Scheren maakt het erger, het zijn meer van die donsharen en omdat haar haarkleur zwart is wil ze het blonderen waardoor het minder opvalt...quote:
oksels dat scheert ze, het gaat over over rug armen benen billen.. en ik vraag niet wat jij het beste vindt, ik wil gewoon weten welke producten je moet gebruiken voor het blonderen daarvan, sowieso denk ik niet dat de mannen hier verstand van hebben, dus wil ik graag de fokdames horen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Onder haar oksels![]()
Dat moet gewoon echt weg
Na scheren komt het zoiezo altijd terug. Weet je zelf ook van je baargroei.
Je kan het epileren, maar alles verven. Is niet echt het beste denk ik.
Ik heb gehoord dat je bij de apotheek waterstofperoxide hiervoor kan halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:52 schreef beverlywijk het volgende:
Ik vraag dit namens mijn vriendin: zij heeft wat lichaamsbeharing op armen rug billen en benen, nou hoorde ze dat in Brazilië vrouwen hun lichaamsharen blonderen. Vraag is waarmee, gewoon hetzelfde spul waar je je hoofdhaar mee blondeert of iets anders? Kan iemand die hier ervaring mee heeft wat producten aanraden/adviseren/aanbevelen?
idd, waarom niet epileren?quote:
ik heb gehoord dat dat vlekken op je huid kan achterlaten is dat waar.. witte vlekken.. waardoor je huid dus niet meer egaal is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef Fratz het volgende:
blonderen met waterstofperoxide.
oh Sacha Cohen heeft er mindere ervaringen mee, die heeft zijn kont er mee verbrand:
http://www.thescottishsun(...)e/article2418138.ece
idd, en wij ondertussen lekker eisen dat die vrouwen hun haar er af halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:35 schreef fathank het volgende:
Wat ben ik God dankbaar dat ik van het mannelijke geslacht ben. Kan het haar op m'n armen en benen tenminste blijven staan.
Dus ik zou als man zijnde al mijn lichaamshaar moeten verwijderen? Veel succes bij de vrouwenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, en wij ondertussen lekker eisen dat die vrouwen hun haar er af halen.
lol.
beste grap ooit.
Blijf je dan niet elke week bezig omdat die haartjes zo kort zijn en snel uitvallen en bijgroeien?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:52 schreef beverlywijk het volgende:
Ik vraag dit namens mijn vriendin: zij heeft wat lichaamsbeharing op armen rug billen en benen, nou hoorde ze dat in Brazilië vrouwen hun lichaamsharen blonderen. Vraag is waarmee, gewoon hetzelfde spul waar je je hoofdhaar mee blondeert of iets anders? Kan iemand die hier ervaring mee heeft wat producten aanraden/adviseren/aanbevelen?
dank je maar de recensies over Silx zijn behoorlijk negatief, en weet je misschien hoe dat product van Veet precies heet, want van Veet zie ik alleen maar ontharingsproducten en kouden wasstrips op de site. en van Strep kom ik niet verder dan ditquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:31 schreef Marloes het volgende:
http://www.drogisterij.ne(...)me_gezicht/P/4432323
gewoon 1 keer goed blonderen, de meeste van die lichaamsharen die groeien nauwelijks meer verder... dus je hoeft niet te blijven blonderen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:50 schreef La_Vita het volgende:
Hoe lang doe je eigenlijk met bv 1 armhaar? Als je die na 2 weken kwijt bent, dan blijf je aan het blonderen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |