mijn bouwwerk
Wees blij.quote:
Ok.quote:
Maandag moet hij naar nijmegen, daar wordt vastgesteld van hoe en wat precies, welke behandeling en zijn kansen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Ja inderdaad, zoiets is altijd erg hard. Zeker als je het weet, dat lijkt me toch zo naar, weten wanneer je dood gaat.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
Dat mijn zouteloze polo garpje je maar op mag vrolijken.
wat?quote:
Groningenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier
Oeh en ik ben uitgenodigd om naar een kamer in Groningen te komen kijken!!
Specs van de kamer? oppervlakte en prijs enz?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier
eenschquote:
Mikes Apartment?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier
14 vierkante meter, 300 incl. Ik vind het best duur nog, maar het is wel precies tussen de universiteit en het centrumquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
[..]
Specs van de kamer? oppervlakte en prijs enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |